Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ik heb maar één barbellDie van Fitness Seller. Binnenkort wel een roguebar bestellen
wat is de dikte?
voor becnh heb ik liever wat dunnere waar ik goed kan grippen en voor squat juist een dikkere
Aan welke bar zit je dan te denken, de power bar? Ben zelf ook aan het kijken namelijk..

Leuke film 
Wow Robke weer PR's gepakt. En over die AnimalPak, ik merk het direct als ik het niet genomen heb. Komt weinig voor hoor.
Heb altijd voorraad.
Had ook niet de indruk dat het me yups ... inderdaad de power bar. Ome Screw heeft die ook en is er best tevreden over
)
Me LOVE IT! (mijn schenen iets minder bij DL)
Enne... je zal het niet geloven maar mijn bench komt vandaag binnen!
P.s weer goed getraind ouwe!

Ja, die powerbar heeft een wat diepere knurling hé. Misschien dat ik ook gewoon de rogue bar neem,
maar dan zit je zonder centre knurling hé?
Komt je bench nu al binnen? Dat was snel![]()

(note 4 meself... never order there again!)Net of die center knurling zo belangrijk is
En jha hij komt nu al binnen echt super snel he?(note 4 meself... never order there again!)

Balen van die 7e rep! Maar blijft een sterke MP. Ik snap meestal niet veel van 5/3/1 en dergelijke maar ben je nu iets terug in gewicht zodat je weer door kunt bouwen?

Is dat niet makkelijker tijdens squats? Blijft de BB beter liggen?
Haha, je had hem sneller gehad als je het ijzer zelf was gaan mijnen, smelten en dan zelf in mekaar gelast had![]()