Fitness Seller

Robke's trainingslog

haha

geen bier? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.043
Die cleans bevallen je echt goed mooi om te lezen man..;)
100 kilo clean als doel ...nice

• #21.045
Die cleans bevallen je echt goed mooi om te lezen man..;)
100 kilo clean als doel ...nice

Dat zou inderdaad mooi zijn ja :D

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 07:37 ----------

Health: 50%
Mentality: 5/10
Energy: 3/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: -2000kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 24°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test, Animal Cuts
Not so legal supps: 2x 15mg Eph, 20mg Nolva

2ryj2o4.jpg

Trainingstijd: 43min (start @ 18u30)
Polardata: 131avg - 203max - 440kcal - 109.7kg
Comments: tja... gezien de omstandigheden niet slecht

HealthComments: sinds zondag middag ben ik al vrij slecht. Moet haast elke maaltijd force feeden.
Ook heel de tijd afwisselend koud en warm. Spetterpoep en dan weer geconstipeerd... koppijn en
elke spier in mijn lijf doet ook wel pijn. Afkick van de clen misschien? Ach ja, beetje bikkelen deze week dan maar.

CutComments: sinds lange tijd nog eens onder de 110 op maandag :D Verschil met vorige week -1.1kg. Nice!

Toch nog een mooie training ervan gemaakt, Rob!

@health: beterschap man, gauw beter worden. En spetterpoep is moeilijk te verwijderen op het porselien.
@cut: Lekker man -1.1 kg, keep it up! Naaaiz :D

• #21.047
Toch nog een mooie training ervan gemaakt, Rob!

@health: beterschap man, gauw beter worden. En spetterpoep is moeilijk te verwijderen op het porselien.
@cut: Lekker man -1.1 kg, keep it up! Naaaiz :D

Ja, ik kijk wel hoe ik me erdoor sla deze week. Sowieso de 5/3/1 setjes doen en de rest zie ik wel hoe het lukt.

Afgelopen zaterdag in Brussel geweest en daar mosselen gegeten. Volgens mij was er daarmee iets aan het handje.

Ja, ik kijk wel hoe ik me erdoor sla deze week. Sowieso de 5/3/1 setjes doen en de rest zie ik wel hoe het lukt.

Afgelopen zaterdag in Brussel geweest en daar mosselen gegeten. Volgens mij was er daarmee iets aan het handje.

Awh, klote man. Heb ik ook weleens een keer gehad van mosselen, alleen in mijn geval hoefde ik er alleen al maar naar te kijken en ik voelde me niet lekker, haha. Ik zie dat je dan jezelf ook gwn aanpast in de training, ikzelf ben zo koppig genoeg om dan toch nog de volledige routine te doen, en ik ben daar ook weleens achter gekomen! Nu weet ik gewoon, naar je lichaam luisteren, en aanpassen indien nodig. Zoals nu ook met mijn schouder, het is moeilijk om mijn routine niet te doen. Ik kan alleen maar benen doen, sta ik daar in de sportschool... "zal ik toch gaan pressen/pushen?" Da is het moeilijk voor mij om de rug toe te keren, maja het is niet anders op moment en dat heb ik afgelopen maandag dus ook gedaan, nu de rest van de week nog.

• #21.049
Awh, klote man. Heb ik ook weleens een keer gehad van mosselen, alleen in mijn geval hoefde ik er alleen al maar naar te kijken en ik voelde me niet lekker, haha. Ik zie dat je dan jezelf ook gwn aanpast in de training, ikzelf ben zo koppig genoeg om dan toch nog de volledige routine te doen, en ik ben daar ook weleens achter gekomen! Nu weet ik gewoon, naar je lichaam luisteren, en aanpassen indien nodig. Zoals nu ook met mijn schouder, het is moeilijk om mijn routine niet te doen. Ik kan alleen maar benen doen, sta ik daar in de sportschool... "zal ik toch gaan pressen/pushen?" Da is het moeilijk voor mij om de rug toe te keren, maja het is niet anders op moment en dat heb ik afgelopen maandag dus ook gedaan, nu de rest van de week nog.

Haha, tja, doe gewoon wat je kan zonder iets te forceren ;) Je kan beter wat rustiger aan doen en
dan nadien terug wat inhalen ipv je nu naar de pl**ris te trainen waardoor je eigenlijk je herstel alleen
maar langer doet worden.

He who walks away, lives to fight another day

Tja ookal ging het niet helemaal lekker, t blijft een zieke mp

Klinkt ergens een beetje als een voedsel vergiftiging?

Desondaks een flinke MP en de cut vordert ook gestaag!:thumbs:

• #21.052
Weer een ton+ MP, hoe doe je het man. Top.

• #21.054
Weer een ton+ MP, hoe doe je het man. Top.

Tja, begin me eigenlijk maar zwakker te vinden op MP. Vrees dat ik hem te hard verhoogd heb de laatste
tijd en nu op een plateau afsteven. Maarja, ik bekijk het nog even en desnoods zet ik het allemaal 5%
lager ofzo de volgende cycle en bouw ik weer terug op

spetterpoep - lijkt me een lastige uitweg - een glijbaan waar geen einde aankomt

• #21.056
spetterpoep - lijkt me een lastige uitweg - een glijbaan waar geen einde aankomt

Hoogst irritant als je het zaakje proper hebt, je wilt de toiletdeur uit en het begint weer van voor af aan :)
Vandaag lijkt al wat beter te gaan. Heb nog niet echt honger, maar ook geen braakneigingen meer als
ik iets eet. Ook al iets weer.

Ik kan je toch geen complimenten blijven geven voor die MP :(

• #21.058
Succes met je spetterpoep :(

Terug
Naar boven