Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

Succes Rob, ben benieud naar je pics, je bent een beescht!

Succes, volg je ;) Heb gelezen dat je een buffel bent ;)

zieke fysiek, zeker top 3 materiaal :D

haha, sowieso top 2 ;) .. een van de betere fysieks op dbb.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mannen ;)

Gisteren heb ik niet zo goed gegeten. Blijft toch vreemd dat je dat direct aan je fysiek ziet. Direct wat vocht getrokken en alle aderen waren weer bijna onzichtbaar en de hardheid was compleet weg. Is dus ook de laatste keer dat ik dat doe.

Straks nog ff de borst trainen. Heb er zin in!

Hoop er over 4, 5 jaar ook zo bij te staan, ziet er allemaal top uit man, goede motivatie!

(maak er maar 5-6 van :p)

je hebt wel concurrentie dit jaar Rob...las net dat Mauyroban zich ook heeft ingeschreven. Laatste keer dat je een dag niet goed eet? dat belooft wat kerel! knallen!

Laatst bewerkt:
met die reactie bewijs je des te meer dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.
Jij denkt dat je realistisch gezien over 5 jaar op 122kg @ 10% (want je bent 1.92) kan staan? Je bent nu 84kg, succes he met 40kg kwaliteitsmassa pakken :D:D:D:D

maargoed dit is rob zijn logje he dus ik ga niet meer offtopic

Succes. Je hebt een goed fysiek, zal top 3 zijn

Tuurlijk hij is een knaller!

• Topic Starter Topic Starter
je hebt wel concurrentie dit jaar Rob...las net dat Mauyroban zich ook heeft ingeschreven. Laatste keer dat je een dag niet goed eet? dat belooft wat kerel! knallen!

Ja dat zag ik. Maar daar maak ik me niet druk om haha.

En ik hoor hier allemaal top 3 materiaal enzo. Wat is dat? Ik wordt gewoon eerste, klaar! :D

Training van vandaag...

BP
20 x 100kg
12 x 120kg
8 x 140kg
6 x 150kg

Incline BP
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 130kg > 12 x 100kg

Daarna nog 3 oefeningen voor de borst gedaan...naam van oefening weet ik niet meer en gewichten waren niet zo spannend.

Front raise db
12 x 20kg
10 x 26kg
8 x 34kg

Op het einde nog 25 min cardio gedaan. Merk nu al dat mijn conditie flink aan het verbeteren is.

219dmf.jpg

Laatst bewerkt:
Li
Ja dat zag ik. Maar daar maak ik me niet druk om haha.

En ik hoor hier allemaal top 3 materiaal enzo. Wat is dat? Ik wordt gewoon eerste, klaar! :D

Training van vandaag...

BP
20 x 100kg
12 x 120kg
8 x 140kg
6 x 150kg

Incline BP
12 x 100kg
10 x 120kg
8 x 130kg > 12 x 100kg

Daarna nog 3 oefeningen voor de borst gedaan...naam van oefening weet ik niet meer en gewichten waren niet zo spannend.

Front raise db
12 x 20kg
10 x 26kg
8 x 34kg

Op het einde nog 25 min cardio gedaan. Merk nu al dat mijn conditie flink aan het verbeteren is.

Flinke gewichten rob

Die arm is gruwelijk man

Nice training! en beestachtige arm!

t*ring wat een arm! Freak! :D

20x100:eek:
sterk man

Terug
Naar boven