Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ik val bijna van m'n stoel af!

:thumbs: -9.3 kg en bijna 6%bf minder? :thumbs:
en nog een powercircuitje?

Wat 200 extra kcal al kan doen voor jou,
ik wil niet weten wat er gebeurd als je gaat bulken :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
:roflol:

Heb je eindelijk ook je energielevel om zeep geholpen?

Dat six-pack zit er vast al aan te komen met die superset! ;)

Heb serieus wat carbs achterover gegooid afgelopen 4 dagen. Voel mij terug
helemaal super op het moment. Heb ook de indruk dat mijn maag terug sneller
draait door de carbs.

6-pack? Nog een paar procentjes te gaan en ik ben er :p

Ik val bijna van m'n stoel af!

:thumbs: -9.3 kg en bijna 6%bf minder? :thumbs:
en nog een powercircuitje?

Wat 200 extra kcal al kan doen voor jou,
ik wil niet weten wat er gebeurd als je gaat bulken :roflol:

:D

Ja, dat powercircuitje is echt wel leuk. Ga helemaal stuk erop.

En bulken? Pff, daar moet ik voorlopig nog even niet aan denken :p

Heb serieus wat carbs achterover gegooid afgelopen 4 dagen. Voel mij terug
helemaal super op het moment. Heb ook de indruk dat mijn maag terug sneller
draait door de carbs.

Dat is precies wat ik ook heb gedaan en ik voel me er toch een stukje beter bij.
1 keer in de 5 a 6 dagen doe ik nog wel een low carb dagje maar niet meer aaneengesloten.

Bevalt me veel beter!:)

• #2.284
Dat is precies wat ik ook heb gedaan en ik voel me er toch een stukje beter bij.
1 keer in de 5 a 6 dagen doe ik nog wel een low carb dagje maar niet meer aaneengesloten.

Bevalt me veel beter!:)

Ik ben benieuwd of ik ook profijt bij mijn trainingen ga krijgen erdoor.

Netjes hoor 14 cm van je middel, dat word een nieuwe kledingkast voor jouw.

• #2.286
Netjes hoor 14 cm van je middel, dat word een nieuwe kledingkast voor jouw.

Gaat wel lekker idd. Maar nieuwe kleding hoeft nog niet. Kleding van nu spant
gewoon minder :D Voel mij wel al kleiner. Met kleren aan ziet die 105kg er
indrukwekkender uit dan die 95kg. Zonder kleding is het dan weer net omgekeerd

Hey rob, allereerst proficiat met je vooruitgang man! Gaan als een banaan zeggen we hier :)

Ik zie dat je superpump gebruikt als pre wo, tevreden van dat product?

• #2.288
Hey rob, allereerst proficiat met je vooruitgang man! Gaan als een banaan zeggen we hier :)

Ik zie dat je superpump gebruikt als pre wo, tevreden van dat product?

Thanks! Gaan als een banaan? Zeggen ze dat in de Vlaanders? :p

Tja, die superpump ... ik word misselijk als ik 2 scheppen neem, maar als ik maar 1 schep neem, merk ik er
haast niets van. Dus nu mix ik mijn Superpump met Creapump. En dan gaan als een banaan ;)

De kachel is opgestookt, Rob..? ;)
Je vindt je draai wel. :cool:

Je gaat als een speer! Ik ben benieuwd naar het verdere verloop :). Dat powercircuit ziet er wel bruut uit, zeker helemaal buiten adem en kapot na zo'n circuitje?

• #2.291
De kachel is opgestookt, Rob..? ;)
Je vindt je draai wel. :cool:

Ja, heb de clen verhoogd naar 150mcg per dag. En nu begin ik het heerlijk warme
gevoel ook te krijgen. Ben benieuwd wat die verhoging naar 2000kcal gaat betekenen
volgende meting. En anders zoeken we weer een andere draai hé ;)

• #2.292
Je gaat als een speer! Ik ben benieuwd naar het verdere verloop :). Dat powercircuit ziet er wel bruut uit, zeker helemaal buiten adem en kapot na zo'n circuitje?

