XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Damn, proficiat met je BF onder de 20 en je volharding! Je bent een voorbeeld om te volgen!

2 * 5 *151 ga je voelen tot in je tenen , maar wel netjes , ja en dat het zwaar is , dat is normaal he - ik ga morgen weer deadliften , volgens mij heb ik 5 * 155 of 5 * 157.5 op het programma staan , effe terugbladeren

ik ga morgen voor de 5 * 155

zware rugtraining weer, nice curls ook al weer. Met die pre workout boosters om te drinken heb ik ook vaak een misselijk gevoel, ga in mei die booster van nutrex uitproberen, dat zijn caps

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.164
Damn, proficiat met je BF onder de 20 en je volharding! Je bent een voorbeeld om te volgen!

Dat zou ik nu ook weer niet zeggen maar thanks ;)

2 * 5 *151 ga je voelen tot in je tenen , maar wel netjes , ja en dat het zwaar is , dat is normaal he - ik ga morgen weer deadliften , volgens mij heb ik 5 * 155 of 5 * 157.5 op het programma staan , effe terugbladeren

Hoppa, dat staat er bij mij voor volgende week op. Ben er nu al bang voor :D

zware rugtraining weer, nice curls ook al weer. Met die pre workout boosters om te drinken heb ik ook vaak een misselijk gevoel, ga in mei die booster van nutrex uitproberen, dat zijn caps

Ja, weet niet hoe het komt. Misschien door de hoeveelheid water wat ik gebruik.
Of gewoon door de hoeveelheid poeder. Bij de Creapump had ik er geen last van.
Maarja, dat was 6gr poeder op een klein pintje water

Tjah maar zij heeft iets wat jij niet hebt :D:D
???
Een leukere persoonlijkheid? :p
:roflol:
Dat zou kunnen :D ik doelde meer op iets fysieks :D
:dunno:
Ik weiger iets niet te kunnen liften omdat er minder kcals in het spel zijn.
Desnoods split ik de oefening dan maar in meerdere sets :p
Doorzetter!
Wedstrijdje? Ik ben wel een beetje bevoordeeld hé :roflol:

Dat klopt, o jezus moet ik nog harder mijn best doen....
Misschien dat dat mij wel op het rechte pad kan houden.
Vandaag maar eens dubbele cardio!

Morgen, morgen ben ik vrij!!!
Rennen, ga ik, als een rakettttttt!!!:eek:

• #2.166
Dat klopt, o jezus moet ik nog harder mijn best doen....
Misschien dat dat mij wel op het rechte pad kan houden.
Vandaag maar eens dubbele cardio!

Morgen, morgen ben ik vrij!!!
Rennen, ga ik, als een rakettttttt!!!:eek:

Stiekem heb ik wat meer respect voor je omdat jij het au naturel volhoudt ;)

Kun je zeggen wat je wilt, het werk is idd hetzelfde of je nu iets gebruikt of niet,
maar de resultaten zijn wel dag en nacht verschil.

Stiekem heb ik wat meer respect voor je omdat jij het au naturel volhoudt ;)

Kun je zeggen wat je wilt, het werk is idd hetzelfde of je nu iets gebruikt of niet,
maar de resultaten zijn wel dag en nacht verschil.

Ai, nou niet mij moedeloos gaan praten hoor!:(
Ik gooi er morgen nog twee extra kilometers tegenaan...

Volgende optie; liposuctie:rolleyes:, nee toch maar niet dan raak ik helemaal uit model mocht ik weer aankomen:D

Ik ga toch maar weer met de Hydroxycut beginnen, heb ik tenminste vet veel energie meer!

Heb je al eerder hydroxycut gebruikt? Positieve ervaringen mee?

• #2.169
Ai, nou niet mij moedeloos gaan praten hoor!:(
Ik gooi er morgen nog twee extra kilometers tegenaan...

Volgende optie; liposuctie:rolleyes:, nee toch maar niet dan raak ik helemaal uit model mocht ik weer aankomen:D

Ik ga toch maar weer met de Hydroxycut beginnen, heb ik tenminste vet veel energie meer!

Sorry :o Go get it tiger ;)

Heb je al eerder hydroxycut gebruikt? Positieve ervaringen mee?

Die hydroxycut is eigenlijk nog één van de 'werkende' vetverbranders. Nu ja,
in de mate dat vetverbranders werken.

Rob, welk doel wil je breiken voor je BF?

