AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Ai ai 1900 calorieen en bijvoorbeeld 125 gram aardappelen 's avonds. Respect dat je dat volhoud!

Ja, die aardappelen heb ik erin om toch iets van carbs binnen te krijgen na mijn
training. Voor de rest is het toch weer wat meer dan die 1800kcals ;) En zeker
beter dan die schamele 1000kcal van vroeger :D

1000 cal.:eek!: Dan val je toch steendood man. Onder zo weinig cal. moet je training en het alledaagse leven toch lijden, zelfs mijn dochter van 9 eet gemakkelijk 2000 cal. perdag!

• #2.123
1000 cal.:eek!: Dan val je toch steendood man. Onder zo weinig cal. moet je training en het alledaagse leven toch lijden, zelfs mijn dochter van 9 eet gemakkelijk 2000 cal. perdag!

:roflol: nee hoor ... ik ging gewoon nog trainen en deed mijn cardio. Geen problemen.
Je zou verbaasd zijn wat je lichaam allemaal kan hebben ;)

Na 16.30 niks meer eten? Je gaat zeker altijd vroeg 'op stok'?

• #2.125
Na 16.30 niks meer eten? Je gaat zeker altijd vroeg 'op stok'?

Bwah, valt wel mee ... tussen 22u30 en 23u begint de zoektocht naar het zandmannetje.
Eet ik nog iets na mijn avondmaal, gegarandeerd dat ik amper slaap dan.

:D

:eek: Dat is ruim 5x minder dan ik eet per dag. Als ik zo moet cutten, dat wordt een hel. Respect dat je dat volhoudt, maar pleeg geen roofbouw op je lichaam, het heeft energie nodig kerel.

• #2.127
:D

:eek: Dat is ruim 5x minder dan ik eet per dag. Als ik zo moet cutten, dat wordt een hel. Respect dat je dat volhoudt, maar pleeg geen roofbouw op je lichaam, het heeft energie nodig kerel.

Neenee, deze keer ben ik niet van plan nog zo diep te gaan. Blijf rond de 1800 a
2000kcal deze keer. Desnoods cardio ik heel de dag door en vreet ik T3 tot het
mijn oren uitkomt :p

ola zie nu pas dat je onder de 20 zit, dikke proficiat robke!

Netjes Rob, onder de 20%. Durf het bijna niet te vragen maar waar blijven de piccies? :cool:

• #2.131
Netjes Rob, onder de 20%. Durf het bijna niet te vragen maar waar blijven de piccies? :cool:

Die zijn nog altijd niet gemaakt :p

De after foto's, mochten die er al komen, komen ten vroegste op 25 april.
Tussentijdse foto's hou ik lekker voor mezelf :D

Wij vrouwen zijn veel te nieuwsgierig denk ik :D

• #2.135
Misschien kun je ze pm-en... je kunt de vrouwen toch niet teleurstellen Rob ;)

• #2.137
Terug
Naar boven