Ja, dat eerste rondje gaat ... maar vanaf het 2de rondje is het happen naar lucht. En het derde rondje
ben ik zelfs even moeten gaan zitten tussen de oefeningen :o

Toen nog lopen en cardio erachter en ik zat echt wel kapot.

10 kilo eraf vanaf 1 Januari hmm hmmm.... heb ik ook maar zonder hulpmiddelen.
Je zal vast vanaf nu zeker sneller gaan dan mij, ben benieuwd.

• #2.294
10 kilo eraf vanaf 1 Januari hmm hmmm.... heb ik ook maar zonder hulpmiddelen.
Je zal vast vanaf nu zeker sneller gaan dan mij, ben benieuwd.

Ik ook. Tja, ik denk soms ook wel dat ik het zonder heel die zooi had moeten kunnen. Maar het probleem
dan bij mij is dat het gewoon TE traag gaat en ik moet van te ver komen. En dat demotiveerd gewoon.

Laatst bewerkt:
Ik ook. Tja, ik denk soms ook wel dat ik het zonder heel die zooi had moeten kunnen.

Ik had als ik jou was gewoon als je uit je bed komt gewoon nog ff 45 minuten cardio gedaan ofzo dat doe je toch niet? Moet je gewoon eerder naar bed gaan. Maar het is jouw keuze en ik ben benieuwd hoe het je op deze manier gaat opleveren toch wel leuk om de vorderingen mee te maken.

• #2.296
Ik had als ik jou was gewoon als je uit je bed komt gewoon nog ff 45 minuten cardio gedaan ofzo dat doe je toch niet? Moet je gewoon eerder naar bed gaan. Maar het is jouw keuze en ik ben benieuwd hoe het je op deze manier gaat opleveren toch wel leuk om de vorderingen mee te maken.

:roflol: dude, ik ga echt niet om half 4 's morgens opstaan om cardio te gaan doen. Dan heb ik helemaal
geen leven meer. Ik doe mijn anderhalf uur weekend cardio al op nuchtere maag (nu ja, whey shake). En
vanaf volgende week ga ik ook nog enkele sessies bijvoegen na de KT.

Zelf snap ik het gebruik van die 'zooi' (met alle respect) ook niet zo. Mijn keuze zou het niet zijn. Maar als Rob zich daar fijn bij voelt dan moet hij dat vooral doen :).
Wat is je uiteindelijke doel voor deze cut Rob? Misschien staat het al ergens maar vragen is sneller dan zoeken ;).

Tja, je moet er toch wat voor over hebben niemand heeft gezegd dat het makkelijk is, dude!

• #2.299
Zelf snap ik het gebruik van die 'zooi' (met alle respect) ook niet zo. Mijn keuze zou het niet zijn. Maar als Rob zich daar fijn bij voelt dan moet hij dat vooral doen :).
Wat is je uiteindelijke doel voor deze cut Rob? Misschien staat het al ergens maar vragen is sneller dan zoeken ;).

12% of lager uit te komen. En tja, zoals ik al zei, moest ik het zonder die 'zooi'
doen, ga ik een jaar moeten cutten. En dan heb ik niets van spiermassa meer
over. Dus ja, dan is de keuze imo heel snel gemaakt hoor.

Tja, je moet er toch wat voor over hebben niemand heeft gezegd dat het makkelijk is, dude!

Ik denk dat met 2 weekend sessies van anderhalf uur, 2 keer 30 min interval lopen en 2 sessies
van 45min steady state cardio meer dan genoeg is qua cardio hoor. Daar mijn KT nog bij en dan kan
niemand zeggen dat ik er niets voor over heb imo

Wou je alleen maar een tip geven, je doet idd veel cardio, nou succes ben benieuwd waar je zal eindigen.

Terug
Naar boven