- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nope
In andere woorden is het de 3 month challenge die ik blijf doen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In andere woorden is het de 3 month challenge die ik blijf doen 
Effe offtopic. Jij was gisteren niet in de kinepolis? Anders heb je een dubbelganger!
Nope ... gaan meestal Antwerpen cinema. Metropolis is dat zeker? Daar aan de Decathlon

Zaterdag nog eens 

Still on track Robke?! Hoeveelste keer doe je nu de 3 month challenge? Heb je de andere challenges van Wendler al bekeken, misschien is de rest pause challenge wel interessant voor je alleen het nadeel daarvan is dat je maar 2x per week traint.
Trouwens Wendler heeft een nieuw boek uitgebracht, heb jij hem toevallig al?!![]()
Nog even wachten op een Torrent 
Het is een beetje een soep op het moment. Best wel druk en probeer mijn training in te passen zodra het
kan. Dus ja, deze week is het dinsdag, donderdag, vrijdag & zondag trainen. Maar gaat wel lekker ja.
Nah, ik vind het voorlopig best zo. Heb ook al een tijdje rest pauze getraint voordat Jim dat artikel
schreef. Vond het niet erg aangenaam om te trainen. Op deze manier bevalt het me gewoon ideaal.
En het werkt nog steeds.
NeeNog even wachten op een Torrent
![]()
misschien een combi van 2 trainingen jack shit... Scheelt je dan 1 dag training inpassen ergens.
Lol een SSB een sissy bar noemen, dan heb je daar vast nog nooit mee gesquat.![]()

)Jah ik ken het, gelukkig kan je als je echt weinig tijd heb natuurlijk ook 1x jack shit doenmisschien een combi van 2 trainingen jack shit... Scheelt je dan 1 dag training inpassen ergens.
Let me know als je hem te pakken hebt![]()
Zeker wel! sterker nog mijn schoonpa gebruikt hem ook in de praktijk!
Maar ik vind het gewoon niets.. noem mij mij ouderwets ofzo
Enne robbie.... had ik al gezegd dat mijn bankje er was? echt super snel! (ze waren alleen de handleiding vergeten! ow en hij ziet er iets anders uit... heb het maar opgegeven)
En voor calve raises is dat ding super.
Will do
Ik vind die SSB wel handig. Gewoon squatten zonder zorgenEn voor calve raises is dat ding super.
Gewoon in de nek, handen tegen het rack en pompen maar. Dat ding beweegt geen mm
Haha, godver zeg ... ik ben blij dat ik mijn bankje 2de hands gewoon kon oppikken![]()

Tja de een vind iet swel handig en de ander niet... het is gewoon mijn ding niet
Tja had ook nog gebeld.. maar dacht dit heeft geen zin meer.. wijze les.. zo zie je maar ook oude dikke mensen leren steeds weer bij![]()
Tja, grote probleem is dat ze bijna alleen zijn in dat marktsegment. Dus ja, veel keus heb je niet.
Of je moet heel wat meer gaan betalen voor bv Rogue

Laat ik nu bijna jarig zijn, dus mocht je binnenkort een bankje op marktplaats zien staan![]()
je hebt nou een leuk bankje man ...