Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ja dat had je al eens gezegd. Dus ik maak mijn pwo zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.642
de pot is mijn scoop

Zie ik nu verkeerd of is jouw programma een variatie op wendler?

Nou ik ben er ook weer bij....
Was iets te veel om allemaal door te spitten maar vanaf nu lees ik mee ;-)....

• #21.648
Goed :) Geen overdreven rush ofzo. Maar vooral de goede dosering qua creatine, beta alaline & bcaa
heb ik hem eigenlijk voor :o Anders zat ik weer met al die potjes apart te knoeien. Deze is gewoon
goed en die raspberry lemonade is ook nog eens lekker fris om te drinken

Maar jij pakt dus bcaa voor t trainen?

Goed bezig mister! hier ook een BBB schema in de maak.... ;)

• #21.653
Screw is tevreden over een training? Why I never!

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 11:26 ----------

light weights !

Ik benader elke training positief zodat ik daar mijn kracht uit kan halen ;) Niet tevreden zijn brengt frustratie met zich mee en dus een verkeerde focus tijdens een workout! :D

• #21.655

Heeft veel weg van het mijne.
Maar blijkbaar zou ik bij de upper body workouts (MP/Bench dagen) armen mogen mee trainen.
De focus word hier enkel gelegd op de assistance oefeningen en hypertrofie. Ik denk dat ik hiermee toch even nog ga wachten :p

edit: Na het volledige stuk te hebben gelezen vind ik het wel een ongelooflijk interessant schema :p

Laatst bewerkt:
  • #21.658
Zeg als ik nu ook nog zelf een log bij moet gaan houden :D (wanneer moet ik dan nog trainen? ik houd al teveel logs bij )

hahaha

Heeft veel weg van het mijne.
Maar blijkbaar zou ik bij de upper body workouts (MP/Bench dagen) armen mogen mee trainen.
De focus word hier enkel gelegd op de assistance oefeningen en hypertrofie. Ik denk dat ik hiermee toch even nog ga wachten :p

edit: Na het volledige stuk te hebben gelezen vind ik het wel een ongelooflijk interessant schema :p

:D nog even en je bent ook hooked

• #21.660
Terug
Naar boven