AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.321
wil/kun je die sheet uploaden?

• #21.323
zo?

Bijlagen

thanks!! kan geen karma geven op dit moment.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 15:50 ----------

ik ben nu bezig met ss om met zijn pr's even weer te verhogen maar als ik klaar ben ga ik hiermee aan de slag.

• #21.325
hier de laatste

alles op BBB setup invullen waar 100 staat en dan gewoon copy/pasten in de week sheet

wel opletten, ik gebruik telkens gewichten zonder de barbell erbij te tellen

Bijlagen

Effe offtopic. Jij was gisteren niet in de kinepolis? Anders heb je een dubbelganger!

• #21.327
Deca thlon? :D

• #21.330
Still on track Robke?! Hoeveelste keer doe je nu de 3 month challenge? Heb je de andere challenges van Wendler al bekeken, misschien is de rest pause challenge wel interessant voor je alleen het nadeel daarvan is dat je maar 2x per week traint.

Trouwens Wendler heeft een nieuw boek uitgebracht, heb jij hem toevallig al?! :D

• #21.332
Still on track Robke?! Hoeveelste keer doe je nu de 3 month challenge? Heb je de andere challenges van Wendler al bekeken, misschien is de rest pause challenge wel interessant voor je alleen het nadeel daarvan is dat je maar 2x per week traint.

Trouwens Wendler heeft een nieuw boek uitgebracht, heb jij hem toevallig al?! :D

Het is een beetje een soep op het moment. Best wel druk en probeer mijn training in te passen zodra het
kan. Dus ja, deze week is het dinsdag, donderdag, vrijdag & zondag trainen. Maar gaat wel lekker ja.

Nah, ik vind het voorlopig best zo. Heb ook al een tijdje rest pauze getraint voordat Jim dat artikel
schreef. Vond het niet erg aangenaam om te trainen. Op deze manier bevalt het me gewoon ideaal.
En het werkt nog steeds.

Nee :( Nog even wachten op een Torrent :D

Het is een beetje een soep op het moment. Best wel druk en probeer mijn training in te passen zodra het
kan. Dus ja, deze week is het dinsdag, donderdag, vrijdag & zondag trainen. Maar gaat wel lekker ja.

Nah, ik vind het voorlopig best zo. Heb ook al een tijdje rest pauze getraint voordat Jim dat artikel
schreef. Vond het niet erg aangenaam om te trainen. Op deze manier bevalt het me gewoon ideaal.
En het werkt nog steeds.

Nee :( Nog even wachten op een Torrent :D

Jah ik ken het, gelukkig kan je als je echt weinig tijd heb natuurlijk ook 1x jack shit doen :D misschien een combi van 2 trainingen jack shit... Scheelt je dan 1 dag training inpassen ergens.

Let me know als je hem te pakken hebt :)

Lol een SSB een sissy bar noemen, dan heb je daar vast nog nooit mee gesquat. ;)

Zeker wel! sterker nog mijn schoonpa gebruikt hem ook in de praktijk!

Maar ik vind het gewoon niets.. noem mij mij ouderwets ofzo ;)

Enne robbie.... had ik al gezegd dat mijn bankje er was? echt super snel! (ze waren alleen de handleiding vergeten! ow en hij ziet er iets anders uit... heb het maar opgegeven :D )

• #21.335
Jah ik ken het, gelukkig kan je als je echt weinig tijd heb natuurlijk ook 1x jack shit doen :D misschien een combi van 2 trainingen jack shit... Scheelt je dan 1 dag training inpassen ergens.

Let me know als je hem te pakken hebt :)

Will do

Zeker wel! sterker nog mijn schoonpa gebruikt hem ook in de praktijk!

Maar ik vind het gewoon niets.. noem mij mij ouderwets ofzo ;)

Enne robbie.... had ik al gezegd dat mijn bankje er was? echt super snel! (ze waren alleen de handleiding vergeten! ow en hij ziet er iets anders uit... heb het maar opgegeven :D )

Ik vind die SSB wel handig. Gewoon squatten zonder zorgen :) En voor calve raises is dat ding super.
Gewoon in de nek, handen tegen het rack en pompen maar. Dat ding beweegt geen mm

Haha, godver zeg ... ik ben blij dat ik mijn bankje 2de hands gewoon kon oppikken :D

Will do

Ik vind die SSB wel handig. Gewoon squatten zonder zorgen :) En voor calve raises is dat ding super.
Gewoon in de nek, handen tegen het rack en pompen maar. Dat ding beweegt geen mm

Haha, godver zeg ... ik ben blij dat ik mijn bankje 2de hands gewoon kon oppikken :D

Tja de een vind iet swel handig en de ander niet... het is gewoon mijn ding niet ;)

Tja had ook nog gebeld.. maar dacht dit heeft geen zin meer.. wijze les.. zo zie je maar ook oude dikke mensen leren steeds weer bij :D

• #21.337
Tja de een vind iet swel handig en de ander niet... het is gewoon mijn ding niet ;)

Tja had ook nog gebeld.. maar dacht dit heeft geen zin meer.. wijze les.. zo zie je maar ook oude dikke mensen leren steeds weer bij :D

Tja, grote probleem is dat ze bijna alleen zijn in dat marktsegment. Dus ja, veel keus heb je niet.
Of je moet heel wat meer gaan betalen voor bv Rogue

Tja, grote probleem is dat ze bijna alleen zijn in dat marktsegment. Dus ja, veel keus heb je niet.
Of je moet heel wat meer gaan betalen voor bv Rogue

Laat ik nu bijna jarig zijn, dus mocht je binnenkort een bankje op marktplaats zien staan :cool:

• #21.339
:roflol: je hebt nou een leuk bankje man ...

Vind er niks leuks meer aan! is een beetje het zelfde als toen ons nog jong waren robske.... dan zat je in het weekend een rondborstige jongedame te verleiden en dan was het zover en dan gingen de kleren uit en had ze zo'n voor gevormde BH aan.... :D

Zo'n gevoel had ik gisteren wel.. toch spannend maar erg teleurstellend ;)

Terug
Naar boven