AndroidHealthClinic

Rob S. contest log

Bezoekers in dit topic

Zie nu pas dat Seeker niet meer meedoet. Jammer man.
 
contest winner 2011 dus !:)

alvast proficiat! dik verdiend
 
Nee...slaap altijd laat. Zometeen nog een filmpje checken en nog een maaltijd kip en rijst naar binnen werken ;)

eet jij nog eiwitten in je carb loading rob? had gelezen dat dat niet nodig is eiwit in je laad dagen.
 
Klein beetje nog maar. Ipv 250gr kip is het dan steeds max 100gr kip oid.
 
'k Vind dat je al betere foto's gepost hebt dan je contestfoto's... :) Maar fysiek is top natuurlijk dus de tien is verdiend :D

Edit: lees net uw reactie bij de foto's, dat is klote natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Tja kwam idd erg onverwacht. Maar ik zal na de begrafenis het dieet weer goed oppakken zodat er alsnog goede foto's komen.
 
Voor mij de contest winnaar. jammer dat Seeker niet meer meedoet. Het was tussen jullie gegaan naar mijn mening dan.
 
Al lekker aan het refeeden geweest?:P
 
Thnx. Heb weinig tijd om het forum te checken maar zie dat ik eerste sta wat natuurlijk erg tof is. Morgen is de begrafenis van de opa van mijn vriendin, daarna ga ik het trainen en eten weer oppakken want heb er nu geen zin en tijd voor gehad. Ga nog 2 weekjes cutten want wil alsnog mooie foto's laten maken door mijn vriendin. Die zal ik tegen die tijd uiteraard wel posten ;)
 
Trek dan door tot aan wedstrijd;)
 
Nee wil eerst nog een paar dingen aan mezelf verbeteren. Ergens volgend jaar zal het er van komen, maar welke wedstrijd het word weet ik nog niet.
 
Nee wil eerst nog een paar dingen aan mezelf verbeteren. Ergens volgend jaar zal het er van komen, maar welke wedstrijd het word weet ik nog niet.

wat zijn de punten waar je graag aan wilt gaan werken?
 
Vind jammer dat je weer zelfde poses schiet elke keer. Het is steeds of mm of back db. Waar blijven een keer triceps poses, front latspread, full body shots etc.

En dan nog grapjanussen zeggen "compleet fysiek", basseren jullie dat op 2 poses ofzo?

Dissapointed.
 
Vind jammer dat je weer zelfde poses schiet elke keer. Het is steeds of mm of back db. Waar blijven een keer triceps poses, front latspread, full body shots etc.

En dan nog grapjanussen zeggen "compleet fysiek", basseren jullie dat op 2 poses ofzo?

Dissapointed.

anders kijk je even verder.. 'grapjanus'

Rob S. zei:
Mijn vriendin zou de foto's maken, maar haar opa is helaas een paar uur voor de shoot overleden waardoor dat uiteraard niet meer ging. Is dus helaas niet helemaal gelopen zoals geplant. Betere foto's zal ik komende week nog maken als de begrafenis achter de rug is.
 
anders kijk je even verder.. 'grapjanus'

dat zag ik ook wel grapjanus. Ik dacht ik zeg het maar even voordat er weer pics komen en weer de zelfde voorgeschoteld krijgen. Want dat vrees ik toch echt weer. Dus bij deze.
 
Back
Naar boven