MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.921
Zieke MP weer man. Ik zit op de helft van 100kg hahaha. En jij knalt door de barrières heen.

• #21.923
****ing hell pee, 90kg MP... me jealous.
K zal er ook wel komen, one day some day :p

• #21.925
****ing hell pee, 90kg MP... me jealous.
K zal er ook wel komen, one day some day :p

tja, all time max is 1x 107.5kg. Maar daar zit ik dus even niet meer :p Dus ik mag ook weer lang bouwen
naar een nieuwe PR. 110 is nu het doel met een bw van om en bij de 100 :p

Mooi overzichtelijk met die excel file. Welke routine volg je? (Sorry maar ik ga geen 1097 pagina's doorbladeren :D )

Laatst bewerkt:
  • #21.927
Mooi overzichtelijk met die excel file. Welke routine volg je? (Sorry maar ik ga geen 1097 pagina's doorbladeren :D )

Wendler 3 month challenge. Nu al voor de 3de of 4de keer denk ik :p

Daarvoor wel gewone split enzo gedaan. Maar hier ga ik lekker op

wat vind jij van stronglifts 5*5

• #21.931
wat vind jij van stronglifts 5*5

Mehdi heeft hier nog een tijdje gepost...

Allemaal één pot nat imo. Al die schema's. Ja, zelfs Wendler. Maar zolang de basics erin zitten en
je doet je best werkt het. Dus ja, als je graag op voorhand weet wat je gaat trainen met welke
gewichten is zo'n schema ideaal. Ook voor vooruitgang te maken en je vooruitgang bij te houden.

Waar zit de valkuil? Sommige mensen gaan sneller vooruit dan zo'n schema. Dus ja, dan kan je
beter op gevoel verhogen en dingen aanpassen. Sommige mensen gaan trager, dus ja, in dat
geval moet je ook op je gevoel aan passen en niet halstarrig je aan het schema vasthouden.

Persoonlijk hou ik niet van FB trainen.

EDIT: en voor beginners? Tja, ik dacht dat het schema nu ook uitgebreid was voor gevorderden?

Damm.... Sterke beer... Die MP :eek::eek:

wat lees ik?
drop sets? :D

• #21.940
Terug
Naar boven