Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.704
Hahahaha.. die had ik al.. mijn baas ;)

Maar wel kunnen trainen, en mijn beveiliger(s) trainde lekekr spartaans in het zand dus ook daar nog mee gespeeld.

Zoeken jullie geen extra mensen meer? :D

Jouw beveiligers? Nou nou, doe maar lekker chic hoor

Zoeken jullie geen extra mensen meer? :D

Jouw beveiligers? Nou nou, doe maar lekker chic hoor

Nou had ze liever niet nodig gehad ;) Maar is een noodzakelijk kwaad, westerse olie mensen zijn geld waard, dus de kans dat je ontvoerd word is zeer groot aanwezig.

Er is een groot tekort aan technisch geschoold personeel in de olie branch dus werk zat!

• #22.706
Nou had ze liever niet nodig gehad ;) Maar is een noodzakelijk kwaad, westerse olie mensen zijn geld waard, dus de kans dat je ontvoerd word is zeer groot aanwezig.

Er is een groot tekort aan technisch geschoold personeel in de olie branch dus werk zat!

Mmm... mooie bijverdienste zo kidnapping. Waar in Nederland zit jij ook weer en wanneer ga je nog eens
je helemaal lam drinken?

Mmm... mooie bijverdienste zo kidnapping. Waar in Nederland zit jij ook weer en wanneer ga je nog eens
je helemaal lam drinken?

Was ik al nuchter geweest dan? :D

Zou eens aan Killy vragen of hij geen mensen kent die jouw in de kidknaperdeknapzak seance kunnen voorstellen :p:rolleyes:

• #22.708
Of ga spoorwegen aanleggen in afghanistan .. €1000 per dag :)

• #22.712
Sterke trainingen terwijl ik op de oktoberfesten was.:meal::klink::bierbang::bierbang:
Damm bench.
Netjes Robbeke

• #22.717
Jaja, die zijn nu begonnen. Dikke feeste in München.... :)

• #22.719
Inderdaad en al die Duitse wijvekes in traditionele klederdracht..... Decolleté stevig samengedrukt en hoppa....

Terug
Naar boven