Giuseppe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net nog even zitten rekenen ... mijn BMR ligt nu op een 2043kcal. Dus ik zit onder mijn
BMR te eten ... niet verwonderlijk dat ik me slapjes voelIk ga vanaf volgende week
terug rond de 2000kcal eten met wat meer carbs.
Hoppa, winkellijstje weer maar eens aanpassen![]()
Tnx... I think...

Ja, ik had het al eens gelezen, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee.

Prima! Je gaat zien, dat het vlotter gaat verloopt kerel...Heb ook een maandje op keto gezeten rond de 1800kcal, deed geen ****.Carbs (vezels) zorgen voor betere verbranding bij me, hopelijk voor jou ook!

Voor extra vezels zou je ook haverzemelen of tarwezemelen kunnen eten. Die bevatten 45gr vezels en slechts 20gr kh.. per 100gram
2x p/dag 25gr en je kan lekker naar de wc![]()
Of spinazie, ik werk makkelijk 2 kilo bladspinazie weg, slecht 12Kcal per 100Gram met 2E 1K 0V.Kom ik maar aan 240Kcal voor 2 kilo spinazie, 40Gr E ,20Gr K, 0Gr V.Klaar maken: Pam spray in de kookpan, spinazie erin en opstoven met wat nootmuskaat... Heerlijk!!!!![]()
Tnx... I think...
Op 110kg zou ik er "goed" uitzien, nu ben ik slechts een "dik propje"...
Ja, ik had het al eens gelezen, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee.
Ik eet liever wat minder vaak, wat meer.
En aldoende eet ik dan helemaal niet zo heel veel kcals.
Ik heb alleen een heel "effectief met voedsel omgaand" lichaam...
En dat in samenwerking met mijn regelmatige uitspattingen zorgt er voor dat ik waarschijnlijk nooit een acceptabel vetpercentage zal hebben.
Misschien dat ze in de apotheek wel een oplossing voor me hebben natuurlijk...![]()

Dat dacht ik ook namelijk. Maar wat je zegt kan dus gewoon niet kloppen. Als jij zegt onderhoud 3200kcal en 2500kcal is een bulk.Exclusief hé. Dat is dus enkel om te zitten, ademen en slapen.
Mijn onderhoud zou liggen op een 3200kcal bij activiteiten niveau 3.
(3: Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week --- x 1.55)
Dus in principe zou ik moeten cutten op een 2500kcal ... en dat is voor mij dus
een bulk![]()
Wordt je daar nou niet gek van?
Als ik strikt de cijfertjes volg zit ik ook (licht) te bulken
Gisteren gehit, 5 min warm up, toen 6 * 1 min looptempo+ 6 * 30 sec fors versnellen, 6 min cool down.
Effe aan de cardio expert vragen of ik het zo goed heb begrepen?![]()
Dat dacht ik ook namelijk. Maar wat je zegt kan dus gewoon niet kloppen. Als jij zegt onderhoud 3200kcal en 2500kcal is een bulk.
Zo zie je maar dat die vuistregels niet opgaan voor iedereen en dat het maar een indicatie is. Jij weet het beste wat je onderhoud is aangezien jij zwaarder wordt op 2500kcal. Je hebt een extreem trage stofwisseling. Wat kan helpen is je schildklier eens laten onderzoeken. Die regelt namelijk deels je stofwisseling. Misschien dat er iets aan gedaan kan worden. Mijn moeder had een extreem snelle en is onder behandeling geweest om dit te verhelpen.
Er is een middel dat in de US heel veel gebruikt wordt tijdens de cut, de werkzame stof is metformine en het wordt in België 'verkocht' onder de naam metformax en in andere landen vaak als glucophage. Ik zet verkocht tussen haakjes omdat het in België op voorschrift volledig gratis is.
De bijwerkingen van dit spul zijn nihil als je maar zorgt dat je bij elke pil wat carbs eet, 2 of 3 pillen van dit middel zorgen er voor dat je honger beslissend verminderd wordt, je kan geen eten meer zien. In onze landen is dit middel zo goed als onbekend maar in de US maakt het grote furore.
Ik heb het vroeger gebruikt omdat het er voor zorgt dat carbs beter opgenomen worden door de pancreas, en op die manier werkt het dus zowat als insuline, maar ik ben er mee moeten stoppen omdat het mijn eetlust vernietigde. Perfect middel van de toekomst ook bij ons voor de cut.
Hmmmm......Er is een middel dat in de US heel veel gebruikt wordt tijdens de cut, de werkzame stof is metformine en het wordt in België 'verkocht' onder de naam metformax en in andere landen vaak als glucophage. Ik zet verkocht tussen haakjes omdat het in België op voorschrift volledig gratis is.
De bijwerkingen van dit spul zijn nihil als je maar zorgt dat je bij elke pil wat carbs eet, 2 of 3 pillen van dit middel zorgen er voor dat je honger beslissend verminderd wordt, je kan geen eten meer zien. In onze landen is dit middel zo goed als onbekend maar in de US maakt het grote furore.
Ik heb het vroeger gebruikt omdat het er voor zorgt dat carbs beter opgenomen worden door de pancreas, en op die manier werkt het dus zowat als insuline, maar ik ben er mee moeten stoppen omdat het mijn eetlust vernietigde. Perfect middel van de toekomst ook bij ons voor de cut.

Had ik niet al eens eerder gezegd dat 1800kcal veelte laag is...?
![]()

Ja daar ben je al snel een beest éh?!Maarja toen trainde ik wel enkel op machines... en in zo'n
health centre achtig iets.