- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Maar van het weekend dus wel weer Kasteelbier gehad. Vanavond dus PR's zetten![]()
Volgend weekend een paar westmallse trippels! Je MP gaat dan epic stijgen!

Vrees eigenlijk dat ik na deze cycle ga plateau'en. Nu ja, zo voelt het alleszins bij aanvang van deze cycle
Westmalle? Pff, nee man, is niets voor mij. Kasteelbier blijft mijn nummer 1 vergif![]()

Jezus gast die mp is echt sick!!! Die schouders van jou!!
Hopelijk deze cycle nog een PR met 102.5kg zetten 
Moest je 1km van de bron wonen zou je wel anders spreken!![]()

Robke78 zei:Comments: damn seg... bij die 5de rep op mijn MP dacht ik echt nog over te hebben. Maar de 6de kreeg ik
niet meer van de schouders af. Nu ja, ik denk dat het wat te maken heeft met het extra werk thuis.

Was pokkedruk gisteren gewoon. Thuiskomen, grondwerken
Nah, geen excuus, vond het gewoon raarWas pokkedruk gisteren gewoon. Thuiskomen, grondwerken
waren bezig dus snel even helpen, toen snel eten, toen snel de kleine in bad steken en toen dus trainen.
Ging me allemaal wat te snel achter mekaar. Nu ja, ik heb mijn reps kunnen pakken dus mag niet klagen
Thanks

D8 al SISSY!
Doelstelling nu dan om de gemiste rep te pakken![]()
Ach ja, we spreken mekaar nog wel eens zodra jij een 100kg MP hebt 
Sissy? De keizerin?Ach ja, we spreken mekaar nog wel eens zodra jij een 100kg MP hebt
![]()

Als morgen dat K#T gips er eindelijk eens af mag kan ik gaan revalideren, maar eer ik die poot weer met 100+ kan belasten? vrees dat dat nog ff gaat duren
For the record 100+ MP staat al op mijn PR lijstje![]()

Lees ik hier nu een excuus?
Dus jij hebt al een 100 MP? En wat nog zoal? Squat? Dead? Bench? Zeg eens![]()

Een vrouw, 2 zoons, vissen, konijnen, kippen, vogels, motoren, een buurman![]()

Doe eens niet zo misterieus man, je moet me niet verleiden ofzo
Geef eens wat pre blessure stats![]()
(gaat mijn uitdaging!)
Vond dit al bruut-sterk!Nou nou, zo sterk is het ook weer niet héHopelijk deze cycle nog een PR met 102.5kg zetten
![]()

Ben je zo makkelijk dan?(gaat mijn uitdaging!)
Gaat u lezen in mijn logje![]()

Normaal moet die wel lukken gezien ik de 100 toch al 3 keer heb Lekkere die MP man, al je 100 kan reppen ben je echt de baas!
Eens ik hem 1x had gepressed was de rest gewoon volgen