MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.062
Dat word in een pamper deadliften , succes!

in b4 diaper fetish

1343684023166_2115864.png

Gefeliciteerd met < 110 kg! :thumb: En veel sterkte met die spetterpoep!

• #21.064
Niks mis met die mosselen uit mijn familie en provincie he! ;)

Enne, is gewoon je lijf die ff ****ed is van de clen.. hoort erbij niet zeiken en trainen! :D

• #21.066
Niks mis met die mosselen uit mijn familie en provincie he! ;)

Enne, is gewoon je lijf die ff ****ed is van de clen.. hoort erbij niet zeiken en trainen! :D

Waren maar slappe mosselen hoor man. Maarja, het is eigenlijk het seizoen ook niet

En van de clen? Tja, heb nog al wel eens een crash gehad van lang pep gebruik. Of van ephi, clen, etc...
Dus ik weet wel wat ik moet verwachten dan. Dit is imo toch nog net iets anders. Ik heb nog nooit zo'n
spierpijn, pijnlijk hoofd etc gehad erdoor. Laat staan last van mijn maag.

Waren maar slappe mosselen hoor man. Maarja, het is eigenlijk het seizoen ook niet

En van de clen? Tja, heb nog al wel eens een crash gehad van lang pep gebruik. Of van ephi, clen, etc...
Dus ik weet wel wat ik moet verwachten dan. Dit is imo toch nog net iets anders. Ik heb nog nooit zo'n
spierpijn, pijnlijk hoofd etc gehad erdoor. Laat staan last van mijn maag.

Nee idd mossel tijd is er nog niet dus je heb of hang cultuur gegeten of ouwe zooi!

En weet niet of je de clen van een OGL heb of eentje uit de apotheek, als het een OGL is heb je dikke kans dat je lijf zwaarder reageerd gezien deze 9 van de 10 keer overdosed zijn.

Kop komt van je bloeddruk, vergeet niet dat clen een gladde spierverslapper is ;).. alles wat ik lees steek ik het toch echt op de clen!

• #21.068
Nee idd mossel tijd is er nog niet dus je heb of hang cultuur gegeten of ouwe zooi!

En weet niet of je de clen van een OGL heb of eentje uit de apotheek, als het een OGL is heb je dikke kans dat je lijf zwaarder reageerd gezien deze 9 van de 10 keer overdosed zijn.

Kop komt van je bloeddruk, vergeet niet dat clen een gladde spierverslapper is ;).. alles wat ik lees steek ik het toch echt op de clen!

Ouwe zooi lijkt me eerder :(

Klopt, ik heb deze keer van de stier. Normaal heb ik altijd Sopharma. Nochtans waren de side enzo
vergelijkbaar. Nu ja, volgende cycle clen, als ik eraf ga, zal ik het dus merken of het daardoor is :)

Dikke press :thumbs:
A ja mosselen, 1x gehad nog nooit zo ziek geweest van eten :D

Even een paar posts terug gelezen...
Junkieboy!

• #21.071
Dikke press :thumbs:
A ja mosselen, 1x gehad nog nooit zo ziek geweest van eten :D

Ja, in het vervolg enkel nog mosselen thuis eten :)

Even een paar posts terug gelezen...
Junkieboy!

:roflol: Hummer komt weer even langs hoor :roflol:

Seg bootman, bezorg mij eens wat goede mosselen hé :p

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 07:52 ----------

Health: 75%
Mentality: 5/10
Energy: 5/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2000kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 26°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test, Animal Cuts
Not so legal supps: 2x 15mg Eph, 20mg Nolva

huoyop.jpg

Trainingstijd: 52min (start @ 18u30)
Polardata: 129avg - 195max - 544kcal - 108.3kg
Comments: 4de rep bij DL ging niet meer omhoog. Zat er wel in dus even de belt erbij en toen ging die wel.
Nice! Rest van de training tevreden over. Ben nog geen 100% in orde maar het begint te gaan.

Lekker hoor 195 met deadstop
Als je door blijft cutten pak je straks 2x bw:D

• #21.073
Lekker hoor die deadlift.

Goed bezig baasje!

Enne er is maar 1 plek om mosselen te halen he ;) dat is hier in het zeeuwse! :D

• #21.076
Volgens mij loopt er bij jouw thuis wel een goeie mossel rond

Als je eens naar de mannen gaat luisteren die al meer dan 10jr trainen kan jij ook stoppen met rukken en vind je ook een meisje wat de man in jouw ziet... maar dan moet je eerst een man worden! :D

Pff flinke deadlift, moet er niet aan denken! Wat is eigenlijk je PR op de deadlift?

Stevige dead!

Terug
Naar boven