jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat lekker vooruit Rob, netjes.
Je bent nog steeds een fat boy, maar als je zo doorgaat sta je er ongetwijfeld goed bij voor de zomer.

WOwh knetter lees het nu pas.
Lekker rob onder de 20%. Ben zwaar jaloers.![]()

Waarom wil je geen foto's posten op het einde van de cut?
En ik ga niets beloven om nadien dan niet te doen. Als Volgens mij ben je zelf ook heel nieuwsgierig mc. Chick!
)
Eigenlijk meer een 3+1+1 set ipv 5 

Is waardeloos als je net tegen misselijkheid aan zit als je traint.
Heb dat vroeger wel een met V12 gehad. Iedere keer als je echt kracht moet zetten komt er zo'n golf aan...
Dit is voor het eerst dat ik lees dat je merkt weinig kcal binnen te hebben gekregen, om goed te kunnen trainen.
Gelukkig maar want volgens mij betekent het dat je nog meer gaat verbranden.
Hopelijk wel alleen je vetjes.
Jouw gedrevenheid heeft mij ook weer op de rails gezet
Super je deadlift!

)Tjah maar zij heeft iets wat jij niet hebtInderdaad meid. Lekker heel de tijd die smaak terug in je mond
Ja, ik denk toch dat het door een gebrek aan kcal is dat het allemaal wat minder gaat.
Toen ik op 2500kcal zat, werktte ik zulke trainingen zonder problemen af. Vaak nog met hoger volume.
Hoppa, samen sterk in the battle against fat ! (ik heb je trouwens bijna ingehaald op gebied van BF%)

Dat zou kunnen
ik doelde meer op iets fysieks 
Inderdaad meid. Lekker heel de tijd die smaak terug in je mond
Ja, ik denk toch dat het door een gebrek aan kcal is dat het allemaal wat minder gaat.
Toen ik op 2500kcal zat, werktte ik zulke trainingen zonder problemen af. Vaak nog met hoger volume.
Hoppa, samen sterk in the battle against fat ! (ik heb je trouwens bijna ingehaald op gebied van BF%)

Die echt zware gewichten redt je af en toe gewoon niet op weinig carbs/kcal.
Bevende handen, hele lichaam slap, beter even een dagje laden.
Dat mag trouwens niet gaan gebeuren natuurlijk dat jij me inhaald!
Ik ben gek op het wedstrijd element, hopelijk geeft me dat vleugels
Bedankt voor je karma, nu ga ik twee keer zo hard![]()

afraid so, er is maar één vrouw die ik moet plezieren en die haar naam staat
aan de binnenkant van mijn trouwring![]()

Dat moet ik ook...dat plezieren. Ze heeft me binnen een week praktisch van mijn rugproblemen afgeholpen. En het was pittig als je de wervel verschoven hebt.
Gaat goed robke. Ik zag onder de 20% BF. Eerste doel richting 15%
Top man.![]()

Goede gewichten op de rug kerel! Super training, jij wel liever dan ik op zo een lage calorieiname! Chapeau![]()