Fitness Seller

Robke's trainingslog

Kijk hij traind al weer hoor, bikkel. Dat is nog eens doorzettingsvermogen hebben!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.042
Kijk hij traind al weer hoor, bikkel. Dat is nog eens doorzettingsvermogen hebben!

Het is dankzij het trainen dat die val van de trap niet erger is denk ik :D Moest ik niet wat kussentjes
hebben van het vet en spieren had dit wel heel anders kunnen aflopen :p

Het is dankzij het trainen dat die val van de trap niet erger is denk ik :D Moest ik niet wat kussentjes
hebben van het vet en spieren had dit wel heel anders kunnen aflopen :p

Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt!! Allemaal mini airbags van vet&spieren :D

• #22.044
Ah, werkt dat zo? Ik zal me straks eens van de trap gooien, ik zou er geen schrammetje aan over moeten houden :D

• #22.046
Goed dat je terug bezig bent.
Als je eens een goeie vochtafdrijver zoekt: inenting tege gele koorts. Na een weekje zweet je je te pletter. Kan je s nachts je lakens verversen wegens doorzweet. Nadeel: koorts en overal spierpijn :cool::zweet:

• #22.048
Goed dat je terug bezig bent.
Als je eens een goeie vochtafdrijver zoekt: inenting tege gele koorts. Na een weekje zweet je je te pletter. Kan je s nachts je lakens verversen wegens doorzweet. Nadeel: koorts en overal spierpijn :cool::zweet:

Last van je lever kerel?

Beetje overal last door dat vaccinke. Als t vrijdag niet beter is doen we bloedcontrolleke.

• #22.050
Yoo bro, hoe staat het ermee?

• #22.054
Health: 70%
Mentality: 7/10
Energy: 7/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: glas rosé
Temp in Gym: 23°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

33o652u.jpg

Trainingstijd: 58min (start @ 18u30)
Polardata: 144avg - 162max - 679kcal - 106.0kg
Comments: I ain't gonna lie to you guys, that ****ing hurts. Bizar. Door mijn ****ed up enkel en knie,
corrigeerde mijn lichaam met andere spieren. Kreeg overal krampen daardoor. Over het algemeen toch
tevreden dat ik dat nog eruit heb kunnen persen.

Gedver Rob! Nog niet helemaal hersteld van de val dus!

Wel sterk en top dat je ondanks de pijn door blijft trainen..wel uitkijken hiermee natuurlijk, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen!:thumbs:

• #22.056
Gedver Rob! Nog niet helemaal hersteld van de val dus!

Wel sterk en top dat je ondanks de pijn door blijft trainen..wel uitkijken hiermee natuurlijk, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen!:thumbs:

Nee man, denk dat dat ook nog wel eventjes gaat duren ook. Staat nog een flinke knobbel op mijn enkel
en dat ziet er best wel nog blauw/paars uit. Knie is ook wat dikker en staat ook goed blauw/groen. Ga
ik nog wel een weekje plezier van hebben denk ik.

Ja, als het niet gaat doe ik het lekker niet. Daarom dus ook geen calve raises. Dat lukte voor geen meter.
Gewoon doen wat ik kan doen. En als het ene niet gaat, doen we maar wat anders. Daarom dus vandaag
zere abs omdat ik anders nooit buik train :roflol:

Sterkte met je herstel maat. Doe nou niet te gek om alles te gaan forceren. Duurt alleen maar langer dan. Gewoon ff periode rustig aan doen, dan groei je straks alleen maar harder

• #22.058
Sterkte met je herstel maat. Doe nou niet te gek om alles te gaan forceren. Duurt alleen maar langer dan. Gewoon ff periode rustig aan doen, dan groei je straks alleen maar harder

:klink:

Normaal volgende week 5/3/1 week. Maar ik denk dat ik hem ga semi deloaden.
Wendler setjes zonder rep out:
3 65,0%
3 75,0%
3 85,0%

en dan assistance 5x5 op 60%

En hopelijk ben ik na die week dan 100% en kan ik de huidige cycle nog eens proberen

Wel karakter, maat! :thumbs:

Terug
Naar boven