AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.341
Vind er niks leuks meer aan! is een beetje het zelfde als toen ons nog jong waren robske.... dan zat je in het weekend een rondborstige jongedame te verleiden en dan was het zover en dan gingen de kleren uit en had ze zo'n voor gevormde BH aan.... :D

Zo'n gevoel had ik gisteren wel.. toch spannend maar erg teleurstellend ;)

:roflol:

Ik heb die Barbarian Warrior in het zilver. Is toch een leuk bankje imo. Wat is er dan zo teleurstellend aan?

:roflol:

Ik heb die Barbarian Warrior in het zilver. Is toch een leuk bankje imo. Wat is er dan zo teleurstellend aan?

Nou terugkomend op die rondborstige dame, die van mij was een brunette.... toen ik haar uitkleed had ze geen t**ten en was ze rood ;)

(dus lees bankje is zilver inplaats van zwart en lijkt verre op de Pro :D)

• #21.343
Nou terugkomend op die rondborstige dame, die van mij was een brunette.... toen ik haar uitkleed had ze geen t**ten en was ze rood ;)

(dus lees bankje is zilver inplaats van zwart en lijkt verre op de Pro :D)

ach ja, het is nog steeds beter dan die kratten bier natuurlijk :D

• #21.345
  • #21.347
Ik vind het wel best ;)

Ben blij dat ik daar slechts alleen mijn bankje heb gekocht! :D

Tja, ik heb eigenlijk nooit probs gehad met FS. Mijn powertec daar gekocht in 2006. Toen waren ze nog
pas begonnen denk ik. Levering was per direct haast. Idem voor mijn plates etc... Maar nu, tjonge jonge
wat een prutsers zijn het daar geworden. Niets loopt zoals het hoort

Tja, ik heb eigenlijk nooit probs gehad met FS. Mijn powertec daar gekocht in 2006. Toen waren ze nog
pas begonnen denk ik. Levering was per direct haast. Idem voor mijn plates etc... Maar nu, tjonge jonge
wat een prutsers zijn het daar geworden. Niets loopt zoals het hoort

Idd dat idee kreeg ik dus ook... weken geleden belde ik en toen kreeg ik nog te horen dat dit een veel verkocht bankje was, gisteren belde ik voor de handleiding en toen hadden ze niet eens een opbouwhandleiding :rolleyes:

Het is wel goed gekomen met opbouwen maar niet dankzij hun :D

Het is wel een zwaar en degelijk bankje maar achteraf had ik maby toch beter ook bij Rogue kunnen bestellen... :cool:

Op welke site heb je dat bankje besteld dan, zou daar inderdaad wel even een mailtje aan besteden? Ik heb die ook barbarian warrior bench, zeker een degelijk bankje!

FS ;)

• #21.350
Idd dat idee kreeg ik dus ook... weken geleden belde ik en toen kreeg ik nog te horen dat dit een veel verkocht bankje was, gisteren belde ik voor de handleiding en toen hadden ze niet eens een opbouwhandleiding :rolleyes:

Het is wel goed gekomen met opbouwen maar niet dankzij hun :D

Het is wel een zwaar en degelijk bankje maar achteraf had ik maby toch beter ook bij Rogue kunnen bestellen... :cool:

Ach, eens je er wat op getraind hebt, ben je die Rogue bank zo vergeten ;)

• #21.352
Dat is helaas snel anders ;) dat was met mijn bar ook zo toen dacht ik ook van is het echt nodig zo'n bar? en nu zou ik hem niet meer willen missen!

Een bar ok, daar zit veel verschil op. Maar een bankje is een bankje imo. Daar kan je al zo gek veel
niet verkeerd aan doen.

moest ff een paar pagina's terug om je laatste workout te zien haha. :roflol:
Jammer van de 7e rep op je MP!
Binnekort weer powercleanen ?

• #21.355
  • #21.357
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 21°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Assualt (3/4sc); Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), Animal Cuts
Not so legal supps: 2x 15mg Eph

s6qiy8.jpg

Trainingstijd: 55min (start @ 18u30)
Polardata: 133avg - 167max - 590kcal - 108.2kg
Comments: best wel afgezien deze training :o

Sterke dl , hoe gaat het met afvallen

• #21.359
Sterke dl , hoe gaat het met afvallen

Langzaam maar zeker :) Blijf tegenwoordig onder de 109 weer. Dus ja, er is weer wat af. Riem zit ook
weer een gaatje vaster, broeken zijn plots veel te groot. Mijn kracht blijft nog goed. Dessalniettemin
begin ik me tieves klein te voelen :(

3x118.5kg dat haal ik nog net denk ik! :cool:

Ow wacht, dat was je opwarming :(
Goeie training man!

Terug
Naar boven