• #2.172
  • #2.173
Training van gisteren

Sleep: 6u
Food: 1900kcal
Health: okidoki
Mentality: yup yup yup
Temp in Gym: 8° (bbrrrr)

5min Steppen

Bench Press: 20xbb 15xbb 5x50 5x60 5x70 Fx113 5x90 5x90
Inclinded DB Press: 4s 6x40
Flat Bench Fly: 3s 8x30
Dips: Fxbw (geen idee hoeveel reps)

Circuitje
Tricep Rope: 3s 10x30
Hanging Leg Raise: 3s 10xbw
Reverse Crunch: 3s 15xbw

Outdoor Running
32min no sprints, met wandelen

Trainingstijd: 90min
Polardata: 129avg hbpm - 158max hbpm - 955kcal
Comments: gatver wat een k*t training ! ! ! Failed grandioos op mijn bench. Ik voelde het al aan mijn
warm-up dat het vandaag weer zo'n dag ging worden. Set up zat ook helemaal mis en bij de lock out
zakte de barbell gewoon tot op de borst en het verhaaltje was uit. Concentratie was nadien er helmaal
niet meer. Zelfs op mijn hanging leg raise, kreeg ik er de normale 15 reps niet uit. Dus dacht ik deze
training even van mij af te zetten met wat te gaan lopen. Nou, dat ging mooi niet door. Was amper 4min
ver of mijn lampje was al uit. Tijd om het voedingsschema te veranderen. Dit kan zo niet verder.

Supplement report: nog geen sides noch voelbaar resultaat van mijn snoepjes. Ga wel weer een paar
dagen aan de clen nu. 125mcg. Tot ik weer merk dat het warme gevoel wegblijft. De Superpump doet wel
redelijk zijn werk. En met 1 schepje ipv 2 schepjes word ik er ook niet ziek van. Vandaag trouwens ook
opnieuw creatine mono erbij aan het nemen. Ik kan alle hulpmiddelen wel gebruiken op het moment :D

Laatst bewerkt:
  • #2.174
Kleine aanpassingen:

1 Groot gedeelte goede vetten zijn eruit. Maar minimum van 20% blijft erin.
Vetten bewaar ik voor in het weekend die zero carb gaan worden. Eén keer per week
volop Omega's lijkt me genoeg te zijn. En in mijn Animal Paks zitten al EFA's dus iets
krijg ik toch altijd wel binnen.

2 Rijst voor de training. (maaltijd van 12u30)
Hopelijk is die 25gr genoeg zodat ik terug wat vlotter train en het einde van mijn training haal. Zoniet
verhoog ik nog tot 50gr. (verdorie ik moet Loo nog gelijk geven :o)

3 Twijfelpunt: XXL megagrow na de training? Of enkel whey + creatine?
Beide kan niet gezien ik dan te hoog in kcal uitkom. En ook omdat er een warme maaltijd
volgt 30min later en ik daar niet wil aanschuiven met een waterbuik :p

4 Wederom de opmerking dat het avondmaal een gemiddelde is. Soms is dit wat meer soms wat minder.
Probeer wel steeds mijn eiwitten binnen te krijgen en rond de 600kcal te zitten.

sw7bea.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik dit zo allemaal eens lees verdien jij het dubbel en dwars om big and ripped te worden ;)

Niet moeilijk dat de training er begint onder te lijden met zo weinig voedsel, het is een wonder dat je dat nog kan presteren wat je nu kunt.
Het zal zeer moeilijk zijn om zoveel af te vallen en toch je kracht te bewaren, zelfs met alle middelen van de wereld.

• #2.179
Dat komt wel :D als er iemand zich wel goed verdiept in dit ben jij het wel :thumbs:

:D ik heb weer wat moed ;)

Niet moeilijk dat de training er begint onder te lijden met zo weinig voedsel, het is een wonder dat je dat nog kan presteren wat je nu kunt.
Het zal zeer moeilijk zijn om zoveel af te vallen en toch je kracht te bewaren, zelfs met alle middelen van de wereld.

Goh, en ik hoopte nog op een PR zelfs ... **** it, ik ga nog een PR zetten :p
Was net TheLocust zijn vorig log aan het lezen en die trainde een 8 tal setjes van 2 reps in zijn cut.
Om zo kracht te behouden en energie te sparen. Misschien moet ik ook maar aan zoiets beginnen.

Beetje deze sT dus:

1) Incline Phat Bar bench
8 x 55
8 x 55
8 x 75
2 x 95
2 x 105
2 x 115
2 x 115
2 x 125
2 x 125
2 x 130
2 x 130
2 x 115

Laatst bewerkt:
Lijkt mij een goed plan Rob, zoveel mogelijk energie sparen om te trachten je kracht te bewaren ondanks het constante gewichtsverlies.

Terug
Naar boven