Fitness Seller

Robke's trainingslog

Hoppa lekkere MP na zo'n SM training, dan valt het je wel te vergeven dat je de curls overslaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.802
Zie heel vaak dat er op gewerkt wordt naar 1 setje met zware gewichten. Waarom niet gewoon 3? Geloof mij dan wordt het echt leuk als je bij die 3e set bent :P Volgens mijn "coach" is de 3e set dan ook echt de belangrijkste. Ons motto is, terug gaan in gewicht mag niet en beter je 3e set 2 repjes of wat extra gewicht extra.

En ben weer in! :)

• #22.805
Zie heel vaak dat er op gewerkt wordt naar 1 setje met zware gewichten. Waarom niet gewoon 3? Geloof mij dan wordt het echt leuk als je bij die 3e set bent :P Volgens mijn "coach" is de 3e set dan ook echt de belangrijkste. Ons motto is, terug gaan in gewicht mag niet en beter je 3e set 2 repjes of wat extra gewicht extra.

Is gewoon de template van Jim Wendler die ik volg. 5/3/1 SVR

Week 1
3 70,0%
3 80,0%
3+ 90,0%
dropset @ 70,0%

Week 2
5 65,0%
5 75,0%
5+ 85,0%
back off set 5+ 75,0%
back off set 5+ 65,0%

Week 3
5 75,0%
3 85,0%
1 95,0%
1 100,0% singles tot fail 3 a 5
1 105,0%
1 110,0%
1 115,0%

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 09:21 ----------

piepekoek :kiss:

Rob, zou systeem van DOrian ook neit wat voor jou zijn?

Of ook al eens geddan?

• #22.807
Rob, zou systeem van DOrian ook neit wat voor jou zijn?

Of ook al eens geddan?

Heb ik ook een tijdje gedaan. Dorian alleen, en nadien in combinatie met Wendler. Trainde best wel leuk.
Enkel dat je beperkt bent in het beyond fail gaan als je in je uppie bent. En nu ik eigenlijk ub/lb doe,
zie ik mezelf eigenlijk nooit meer terug gaan naar een regular split. Tenzij ik natuurlijk nog wat met
mijn hand in de snoeppot zou zitten. Dan is dat wel nuttig natuurlijk

Netjes weer Robke! Jij doet ook bench assistence bij de press zie ik, vind ik ook altijd fijner. :thumbup:

• #22.809
Netjes weer Robke! Jij doet ook bench assistence bij de press zie ik, vind ik ook altijd fijner. :thumbup:

Ja, ik heb een tijdje dips gedaan. Maar mijn vrouw maakte me der attent op dat mijn borst en dan vooral
de bovenkant 'plattekes' begon te worden. Dus ja, dan maar terug benchen met low incline hé :) Ik hou
hem redelijk narrow, even wijd als mijn MP, en elbows tucked. Zo heb ik toch nog wat carry over.

Ja, ik heb een tijdje dips gedaan. Maar mijn vrouw maakte me der attent op dat mijn borst en dan vooral
de bovenkant 'plattekes' begon te worden. Dus ja, dan maar terug benchen met low incline hé :) Ik hou
hem redelijk narrow, even wijd als mijn MP, en elbows tucked. Zo heb ik toch nog wat carry over.

Ik doe Squat assist ook op Deadlift dag, meer variatie zo.

• #22.811
Gaat jou wel lukken. Ik hou je in de gaten ;)
Plaats eens wat foto's van die fysiek waar iedereen over praat?

• #22.813
Gaat jou wel lukken. Ik hou je in de gaten ;)
Plaats eens wat foto's van die fysiek waar iedereen over praat?

Zijn geen foto's :p Nu ja, toch niets waar ik op flex :p Enkel die groepsfoto stond ik duidelijk op :(
Volgens mij is er anders ook wel wat gemaakt tijdens de yoke en laadrace. Maar vind ik nergens
terug op de FB page :(

Laat t vrouwtje eens een fotoshoot doen he. :)

• #22.815
die template van svr stond trouwens wel op die website, bij weeks order moet je de tweede kiezen.

• #22.818
Terug
Naar boven