Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dropset met de grote 3 is altijd brutal.
Maar die pomp
of niet dan Rob?
Vind het ook helemaal niet leuk om tijdens mijn powersetjes
Pomp is enkel voor 5x10 setjes
Deadlift dropset, lijkt me heftig man. Goed gewerkt.
Het is gewoon even een manier om snel wat kracht bij te krijgen.Lekker robbie, mooi dat er nog supps zijn waar jij wat van merk, haha!

Geen last van een harde backpump na dropset DL?
Heb het ooit eens willen doen, maar moest tegen het einde stoppen omdat het echt niet meer ging.
Ik gebruik zelfs niet eens een belt en heb er nooit last van.
Is ook een leuke ervaring voor je, een keer in een lekker afgetraind lichaam leven.Ik nodig je uit een keertje 5x10 te DL'en in mijn lichaamIs ook een leuke ervaring voor je, een keer in een lekker afgetraind lichaam leven.
Hahaha en ik maar blij zijn met mijn deads van 130kg. Master of the deads.

180 kilo DL what the ****...
en ik dacht dat mijn 135 veel was XD
Vanaf je een setje met 200 kan doen is het pas echt leuk 
Ik deadlift 3x180kg
Om de MP of bench te evenaren ben ik nog wel even bezig![]()

Wie DL er nou ook 5x10? Alsof je errectors, lats, rhombs & traps niet groeien met andere oefeningen.
Persoonlijk vind ik deads zo'n gehyped oefening. Hardcore en blabla. Ik vind hem minder geschikt voor
massa mee te bouwen. Teveel statische kracht, kleine ROM voor je rug, en het meeste werk komt haast
uit je benen, hams & glutes. Enkel voor kracht vind ik hem handig.
Op zich eens dat reppen op DL debiel is, maar we hadden het over rugpomp. Denk dat ook voor massa een zware set DL een goed idee is, puur om de hormoontjes op gang te brengen en de effectiviteit van ander repwerk te verhogen.
Ik nodig je uit een keertje 5x10 te DL'en in mijn lichaamIs ook een leuke ervaring voor je, een keer in een lekker afgetraind lichaam leven.