AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.021
Kan wel maar rookt niet lekker!

Ik haal zelf 9 van de 10 keer bij http://www.hookahshop.co.uk/index.php ;)

Maar als je voorkeur bij Shecool ligt kijk hier eens : http://premium-hookahs.nl/waterppen/mya-saray-waterppen/sheecool-mya-fusion-xxl.html

:cool:

Ja, die site had ik ook al gevonden. Maar enkel in blauw hadden ze hem daar :(

Die uk site ziet er wel leuk uit. Had nog een leuke uit Duitsland. Maar vanuit Duitsland verzenden ze blijkbaar
enkel binnen Duitsland en Oostenrijk. Vaag wel

Ja, die site had ik ook al gevonden. Maar enkel in blauw hadden ze hem daar :(

Die uk site ziet er wel leuk uit. Had nog een leuke uit Duitsland. Maar vanuit Duitsland verzenden ze blijkbaar
enkel binnen Duitsland en Oostenrijk. Vaag wel

Hun zijn de shop voor shecool spullen, neem aan dat ze jouw kleur best kunnen bestellen?

Die in D heeft afspraken met de rest van de importeurs binnen de EU, zou alleen voor mijn eigen afvragen waarom een shecool? ;)

Maar goed laten we het nog eens over trainen hebben anders denkt straks heel DBB dat ons ook niet trainen ;) ow wacht ons trainen en eten en genieten hahahha :D

• #22.023
Hun zijn de shop voor shecool spullen, neem aan dat ze jouw kleur best kunnen bestellen?

Die in D heeft afspraken met de rest van de importeurs binnen de EU, zou alleen voor mijn eigen afvragen waarom een shecool? ;)

Maar goed laten we het nog eens over trainen hebben anders denkt straks heel DBB dat ons ook niet trainen ;) ow wacht ons trainen en eten en genieten hahahha :D

owh is dat zo ... en mijn vrouw wilt een Shecool omdat ze dat mooi vind :p Ze gaat ze zelfs 9/10 niet
eens in de vriezer leggen :roflol: Maar ach :)

Trainen, wie traint er nou nog tegenwoordig :D

• #22.025
  • #22.026
Health: 70%
Mentality: 7/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 23°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

zobhf.jpg

Trainingstijd: 64min (start @ 18u30)
Polardata: 150avg - 225max - 785kcal - 107.1kg
Comments: met een bang hartje onder de barbell gekropen. Verbazingwekkend genoeg ondervond ik geen
hinder van mijn enkel tijdens het trainen. Het probleem kwam verrassend genoeg van mijn ellebogen en
polsen. Die hebben blijkbaar ook een optater gehad. Tja, rustig aan gedaan, niets geforceerd.

Vanavond eens kijken wat er gebeurd met deads en light weights squats

Toch weer stevig gepressed, ondanks de blessures

• #22.028
  • #22.030
A joh na zo'n smakkerd is het toch een goed resultaat

True. Maar het is gewoon weer k*t, eerst kracht verliezen en dan nu dit weer. Weer een cycle opnieuw
doen, weeral 4 weken niet vooruit gaan. Het is gewoon even verrot allemaal :p Maarja, als je zo'n paar
rotte weken hebt gehad, leer je de betere weer waarderen natuurlijk :D

Ja zo gaat dat in t leven ;)

Sterk hoor dat je gewoon weer onder het ijzer kruipt!

• #22.033
Knap hoor! Had t nog niet aangedurfd. Ook benieuwd of de deads je gaan lukken ivm polsen etc.

• #22.035
Knap hoor! Had t nog niet aangedurfd. Ook benieuwd of de deads je gaan lukken ivm polsen etc.

Voor mijn polsen heb ik niet echt schrik gezien er geen gewicht op zal rusten. Het is vooral dan dat ik het
voel. Bij mijn deads gaat het eerder mijn enkel zijn denk ik. Nu ja, ik zie wel weer. Rustig aan gewoon

Voelt het vanzelf:P

Dat zijn toch flinke MP's Rob! Heb je het volume 50% gedaan, want de gewichten zijn pretty awesome alweer :thumbs:

Nou zeg dat wel. Vind t knap!

• #22.040
Dat zijn toch flinke MP's Rob! Heb je het volume 50% gedaan, want de gewichten zijn pretty awesome alweer :thumbs:

MP heb ik gewoon proberen te doen zoals voorgeschreven. Normaal triples dus maar dat zat er niet in.
Dus ja, op singles gehouden.

50% van een theoretische 1RM op pulldowns, CG incl BP & curls. Dus dat is allemaal light weights. Over 2
weken zijn het weer 60% weken. Dat is al wat pittiger. En dan volgen de 70% weken weer. Verhogen
en terug naar 50%.

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 08:44 ----------

Nou zeg dat wel. Vind t knap!

owhstopityou.jpg :kiss:

Terug
Naar boven