AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.823
  • #22.824
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 16°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

ibyvf6.jpg

Trainingstijd: 60min (start @ 18u30)
Polardata: 168avg - 228max - 783kcal - 111.2kg
Comments: ging wat moeizaam vandaag. Nu ja, komt vast nog door zondag

EDIT: na een bezoekje in DG80 zijn log las ik iets intressants qua squats... wat misschien ook wel toepasbaar is op deads.

oh wijze leden der vereniging van deadlifters, schijn wat licht op mijn deadlift en vertel mij wat het beste is:
- kont naar achteren en schouders net voorbij de barbell (zo voel ik hem meer in de rug)
- kont tussen de benen schouders boven de barbell (zo voel ik hem meer in mijn benen)

Laatst bewerkt:
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 16°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

ibyvf6.jpg

Trainingstijd: 60min (start @ 18u30)
Polardata: 168avg - 228max - 783kcal - 111.2kg
Comments: ging wat moeizaam vandaag. Nu ja, komt vast nog door zondag

EDIT: na een bezoekje in DG80 zijn log las ik iets intressants qua squats... wat misschien ook wel toepasbaar is op deads.

oh wijze leden der vereniging van deadlifters, schijn wat licht op mijn deadlift en vertel mij wat het beste is:
- kont naar achteren en schouders net voorbij de barbell (zo voel ik hem meer in de rug)
- kont tussen de benen schouders boven de barbell (zo voel ik hem meer in mijn benen)

Ehm er precies tussen in. Het is een half Squat. :)
Bij dat piramid down doe je die 75% gewoon 5x hoor niet 5+ volgens SVR schema. Je loopt je dus weer uit te sloven! :D

Ik zou het doen waarmee je de rug het beste voeld, dus optie 1 met kont iets naar achter. Flinke serie weer met 157.5 kerel!

• #22.827
Ehm er precies tussen in. Het is een half Squat. :)
Bij dat piramid down doe je die 75% gewoon 5x hoor niet 5+ volgens SVR schema. Je loopt je dus weer uit te sloven! :D

Ja, nu kreeg ik meer een hack squat into rack pull gevoel als ik mijn kont tussen de benen doe. En eigenlijk
heb ik amper iets van mijn rug buiten de lock out. Daarom krijg ik dus ook altijd quad pumps bij deads :p

Ik heb inderdaad de pyramide versie in mijn SVR verwerkt. Ik doe gewoon alles tegelijk :p

Ik zou het doen waarmee je de rug het beste voeld, dus optie 1 met kont iets naar achter. Flinke serie weer met 157.5 kerel!

Tja, dat zou ik nu ook denken. Maar Neus zegt dus weer iets anders :D

Toch weer flinke deads hoor Rob! Hoeveel rust zat er tussen die pyramide sets?

• #22.829
goede deadlift weer, kies voor de optie die je blessure vrij kunt doen ;)

Goeiemorgen ouwe beer. :thumb:

Het is ook afhankelijk wat je wilt denk ik, powerlifters trainen om sterk te worden, bodybuilders meer om een goed figuur te kweken, daarin de gulden middenweg vinden is natuurlijk bingo

• #22.833
goede deadlift weer, kies voor de optie die je blessure vrij kunt doen ;)

Volgens mij kan beide wel blessure vrij :p Maar kwestie is met welke ik het meeste gewicht kan verzetten.

Hai die ho neighbourino

Het is ook afhankelijk wat je wilt denk ik, powerlifters trainen om sterk te worden, bodybuilders meer om een goed figuur te kweken, daarin de gulden middenweg vinden is natuurlijk bingo

Bwah, sowieso vind ik deads enkel geschikt voor power.

Ik zou hem dan meer vanuit de benen doen, als het toch voor power is.
Plus dat ik niet zo een voorstander ben van volle rugbelasting. Een blessure is er snel en in de rug kan dit tegenvallen en lang aanslepen......k spreek uit ondervinding....

• #22.837
Ik zou hem dan meer vanuit de benen doen, als het toch voor power is.
Plus dat ik niet zo een voorstander ben van volle rugbelasting. Een blessure is er snel en in de rug kan dit tegenvallen en lang aanslepen......k spreek uit ondervinding....

True

Maar met je reet naar achteren kan je je heupen ook beter naar voor stoten...

• #22.839
Uitslover :D

Terug
Naar boven