- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En eigenlijk drink ik meer wijn tegenwoordig.
Die cleans bevallen je echt goed mooi om te lezen man..
100 kilo clean als doel ...nice

Verschil met vorige week -1.1kg. Nice!Toch nog een mooie training ervan gemaakt, Rob!
@health: beterschap man, gauw beter worden. En spetterpoep is moeilijk te verwijderen op het porselien.
@cut: Lekker man -1.1 kg, keep it up! Naaaiz![]()
Ja, ik kijk wel hoe ik me erdoor sla deze week. Sowieso de 5/3/1 setjes doen en de rest zie ik wel hoe het lukt.
Afgelopen zaterdag in Brussel geweest en daar mosselen gegeten. Volgens mij was er daarmee iets aan het handje.
Awh, klote man. Heb ik ook weleens een keer gehad van mosselen, alleen in mijn geval hoefde ik er alleen al maar naar te kijken en ik voelde me niet lekker, haha. Ik zie dat je dan jezelf ook gwn aanpast in de training, ikzelf ben zo koppig genoeg om dan toch nog de volledige routine te doen, en ik ben daar ook weleens achter gekomen! Nu weet ik gewoon, naar je lichaam luisteren, en aanpassen indien nodig. Zoals nu ook met mijn schouder, het is moeilijk om mijn routine niet te doen. Ik kan alleen maar benen doen, sta ik daar in de sportschool... "zal ik toch gaan pressen/pushen?" Da is het moeilijk voor mij om de rug toe te keren, maja het is niet anders op moment en dat heb ik afgelopen maandag dus ook gedaan, nu de rest van de week nog.
Je kan beter wat rustiger aan doen enTja ookal ging het niet helemaal lekker, t blijft een zieke mp

Klinkt ergens een beetje als een voedsel vergiftiging?
Desondaks een flinke MP en de cut vordert ook gestaag!![]()

spetterpoep - lijkt me een lastige uitweg - een glijbaan waar geen einde aankomt

Ik kan je toch geen complimenten blijven geven voor die MP![]()