MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik zou hem dan meer vanuit de benen doen, als het toch voor power is.
Plus dat ik niet zo een voorstander ben van volle rugbelasting. Een blessure is er snel en in de rug kan dit tegenvallen en lang aanslepen......k spreek uit ondervinding....

Ik ben meer voor rug en mijn ervaring met ruggen is een stuk uitgebreider dan de jouwe. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.842
ik ben ook voor de optie 1 rob - wat meer focus op de rug - een goeie uitziende rug daar gaat het toch om man :)

• #22.844
ik ben ook voor de optie 1 rob - wat meer focus op de rug - een goeie uitziende rug daar gaat het toch om man :)

True ... maar wil ook wel deftige kilo's kunnen tillen :) Dus ja, is optie 1 dan wel the way to go? :)
Nu ja, ik ga dus voorlopig even verder op optie 1. Als ik merk dat ik minder kan pakken, kan ik nog
steeds vanuit fullsquat gaan liften

Deadlift op reps is altijd afzien, goed gewerkt.

• #22.846
;) :)

thumb_black.png

puke till you squat.

• #22.849

zonde van die verloren kcals :D

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 07:49 ----------

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: yes
Alcohol: yes
Temp in Gym: 19°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 58min (start @ 18u30)
Bodyweight: 110.9kg

Comments: voormiddag met vrouw op control geweest in ziekenhuis. Op weg naar huis gestopt voor
een lunch. Croque monsieur met roer ei en spek. Vergezeld van 2 Kasteel biertjes. Monster training gehad :)

15d7xqb.jpg

Laatst bewerkt:
Rob...je moet weer gewoon gaan drinken:rolleyes:

Die bench pyramid down is echt ziek! Nog 10x103.5kg duwen na die 10x115kg:thumbs:!

• #22.851
Rob...je moet weer gewoon gaan drinken:rolleyes:

Die bench pyramid down is echt ziek! Nog 10x103.5kg duwen na die 10x115kg:thumbs:!

lolz ... tja, als je vrouw zegt dat je buffer en buffer word is dat altijd leuk. Maar als ze dan zegt dat
dat ook slaat op mijn buik, kan je beter wat minderen met drinken :roflol: Vage is dat mijn buik gewoon
steen hard is. Maar dus wel bol staat. Lijkt wel een HGH gut :roflol:

Gaf lekker wat pomp zeg ik je ;)

Zit je toch niet stiekem uit de snoeppot met 'not so legal supps' te smikkelen? ;)
Hoe gaat het nu met je vrouw?

• #22.853
Zit je toch niet stiekem uit de snoeppot met 'not so legal supps' te smikkelen? ;)
Hoe gaat het nu met je vrouw?

:roflol: nee man, dan waren jullie we de eerste die het wisten ;) Desnoods via PM.
Mijn snoeppot met 'not so legal supps' is helaas pindakaas leeg.

Blijkbaar heeft ze een gekneusde rib. Raar maar waar. Tijdens operatie hebben ze een stuk rib weg genomen
en de overschot wat verplaatst. Nu in de week was ze iets aan het doen, en daardoor was die rib terug
verschoven. Dus gekneusde rib. De 18de nog eens terug voor een echo & scan om zeker te zijn.

Wat een bench robbie! Idd monster power! Ik moet ook maar eens kasteelbiertjes gaan halen

• #22.855
Wat een bench robbie! Idd monster power! Ik moet ook maar eens kasteelbiertjes gaan halen

Haha... ja geen idee waar het aan ligt, maar als ik een avond of wat voor de training aan het kasteelbier
heb gezeten lijkt het allemaal veel makkelijker te gaan :roflol:

in b4 5 kasteelbier pwo en neerflikkeren met de barbell in de nek

Sterke beer. Wat een bench weer. Wat gaat dat geven als je aan de snoepjes zou gaan :) plannen?
Mss moet ik ook maar terug aan de alcohol gaan......:bierbang::klink:

Veel beterschap aan je vrouwtje man.

Volgens mij is het al lang terug dat robke aan de snoepjes zat....

• #22.858
Sterke beer. Wat een bench weer. Wat gaat dat geven als je aan de snoepjes zou gaan :) plannen?
Mss moet ik ook maar terug aan de alcohol gaan......:bierbang::klink:

Veel beterschap aan je vrouwtje man.

Plannen wel :p Al lang :p Maar geen zin in dat hele gedoe met de post. Denk moest er hier iemand in
de buurt zitten waar ik het gewoon kon gaan oppikken, was er al lang weer iets gebeurd :p

Thanks mate

Volgens mij is het al lang terug dat robke aan de snoepjes zat....

pff ... in 2008 heb ik wat winny gehad met T3 & clen. Denk een jaartje, misschien wel 2, later 600mg Super Sus voor 12
weken. Dus ja, sta al 3 a 4 jaar clean. Buiten wat eca, clen af en toe. En die misstap met T3 only.

Je bestelde via internet? Is dat niet tricky? Controle?

• #22.860
Je bestelde via internet? Is dat niet tricky? Controle?

Nah, niet via internet ;) Via een oud member hier ;) Susta heb ik via een ex collega gehad. Die is
ondertussen ook ermee gestopt. En die eca (T5) verkopen ze gewoon in de lokale supp store under the counter

Terug
Naar boven