- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Marvin!Ik denk kom weer even kijken hier..en ja hoor het kon ook niet anders!
Instant PR's hier! En goede PR's Robbert![]()
Hey Roy!Sterk bezig hof! k*t van je rug man,rustig aan doen helpt dat weet je he!
volgende week zaterdag doe ik mee met jullie.
Gr roy
Ja staat op de planning. Zou eigenlijk twee weken geleden komen maar kwam weer eens wat tussen. Retedruk de afgelopen tijd maar komt goed.lekker bezig ouwe baas! ga je dit seizoen nog eens bij RPB trainen?
7x 120 is zeker nice man
ik denk dat ik met alle moeite er miss net 1 x 120 FS uitgooi
Thanks Mannen!
?
Bench:
4x 105 PR
6x 100 PR
Front squat:
1x 145 PR
7x 120 dik rep PR

Volgende week zaterdag ga ik als er training is! Jij ook?lekker bezig ouwe baas! ga je dit seizoen nog eens bij RPB trainen?
Mhoah had liever die 185kg gepakt!Wel bruut hoor Robert! Zo'n volume op de 140kg draaien na de 185kg!![]()
Jammer van je fail pik, hoelaat trainen jullie zaterdag,en wat staat er ophet programma?
****ing alphamale training ouwe.
[Link niet meer beschikbaar]
Goddammit Robert! Had over de fail heen gelezen! Met andere woorden..ik had er 100% vertrouwen in dat je die 185kg had gepakt!Jammer van die fail op de squat, lukt je vast binnenkort. Wel nice rep out met 140 nog
weet ik nog niet zeker man...misschien dat ik ga helpen bij een verhuizing, maar als dat niet doorgaat ben ik er bijVolgende week zaterdag ga ik als er training is! Jij ook?
Precies!
Komt goed!Jammer van die fail op de squat, lukt je vast binnenkort. Wel nice rep out met 140 nog