Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat had je niet
Ja, klopt ... het ging even maar ik verloor teveel kracht als ik erop zou blijven. Ik kan natuurlijk wel niet
zeggen of het door het gebrek aan kcals is, of door het gebrek aan carbs.
Misschien moet ik er ook maar gewoon mee leven en alles geven om die 12% te pakken en dan heel
rustig een clean bulk in te zetten. Met wat muscle memory heb ik dan die verloren massa zo terug.
Ik vind het wel raar. Vroeger kon ik dat wel. Maarja toen trainde ik wel enkel op machines... en in zo'n
health centre achtig iets.
Ja daar ben je al snel een beest éh?!
Nee jongen, koud roestig ijzer met condens er op, magnesium poeder en de lucht van ammonia in de lucht, dat zijn de krachthonken waar je je moet bewijzen!
Oh the days of yore, where are they..?
Als ik geld had begon ik zelf zo'n "GYM"
Verboden voor modebewuste, op machines trainende watjes met de nieuwste rage sportschoenen en kledij aan hun iele lichaampjes!![]()
Hummer dreams of gyms where animals meet 

1800kcal is echt te laag vind ik persoonlijk. Al helemaal met het aantal carbs dat je at. Je kunt best 2400kcal en 200 gr carbs eten. Dan zul je nog steeds met succes cutten icm lage intensiteit cardio.
Overigens denk ik niet dat je vvm hebt verloren, waarschijnlijk enkel vocht/vet.

Ga nog eens lang en hard denken hoe en of ik mijn trainingsschema aan mijn cut ga aanpassen.
Er is een middel dat in de US heel veel gebruikt wordt tijdens de cut, de werkzame stof is metformine en het wordt in België 'verkocht' onder de naam metformax en in andere landen vaak als glucophage. Ik zet verkocht tussen haakjes omdat het in België op voorschrift volledig gratis is.
De bijwerkingen van dit spul zijn nihil als je maar zorgt dat je bij elke pil wat carbs eet, 2 of 3 pillen van dit middel zorgen er voor dat je honger beslissend verminderd wordt, je kan geen eten meer zien. In onze landen is dit middel zo goed als onbekend maar in de US maakt het grote furore.
Ik heb het vroeger gebruikt omdat het er voor zorgt dat carbs beter opgenomen worden door de pancreas, en op die manier werkt het dus zowat als insuline, maar ik ben er mee moeten stoppen omdat het mijn eetlust vernietigde. Perfect middel van de toekomst ook bij ons voor de cut.

zonde van ja fail @ 70 kg frontsquat.
Wel vreemd dat je er op failt terwijl je daarna nog 5x60 kan doen, zou je verwachten dat die 70 kg best zou moeten kunnen, niet?
Meer reps maken.
meer reps maken = grotere belasting op je glycogeendepots = meer leegtrekken = daarna cardio doen = efficiënter vet verbranden omdat je minder glycogeen hebt.
Daarnaast is het beter te doen met die low carbs.

Het is een middel dat wordt voorgeschreven voor Diabetes mellitus Type 2.
Bij DM type 2 maakt je lichaam of te weinig, of kwalitatief slechte insuline aan.
Metformine.. ff intypen in het zoekbalkje op deze site [Link niet meer beschikbaar]
Zorgt dat je lichaam meer insuline gaat produceren.
Werkt in principe dus hetzelfde als insuline zelf.. Kans op een hypo is alleen aanzienlijk kleiner.. zolang je maar wel op je suiker inname blijft letten..
Nou heb ik wel het één en ander gelezen hier op DBB, en vanwege me werk en me vriendin weet ik wel het één en ander over insuline..
maarre kan iemand me ff uitleggen of ik goed denk:
Insuline zorgt dat suikers en andere stoffen opgenomen worden vanuit je bloed in je lichaam.. Ook eiwitten? vetten? Als ik het goed snap dan worden er gewoon veel meer voedingsstoffen opgenomen als je insuline bijspuit als niet-diabeet?
Eiwitshake nemen en daarna insuline spuiten!
Mijn vriendin is diabeet, dus ik heb onbeperkt toegang tot insuline..![]()
Meer reps maken.
meer reps maken = grotere belasting op je glycogeendepots = meer leegtrekken = daarna cardio doen = efficiënter vet verbranden omdat je minder glycogeen hebt.
Daarnaast is het beter te doen met die low carbs.
Chocolade koekjes vol met eiwitjes
http://proteinedieet.net/chocolade-koek55gr1stuk-p-78.html?osCsid=cfb27548c660542d98a3cb4becc0e08d
We blijven puzzelen en aanpassen![]()
:
Zou ik ook doen. Als je merkt dat je tijdens je training er helemaal door zit door te weinig kCals, gewoon het gewicht omlaag en de reps omhoog. Hoelang ben je trouwens al aan het cutten?

Ipv van bovenstaande link:
Meng een volle schep chocolade (whey)eiwit met een theelepel Droste cacao een snufje zout en een bodempje water in een heel klein bakje.
Dip er je rijstwafels in![]()

Wat is het vandaag heerlijk rustig hier, normaal moet ik minimaal 2 pagina's doornemen en nu ben ik de eerste. hehehe

Toch nette squats, zou niks voor me zijn denk zo laag in koolhydraden zitten zou van men stokje gaan, hehe.
valt beetje tegen dan dat je van de snoepjes nog niet veel merkt.
Ga nu week 4 in van mijn serieuse cut.
Dat is wel niet zo makkelijk dan die koekjes te kopen hé![]()