Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa lekkere MP na zo'n SM training, dan valt het je wel te vergeven dat je de curls overslaat.
Dus ja,
Volgens mijn "coach" is de 3e set dan ook echt de belangrijkste. Ons motto is, terug gaan in gewicht mag niet en beter je 3e set 2 repjes of wat extra gewicht extra.Zie heel vaak dat er op gewerkt wordt naar 1 setje met zware gewichten. Waarom niet gewoon 3? Geloof mij dan wordt het echt leuk als je bij die 3e set bentVolgens mijn "coach" is de 3e set dan ook echt de belangrijkste. Ons motto is, terug gaan in gewicht mag niet en beter je 3e set 2 repjes of wat extra gewicht extra.

Rob, zou systeem van DOrian ook neit wat voor jou zijn?
Of ook al eens geddan?
Netjes weer Robke! Jij doet ook bench assistence bij de press zie ik, vind ik ook altijd fijner.![]()
Ik houJa, ik heb een tijdje dips gedaan. Maar mijn vrouw maakte me der attent op dat mijn borst en dan vooral
de bovenkant 'plattekes' begon te worden. Dus ja, dan maar terug benchen met low incline héIk hou
hem redelijk narrow, even wijd als mijn MP, en elbows tucked. Zo heb ik toch nog wat carry over.
Ik doe Squat assist ook op Deadlift dag, meer variatie zo.
Gaat jou wel lukken. Ik hou je in de gaten
Plaats eens wat foto's van die fysiek waar iedereen over praat?
Nu ja, toch niets waar ik op flex
Enkel die groepsfoto stond ik duidelijk op 

Nu zie je niets door al dat blubber 

die template van svr stond trouwens wel op die website, bij weeks order moet je de tweede kiezen.

Als ik eens terug wat dunner benNu zie je niets door al dat blubber
![]()

should have seen that one coming