- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik nu verkeerd of is jouw programma een variatie op wendler?
Maar dan altijd 
dus je spreid je weken dan over drie maanden of hoe moet ik dat zien?
Nou ik ben er ook weer bij....
Was iets te veel om allemaal door te spitten maar vanaf nu lees ik mee ;-)....
GoedGeen overdreven rush ofzo. Maar vooral de goede dosering qua creatine, beta alaline & bcaa
heb ik hem eigenlijk voorAnders zat ik weer met al die potjes apart te knoeien. Deze is gewoon
goed en die raspberry lemonade is ook nog eens lekker fris om te drinken
Voor de serotonine. Stelt vermoeidheid uit oaGoed bezig mister! hier ook een BBB schema in de maak....![]()
Ja hoor.... Time to bang!!!!!
Heb er weer zin in...!!!
Screw is tevreden over een training? Why I never!
---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:26 ----------
light weights !
Niet tevreden zijn brengt frustratie met zich mee en dus een verkeerde focus tijdens een workout! 
Ik benader elke training positief zodat ik daar mijn kracht uit kan halenNiet tevreden zijn brengt frustratie met zich mee en dus een verkeerde focus tijdens een workout!
![]()

(wanneer moet ik dan nog trainen? ik houd al teveel logs bij )

Zeg als ik nu ook nog zelf een log bij moet gaan houden(wanneer moet ik dan nog trainen? ik houd al teveel logs bij )
Heeft veel weg van het mijne.
Maar blijkbaar zou ik bij de upper body workouts (MP/Bench dagen) armen mogen mee trainen.
De focus word hier enkel gelegd op de assistance oefeningen en hypertrofie. Ik denk dat ik hiermee toch even nog ga wachten
edit: Na het volledige stuk te hebben gelezen vind ik het wel een ongelooflijk interessant schema![]()
nog even en je bent ook hooked
Mja, ik ben het toch aan het overwegen...
Eerst beginnen met gewone wendler...