AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.001
Thanks guys

Tja, blijkbaar had mijn kin ook de trap geraakt en dus kin kapot, tong tussen de tanden dus daar kwam ook bloed van.
En dan nog 2 plekken op mijn hoofd die open liggen. Dus ja, bloed bloed en nog eens bloed. Begin al wat te kunnen
stappen met mijn voet. Maar echt lang erop steunen gaat zeker nog niet. Ach ja, ik zie wel wat er maandag gebeurd.
Dat zijn nog 2 dagen. Dus ja, dan zal het wel gaan om erop te steunen.

Klinkt alsof je een flinke klappert hebt gemaakt, beterschap kerel.

MjAxMy1kYTkyMTM4NTBmZDRkZTdi.png

suckt wel bro :(

Thanks guys

Tja, blijkbaar had mijn kin ook de trap geraakt en dus kin kapot, tong tussen de tanden dus daar kwam ook bloed van.
En dan nog 2 plekken op mijn hoofd die open liggen. Dus ja, bloed bloed en nog eens bloed. Begin al wat te kunnen
stappen met mijn voet. Maar echt lang erop steunen gaat zeker nog niet. Ach ja, ik zie wel wat er maandag gebeurd.
Dat zijn nog 2 dagen. Dus ja, dan zal het wel gaan om erop te steunen.

OMG dat is beste val man! Veel beterschap

• #22.007
statusupdate: blauwe plekken zijn haast weg, nog wat wondjes maar die zijn ook haast genezen. Enkel mijn voet
wilt nog niet mee. Die is nog paars achtig. Maar ik kan wel al redelijk stappen. Vanavond dus maar wat MP'en
en benchen. We zien wel wat er gebeurd.

statusupdate: blauwe plekken zijn haast weg, nog wat wondjes maar die zijn ook haast genezen. Enkel mijn voet
wilt nog niet mee. Die is nog paars achtig. Maar ik kan wel al redelijk stappen. Vanavond dus maar wat MP'en

Ff een drukverbandje aanleggen rob, en veel koelen. Moet het wel lukken met wat trainen

Bwa,

Rob, een beest als jij kan daar wel tegen.
Doortrainen en efef benen sparen, zoals de échte beachboys!
Everyday is chest day!

• #22.010
Ff een drukverbandje aanleggen rob, en veel koelen. Moet het wel lukken met wat trainen

ja, heb er ook wel een goed gevoel bij. Hopelijk kan die wat belast worden :)

Bwa,

Rob, een beest als jij kan daar wel tegen.
Doortrainen en efef benen sparen, zoals de échte beachboys!
Everyday is chest day!

Tja, heb al even wat bw squats geprobeerd en dat ging wel. En heavy squats zijn pas voor vrijdag.
Dus ja, als ik niet teveel last heb met deads, ga ik er gewoon voor :p

wat deca helpt wel man :D

#Beast mode, respect brah. Succes vanavond.

• #22.015
True ... toch liever BBQ & bier dan koolvis & water :p

Komt goed. Hopelijk :p

AMEN en niet te vergeten STERK! :D

Hoe zegt Wendler het ook al weer: " You better start eating like you want it, This is not a time too be eating like a bird, This is not a time to be swept away by the newest eating or diet claim!

This is not for you and not for someone that is scared that ONE NIGHT of eating big will make his skirt fit a bit tighter.

Me like Jim! :D

• #22.017
AMEN en niet te vergeten STERK! :D

Hoe zegt Wendler het ook al weer: " You better start eating like you want it, This is not a time too be eating like a bird, This is not a time to be swept away by the newest eating or diet claim!

This is not for you and not for someone that is scared that ONE NIGHT of eating big will make his skirt fit a bit tighter.

Me like Jim! :D

and Jim likes his whiskey too :D

Bedankt trouwens nog eens voor je tip in het cigar topic van Tabakado. Goede shop is dat met rete goede service zeg :)
Heb je trouwens ook nog een tip voor shisha shops? :p

and Jim likes his whiskey too :D

Bedankt trouwens nog eens voor je tip in het cigar topic van Tabakado. Goede shop is dat met rete goede service zeg :)
Heb je trouwens ook nog een tip voor shisha shops? :p

En laat ik nu ook van Whiskey houden daarom hier Rippetoe weer laten gaan en Wendler weer opgepakt!

Tabakado is imo gewoon een van de betere winkels met service en kennis van zaken ;)

Shisha... een traditionele of verwesterds? ;) multi inzetbaar? :cool:

Ik heb er een uit die oliezandbak meegenomen :p

• #22.019
En laat ik nu ook van Whiskey houden daarom hier Rippetoe weer laten gaan en Wendler weer opgepakt!

Tabakado is imo gewoon een van de betere winkels met service en kennis van zaken ;)

Shisha... een traditionele of verwesterds? ;) multi inzetbaar? :cool:

Ik heb er een uit die oliezandbak meegenomen :p

Haha, ja, Wendler is gewoon lekker makkelijk en toch kapotmakerij :)

Multi inzetbaar? Geen idee man. Hebben nu een kleintje van 40cm. Maar willen zo'n gekoelde kopen.
Iets van Shecool. Met 2 slangen. Maar die zijn nergens op internet te vinden. Toch niet met 2 slangen.
En heb geen idee of je zelf zo'n slang makkelijk erbij kan hangen.

Haha, ja, Wendler is gewoon lekker makkelijk en toch kapotmakerij :)

Multi inzetbaar? Geen idee man. Hebben nu een kleintje van 40cm. Maar willen zo'n gekoelde kopen.
Iets van Shecool. Met 2 slangen. Maar die zijn nergens op internet te vinden. Toch niet met 2 slangen.
En heb geen idee of je zelf zo'n slang makkelijk erbij kan hangen.

Kan wel maar rookt niet lekker!

Ik haal zelf 9 van de 10 keer bij http://www.hookahshop.co.uk/index.php ;)

Maar als je voorkeur bij Shecool ligt kijk hier eens : http://premium-hookahs.nl/waterppen/mya-saray-waterppen/sheecool-mya-fusion-xxl.html

:cool:

Terug
Naar boven