hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beterschap voor je lieverdje Rob.
En succes met je deadlift...

Dit had ik ff gemist Rob, heftig man..
Gelukkig is ze genezen, hopelijk heeft ze niet teveel angst en kan ze weer wat genieten!

Je blijft vooruitgang boeken met gewicht klasse deathlift heb jij zo weer op pijl!
De stank die daar vanaf komt is idd op dood te vallen!![]()
true story 
Gaat het weer over Rob zijn lichaamsgeur...
Altijd hetzelfde hier
Misschien dat ik het gemist heb maar geloof niet dat je maandag hebt meegelopen he?
Ben zelfs van heel het weekend niet in Tessenderlo geraakt 
Yo Rob,
Lekkere training.
Met zo een temperatuur doe je gelijk cardio
Borstkankeris nooit een lachertje, men schoonzus heeft het ook voorgehad (amper 33 jaar ook).
Alle twee de borsten weg en een jaartje wachten voor de implantaten.
Zorg maar goed voor het vrouwtje!
edit: Zou toch is terug men eigen log moeten gaan bijhouden...
zo is datSterkte Rob voor je vrouwtje! Borstkanker is geen pretje, zeker niet voor de 2de keer.
Wow, alles 100% en geen non-planned food. Je gaat lekker Rob!

Zolang ik zo gewicht blijf droppen komt er geen cardio. Staat mijn herstel alleen maar in
Maar ik ga het wel doen, alleen nu nog niet 
Ik wissel ook van handpositie tijdens elke variatie. Zo krijg je upperLekker Rob!! Hoe bevalt deze pre workout? Heb er op t moment geen en wil er wel naartoe binnenkort...
Geen overdreven rush ofzo. Maar vooral de goede dosering qua creatine, beta alaline & bcaa
Anders zat ik weer met al die potjes apart te knoeien. Deze is gewoonVoel je dat nog wel met al die illegale rotzooi die je erin knalt?![]()
Rob, vraagje. ik heb momenteel beta alaline van b&f en taurine van now foods, maar in die taurine zit geen schepje. Hoe kan ik die dan het best doseren?gewoon het schepje gebruiken van beta? Zo 1 schepje is 2500 mg, maar ik weet niet of het gewicht van taurine hetzelfde is
Die taurin van now foods zit expres geen schepje bij.
Dat is 1 dosering![]()