Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Bedankt Robke!
Mooi man die 220. Zag er soepel uit. K ga ook maar is wat speeddeads doen haha
Ging inderdaad goed die 220kg! :D
nice man van die bovenborst - ik blijf het één vd moeilijkste gebieden te vinden om ook echt resultaat te zien...werk me kapot op incline werk, maar gaat zoooo traag in vergelijking met andere spiergroepen enzo. Mooie workout man - de 40s press je ook zo weg, aangezien jij toch als een malle PRs blijft zetten
Yo Sjaak,

Idd wel beter maar nog steeds vind ik me borst niet goed hoor moet nog een stuk beter!
Maar ik zie wel dat er progressie in zit, ik pak nu sinds 5 weken ong. op schouder dag incline bench erbij 3 sets 15hh. Voor me gevoel werkt dat wel.
Thx dude!

Mooie trainingen. Nog eens feli met je deadlift! Je gaat goed :thumb:

Kijk aan weer een PR gespot! Zoals Sjaak al zegt..die 40's zit er dik in!:D

haha kijk die chickies je uitchecken dan bij je DL:cool:
zag er easy uit..goeie kreet ook!

• #1.845
Mooie trainingen. Nog eens feli met je deadlift! Je gaat goed :thumb:
Thanks dude!
Kijk aan weer een PR gespot! Zoals Sjaak al zegt..die 40's zit er dik in!:D
Word tijd voor de 40kgs db's idd! Alleen helaas dat er daarna geen zwaardere dumbbells meer zijn...
haha kijk die chickies je uitchecken dan bij je DL:cool:
zag er easy uit..goeie kreet ook!
Goeie shit idd van die chicks! ;)

Gisteren :
Squat:

10x 50
5x 90
5x 120
3x 150

Pull ups:
12x bw
12x bw
12x bw
12x bw

BOR:
10x 50
10x 90
10x 110
10x 120
10x 110
10x 110

Pull down smallle grip onderhands:
10x 80
10x 85
10x 90
8x 100 PR

One arm cable row:
10x 40
10x 40
10x 40

Opmerkingen:
Schema is een beetje door de war vandaar die squat aan het begin.

Vandaag:
cleans:

2x 50
2x 60
2x 65
2x 70
1x 75
1x 80

MP:
10x 50
5x 60
9x 65 PR
10x 60

Side raises:
10x 14
10x 14
8x 14

Reverse peck deck:
12x 45
12x 45
12x 45

Small grip bench:
10x 50
10x 80
10x 80

DB extension 2 handen:
10x 28
10x 32
10x 30

Opmerkingen:
Schijnt een instructrice te wezen die Oly lifts heeft gedaan volgende keer even vragen voor tips voor me clean.

Damnn ben wel benieuwd wat je low rep pakt op MP nu

zware squats - zware BORs...en die MP is ook goed man - 9 reps op 65 is niet misselijk

• #1.848
Damnn ben wel benieuwd wat je low rep pakt op MP nu
Hoop rond de 80kg!
zware squats - zware BORs...en die MP is ook goed man - 9 reps op 65 is niet misselijk
Bedankt Sjaak! Moet zeggen dat ik afgelopen trainingen een beetje met een kip zonder kop in die sportschool liep. Doordat me schema in de war was en deze week is dat ook het geval ga vrijdag weekendje weg.
Deze week ga ik het zo doen:
Maandag: benen
Dinsdag: push
Donderdag: pull

Bedankt Sjaak! Moet zeggen dat ik afgelopen trainingen een beetje met een kip zonder kop in die sportschool liep. Doordat me schema in de war was en deze week is dat ook het geval ga vrijdag weekendje weg.
Deze week ga ik het zo doen:
Maandag: benen
Dinsdag: push
Donderdag: pull
soms moet je ook ff als een kip zonder kop te werk gaan om vervolgens weer structuur aan te brengen. weekendje weg klinkt goed ouwe! PPB of BPP welke volgorde je ook hanteert, ik vind blijf het een erg goede methode vinden. ik doe het nu ook eigenlijk en ga als ik meer tijd heb weer push pull benen doen, maar dan 4x p/w - waarbij je elke week een andere training dubbel pakt.

Damn aan kracht kom je ook niet mis is! :)

• #1.851
soms moet je ook ff als een kip zonder kop te werk gaan om vervolgens weer structuur aan te brengen. weekendje weg klinkt goed ouwe! PPB of BPP welke volgorde je ook hanteert, ik vind blijf het een erg goede methode vinden. ik doe het nu ook eigenlijk en ga als ik meer tijd heb weer push pull benen doen, maar dan 4x p/w - waarbij je elke week een andere training dubbel pakt.

Is een goede volgorde idd.

Het weekendje weg gaat chaos worden naar Praag! En donderdag Harderaverij in enkhuizen soort stadsfeest, word weer 4 dagen lang zuipen en vreten als een varken! :D

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Damn aan kracht kom je ook niet mis is! :)

Dat zit wel snor idd! Hard trainen dan komt het allemaal goed..

Is een goede volgorde idd.

Het weekendje weg gaat chaos worden naar Praag! En donderdag Harderaverij in enkhuizen soort stadsfeest, word weer 4 dagen lang zuipen en vreten als een varken! :D
die methode heb ik toen drie weken gedaan - dan pak je al die trainingen dus 4x...opzich ideaal, alleen daarna kreeg ik weer behoefte om de kleinere spiergroepen wat eigen tijd te geven. maar die 4 weekse periode komt er binnenkort weer aan

Begint lekker te gaan die schouders! 9*65 is zeker mooi. Squat en DL vooral zijn nog altijd super :D.

Brute shit weer zaterdag! Suc6 vandaag met de wheels:fire:

• #1.855
Begint lekker te gaan die schouders! 9*65 is zeker mooi. Squat en DL vooral zijn nog altijd super :D.
Bedankt!
Brute shit weer zaterdag! Suc6 vandaag met de wheels:fire:
Is aardig gelukt hoor! ;)

Vandaag
Squat:

10x 50
5x 90
2x 120
1x 150
1x 165
1x 180 Fail
2x 150
3x 150

Speed deads:
2x 90
2x 120
2x 130
2x 140
2x 140
2x 140
2x 140

Front squat:
5x 50
5x 90
3x 120 PR
5x 110
10x 100

Leg curl:
12x 55
15x 50
15x 50
15x 50

Calve raises:
15x 95
15x 95
15x 95
15x 95

Opmerkingen:
Dubbel zo harde fail die deadlift chicks zaten weer te kijken toen ik die 180 ging pakken fail ik... Grrr!

Nu even zonder dollen scheelde echt bizar weinig baal er wel van diepte was in ieder geval erg goed.

jammer van je afgang, maar ik ben er van overtuigd dat je hem in no time op je naam kan zetten de 180kg.
wel weer harde front-sq!

Nice fronts :P Zeer lekkere squat though, wat is je max nu?

• #1.858
Hoe diep gaan jou squats Robbert? En hoe ging je fail..? zakte je door je poten en daarna een hard kabaal of viel het mee?

• #1.860
Hoe diep gaan jou squats Robbert? En hoe ging je fail..? zakte je door je poten en daarna een hard kabaal of viel het mee?
Yo Marv!

Squats zijn minimaal parallel altijd denk dat deze 180 attemp wel iets onder parallel was. Instructeur stond achter me die spotte me en ongeveer op de helft was mijn sticky point daar kwam ik net niet door heen kon nog net zeggen nee toen hielp ie me omhoog. Dus ging allemaal goed vorm was ook goed totaal geen last van me onderrug ofzo daarna.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven