- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
nee man, gewoon met zo'n kwik ding onder je oksel. Die elektronische zijn maar ruk qua betrouwbaarheid imo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die dingen steeds naar beneden brengen is ook verrot 
Sterke training weer bro!! Welke stats wil je halen voor de flex cup?
![]()
nee man, gewoon met zo'n kwik ding onder je oksel. Die elektronische zijn maar ruk qua betrouwbaarheid imo
Wel iets meer dan een oording maar toch. Rectaal is en blijft gewoon de beste manier.Onder de oksel is ook niet altijd even betrouwbaarWel iets meer dan een oording maar toch. Rectaal is en blijft gewoon de beste manier.
Maar dan blijft die altijd hangen achter mijn butt hair

Bij vermoeidheid gaat het toch allemaal net wat moeilijker bij zo'n oefeningJa, best wel. Bij de het laatste setje kreeg ik mijn kuiten wel niet meer zover om het gewicht echt
naar boven te knallenBij vermoeidheid gaat het toch allemaal net wat moeilijker bij zo'n oefening
heerlijke oefening om de laatste resten luiheid eruit te persen!
Zeik nie....heerlijke oefening om de laatste resten luiheid eruit te persen!
Ow aangaande.. melk.... is standaard shit toch? hier gaat er een liter op een dag in... heerlijk old skool.. en nu ga ik even trainen![]()

Zeik nie....heerlijke oefening om de laatste resten luiheid eruit te persen!
Ow aangaande.. melk.... is standaard shit toch? hier gaat er een liter op een dag in... heerlijk old skool.. en nu ga ik even trainen![]()
Ja nou, na die squats was ik al aardig gaar
Uber pomp ook weer in mijn quads tijdens die cleans

Cut kcals, don't cut muscles
Iedereen weet dat bij een kcal tekort een aantal dingen gebeuren in je lijf. Waaronder stijging van de
cortisol (stresshormoon) maar ook de verlaging van bv IGF-1. En dat is best een anabool ding.
Wat kan je daar nu tegendoen? Een 'pint' ruwweg 40cl melk verhoogd je IGF-1 zelfs bij een kcal
tekort. Daarboven op krijg je nog eens extra wat calcium wat het vet helpt uitscheiden in je stoelgang.
En wat met de cortisol? Nou, vanaf een 1600mg EPA / 800mg DHA (ongeveer 10caps NOW Omega3)
lijkt het cortisol als sneeuw voor de zon te verdwijnen naar een aanvaardbare waarde.
Dus, probeer melk in te passen in je voedinsschema en ook voldoende omega3
Gaat dit topic ineens van derde beens naar konthaar...
als we dat gaan combineren hebben we een ultiem gaytopic
![]()

Nee Rob, ik vind jou topic altijd vreselijk interessant en lees het altijd tot op de letter, maar daardoor ontgaan deze homocoïtusuele details mij nietJij leest gewoon enkel waar je intresses voor hebt ja![]()

Nee Rob, ik vind jou topic altijd vreselijk interessant en lees het altijd tot op de letter, door deze homocoïtusuele details
![]()

je squats zullen ongetwijfeld meegespeeld hebben qua vermoeidheid t.a.v de cleans
toch nice
Zou wel lekker zijn