- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk hij traind al weer hoor, bikkel. Dat is nog eens doorzettingsvermogen hebben!
Moest ik niet wat kussentjes
Het is dankzij het trainen dat die val van de trap niet erger is denk ikMoest ik niet wat kussentjes
hebben van het vet en spieren had dit wel heel anders kunnen aflopen![]()

Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt!! Allemaal mini airbags van vet&spieren![]()

Ah, werkt dat zo? Ik zal me straks eens van de trap gooien, ik zou er geen schrammetje aan over moeten houden![]()

Goed dat je terug bezig bent.
Als je eens een goeie vochtafdrijver zoekt: inenting tege gele koorts. Na een weekje zweet je je te pletter. Kan je s nachts je lakens verversen wegens doorzweet. Nadeel: koorts en overal spierpijn![]()
Beetje overal last door dat vaccinke. Als t vrijdag niet beter is doen we bloedcontrolleke.
Zeker gezien mijn accident op de trap 
Owh, je had geen gele koorts? Gewoon preventief voor vakantie ofzo?
Gedver Rob! Nog niet helemaal hersteld van de val dus!
Wel sterk en top dat je ondanks de pijn door blijft trainen..wel uitkijken hiermee natuurlijk, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen!![]()

Sterkte met je herstel maat. Doe nou niet te gek om alles te gaan forceren. Duurt alleen maar langer dan. Gewoon ff periode rustig aan doen, dan groei je straks alleen maar harder