jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je eindelijk ook je energielevel om zeep geholpen?
Dat six-pack zit er vast al aan te komen met die superset!![]()

Ik val bijna van m'n stoel af!
-9.3 kg en bijna 6%bf minder?
en nog een powercircuitje?
Wat 200 extra kcal al kan doen voor jou,
ik wil niet weten wat er gebeurd als je gaat bulken![]()

Heb serieus wat carbs achterover gegooid afgelopen 4 dagen. Voel mij terug
helemaal super op het moment. Heb ook de indruk dat mijn maag terug sneller
draait door de carbs.

Dat is precies wat ik ook heb gedaan en ik voel me er toch een stukje beter bij.
1 keer in de 5 a 6 dagen doe ik nog wel een low carb dagje maar niet meer aaneengesloten.
Bevalt me veel beter!![]()
Netjes hoor 14 cm van je middel, dat word een nieuwe kledingkast voor jouw.
Voel mij wel al kleiner. Met kleren aan ziet die 105kg er Hey rob, allereerst proficiat met je vooruitgang man! Gaan als een banaan zeggen we hier
Ik zie dat je superpump gebruikt als pre wo, tevreden van dat product?

De kachel is opgestookt, Rob..?
Je vindt je draai wel.![]()

Je gaat als een speer! Ik ben benieuwd naar het verdere verloop. Dat powercircuit ziet er wel bruut uit, zeker helemaal buiten adem en kapot na zo'n circuitje?

10 kilo eraf vanaf 1 Januari hmm hmmm.... heb ik ook maar zonder hulpmiddelen.
Je zal vast vanaf nu zeker sneller gaan dan mij, ben benieuwd.
Ik ook. Tja, ik denk soms ook wel dat ik het zonder heel die zooi had moeten kunnen.
Ik had als ik jou was gewoon als je uit je bed komt gewoon nog ff 45 minuten cardio gedaan ofzo dat doe je toch niet? Moet je gewoon eerder naar bed gaan. Maar het is jouw keuze en ik ben benieuwd hoe het je op deze manier gaat opleveren toch wel leuk om de vorderingen mee te maken.
dude, ik ga echt niet om half 4 's morgens opstaan om cardio te gaan doen. Dan heb ik helemaal Zelf snap ik het gebruik van die 'zooi' (met alle respect) ook niet zo. Mijn keuze zou het niet zijn. Maar als Rob zich daar fijn bij voelt dan moet hij dat vooral doen.
Wat is je uiteindelijke doel voor deze cut Rob? Misschien staat het al ergens maar vragen is sneller dan zoeken.
Tja, je moet er toch wat voor over hebben niemand heeft gezegd dat het makkelijk is, dude!