MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.921
Waarom blijf je in het weekend ook niet redelijk strikt/beperking kcals?
Imo beetje zinloos om in de week 2000kcal te eten en in het weekend dan los te gaan.

Geloof me, ik ben al een pak strikter in het weekend ;) Alcohol is veel minder, voeding is ook beter,
maar 1 a 2 keer per weekend eet ik nog wel eens gewoon

Zelfs met die Mac erbij kom ik niet boven de 3000kcals die dag. En heb toch aardig wat kilometers
gewandelde met de kleine etc...

Geloof me, ik ben al een pak strikter in het weekend ;) Alcohol is veel minder, voeding is ook beter,

Zelfs met die Mac erbij kom ik niet boven de 3000kcals die dag. En heb toch aardig wat kilometers
Ow oke. Ik weet nog dat je een tijdje geleden zei dat je makkelijk +5000kcal at/dronk op een weekenddag. Daarmee :P

Hier idem ik eet in het weekend ook makkelijk 15% boven onderhoud :D

• #20.924
Je moet er wat voor over hebben Robke. Het gaat helaas niet vanzelf. Ben van mening dat het ook groot en deels tussen de oren zit. Kon vroeger ook gerust pakken koekjes en zakken chips leeg eten en nu totaal geen behoefte aan. (naja tot ik een junkdag heb, maar dat is ook al stuk minder) Even weer wennen.

Je mag toch nog wel wat denk ik maar ;)

Imo zolang je geen wedstrijden draait is het BULL om zo streng voor je eigen te zijn in het weekend, lekker genieten met de kinderen, vrouw is ONBETAALBAAR!

(moet er niet aan denken om te zeggen nee geen ijsje want anders word papa dik,,, **** it dan train ik wel wat harder ;) )

Door de weeks eet ik gewoon clean en goed, maar de avond pot eet ik altijd gewoon mee ongeacht wat er op tafel komt, en tot op heden blijf ik mooi rond de 12-13% staan.

• #20.927
Je moet er wat voor over hebben Robke. Het gaat helaas niet vanzelf. Ben van mening dat het ook groot en deels tussen de oren zit. Kon vroeger ook gerust pakken koekjes en zakken chips leeg eten en nu totaal geen behoefte aan. (naja tot ik een junkdag heb, maar dat is ook al stuk minder) Even weer wennen.

Ik eet helemaal geen pakken koek of chips ;) Mijn grootste zonde is de alcohol :p En die is nu sowieso
al een pak minder. En je ziet, zoals het nu gaat, gaat het goed. Dus iets wijzigen? Nah, nadien wel weer
als het even weer vastloopt.

Imo zolang je geen wedstrijden draait is het BULL om zo streng voor je eigen te zijn in het weekend, lekker genieten met de kinderen, vrouw is ONBETAALBAAR!

(moet er niet aan denken om te zeggen nee geen ijsje want anders word papa dik,,, **** it dan train ik wel wat harder ;) )

Door de weeks eet ik gewoon clean en goed, maar de avond pot eet ik altijd gewoon mee ongeacht wat er op tafel komt, en tot op heden blijf ik mooi rond de 12-13% staan.

:bow: jij bent mijn held Screw :bow:

Was alleen voorbeeld;) Maar het is dus ff weer wennen dat je nu weer wat anders eet en je gewoontes weer wat gaat aanpassen en daar weer wat regelmaat in ziet te vinden.

Pff drank....lang geleden voor mij.

maar ik ben ook niet streng.

Gewoon 4000 kcal en single digit VP :cool:

12% is ook nog niet heel dik hoor :P

• #20.932
Was alleen voorbeeld;) Maar het is dus ff weer wennen dat je nu weer wat anders eet en je gewoontes weer wat gaat aanpassen en daar weer wat regelmaat in ziet te vinden.

Pff drank....lang geleden voor mij.

