Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, proficiat met je BF onder de 20 en je volharding! Je bent een voorbeeld om te volgen!

2 * 5 *151 ga je voelen tot in je tenen , maar wel netjes , ja en dat het zwaar is , dat is normaal he - ik ga morgen weer deadliften , volgens mij heb ik 5 * 155 of 5 * 157.5 op het programma staan , effe terugbladeren

zware rugtraining weer, nice curls ook al weer. Met die pre workout boosters om te drinken heb ik ook vaak een misselijk gevoel, ga in mei die booster van nutrex uitproberen, dat zijn caps

Ik weiger iets niet te kunnen liften omdat er minder kcals in het spel zijn.
Desnoods split ik de oefening dan maar in meerdere sets
Doorzetter!
Wedstrijdje? Ik ben wel een beetje bevoordeeld hé![]()

Dat klopt, o jezus moet ik nog harder mijn best doen....
Misschien dat dat mij wel op het rechte pad kan houden.
Vandaag maar eens dubbele cardio!
Morgen, morgen ben ik vrij!!!
Rennen, ga ik, als een rakettttttt!!!![]()

Stiekem heb ik wat meer respect voor je omdat jij het au naturel volhoudt
Kun je zeggen wat je wilt, het werk is idd hetzelfde of je nu iets gebruikt of niet,
maar de resultaten zijn wel dag en nacht verschil.

, nee toch maar niet dan raak ik helemaal uit model mocht ik weer aankomen
Ai, nou niet mij moedeloos gaan praten hoor!
Ik gooi er morgen nog twee extra kilometers tegenaan...
Volgende optie; liposuctie, nee toch maar niet dan raak ik helemaal uit model mocht ik weer aankomen
Ik ga toch maar weer met de Hydroxycut beginnen, heb ik tenminste vet veel energie meer!
Go get it tiger 
Heb je al eerder hydroxycut gebruikt? Positieve ervaringen mee?
Heb je al eerder hydroxycut gebruikt? Positieve ervaringen mee?

)
Als ik dit zo allemaal eens lees verdien jij het dubbel en dwars om big and ripped te worden![]()
Nu het nog worden 
Dat komt wel
als er iemand zich wel goed verdiept in dit ben jij het wel Dat komt welals er iemand zich wel goed verdiept in dit ben jij het wel
![]()
ik heb weer wat moed 
Niet moeilijk dat de training er begint onder te lijden met zo weinig voedsel, het is een wonder dat je dat nog kan presteren wat je nu kunt.
Het zal zeer moeilijk zijn om zoveel af te vallen en toch je kracht te bewaren, zelfs met alle middelen van de wereld.