Bwah, echte aanpassingen heb ik nog niet gedaan. Ik eet altijd gewoon mijn tupperware. Nu met
wat meer carbs ja maar daar moet ik niet echt aan wennen :D Het is gewoon wat minder in totaal
maar voor de rest zit ik gewoon year arround op kip/vis/rund/varken.

Enkel de weekends zijn anders. Er word bv enkel nog op zaterdag avond gedronken en wanneer we
op pad zijn. Anders dronk ik gewoon van vrijdag tot maandagmorgen bij wijze van spreken. Ook
probeer ik zoveel mogelijk vette hap te vermijden zonder dat mijn gezin daar onder lijd.

maar ik ben ook niet streng.

Gewoon 4000 kcal en single digit VP :cool:

Met 4000kcal om mee te spelen hoef je ook helemaal niet streng te zijn :p

:o nou robje toch!

:D

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 14:13 ----------

Jij mag niet mee doen! jij bent niet dik! :D

12% is ook nog niet heel dik hoor :P

:roflol:

• #20.933
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 23°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test
Not so legal supps: 150mcg clen, 20mg Nolva

5yezcj.jpg

Trainingstijd: 49min (start @ 18u30)
Polardata: 127avg - 230max - 489kcal - 110.8kg
Comments: volgens mij hoorde de buren zelfs mij vloeken. Die 5de rep had geen schijn van kans op mijn MP.
Ergens wel verwacht gezien ik vorige week al epic moeite had om mijn single met 105 te halen.

CutComments: net geen kilo kwijt weer (800gr). Nog steeds ruim binnen target. Vanaf deze week ook 50gr bosvruchten
bij mijn pannenkoeken. Gewoon omdat het kan :p En ik eigenlijk nog steeds aan het zoeken ben hoeveel carbs ik kan
hebben voordat mijn gewichtverlies gaat stagneren.

Laatst bewerkt:
Goed herpakt na het net niet halen van je target op de MP's!

Goed te zien dat je gewicht dalende is Rob!

• #20.935
Goed herpakt na het net niet halen van je target op de MP's!

Goed te zien dat je gewicht dalende is Rob!

feelsbadman.jpg

Toen ik het schema aan het maken was zag ik al gelijk dat het gewicht aan de hoge kant was.
Had beter wat minder verhoogd dus. Nu ja, geen ramp. Eens kijken hoe de rest van de cycle gaat
en dan opnieuw misschien, of verlagen als ik het niet haal. (eind target is 107.5kg MP)

Gewicht daalt ondanks ik gisteren eigenlijk amper heb kunnen schijten. Volgens mij plakt die cheese
van de MacDo mijn heel darmen bij mekaar :p Moet ik voorlopig ook weer even niet hebben :o

Volgens mij plakt die cheese
van de MacDo mijn heel darmen bij mekaar :p Moet ik voorlopig ook weer even niet hebben :o
Nooit problemen mee..;) Ik moet altijd instant kakken na een bezoek aan de Mc Donalds...maar goed ik bestel dan ook altijd mijn Big Mac zonder kaas..:rolleyes:

• #20.937
Toch niet zo vreemd dat je op je sterke punten wat kracht gaat inleveren zonder AAS? ;)

Maby idd carbs wat ophogen om extra kracht te krijgen, 0.8 kg- 1kg in de week is imo wel wat veel vriend!

MP is gewoon een wijf van een oefening... veel stemmingswisselingen ;)

• #20.940
Toch niet zo vreemd dat je op je sterke punten wat kracht gaat inleveren zonder AAS? ;)

Maby idd carbs wat ophogen om extra kracht te krijgen, 0.8 kg- 1kg in de week is imo wel wat veel vriend!

:roflol: Ik zit toch aan de HGH man. Kijk eens naar mijn ballon buik :p

Ja, normaal ga ik voor een 500gr per week. Nu ja, door de clen zie ik meer wel wat door de vingers.
Maar toch, het mag ook niet te gek worden. Voor je het weet krijg je niets meer gelift.

MP is gewoon een wijf van een oefening... veel stemmingswisselingen ;)

Dat is ook weer waar :D

Terug
Naar boven