XXL Nutrition

Robke's trainingslog

DAmn! Sterk presswerk Rob! Wel balen van die fail..maar wat wil je met zulke gewichten:eek:

Pfff wat een gewichten! Nice hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.044
DAmn! Sterk presswerk Rob! Wel balen van die fail..maar wat wil je met zulke gewichten:eek:

Een mens wilt altijd meer hé :) Vandaag maar eens squatten met de 185. Kijken of ik een rep pr kan pakken :)

Pfff wat een gewichten! Nice hoor!

Kom jij mij spotten volgende keer? :eyebrow:

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 11:54 ----------

:aai:

Mensen zijn gewoon jaloers op de gewichten waar jij mee traint ;)

of ze willen dikke mensen gewoon zien spartelen :p

Een mens wilt altijd meer hé :) Vandaag maar eens squatten met de 185. Kijken of ik een rep pr kan pakken :)

Kom jij mij spotten volgende keer? :eyebrow:

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 11:54 ----------

of ze willen dikke mensen gewoon zien spartelen :p

Ik zou inderdaad even sterk willen worden als ons Robke hier. :D

Zeker geen leedvermaak lieve, kleine schattige Robbeke van me, kom hier dak u nen dikke :aai: geef.

Maar t zou toch een grappig filmke zijn :evil:

• #23.046
Ik zou inderdaad even sterk willen worden als ons Robke hier. :D

Zeker geen leedvermaak lieve, kleine schattige Robbeke van me, kom hier dak u nen dikke :aai: geef.

Maar t zou toch een grappig filmke zijn :evil:

:roflol: denk dat een fail bij squats nog grappiger zou zijn. Crawl of shame :p

145 rob - keihard man - maar wat bedoel je met dat het te verwachten was na de fail op de mp - staat er toch los van

• #23.048
145 rob - keihard man - maar wat bedoel je met dat het te verwachten was na de fail op de mp - staat er toch los van

Nee hoor :p Om één of andere reden gaan die beide gelijk op of net niet. Idem eigenlijk met mijn deads
en squats. Als ik mijn deads haal, haal ik mijn squat later op de week 9/10 ook.

Ik vind 145 knap zat! Hehe

• #23.050

Haha, thanks!

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 07:41 ----------

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2500kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: 37.5cl wijn
Temp in Gym: 13° (brrr)

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc); Hybrid NO
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 59min (start @ 18u30)
Bodyweight: 111.2kg

Comments: zat in mijn hoofd om een double of triple te doen met 185. Maar dacht **** it, het is singles week.
Niks te reppen, gewoon nieuw PR pakken. En dat lukte verrassend makkelijk. 195 zit er zeker ook nog in. Misschien
dat ik einde deze cycle de 200 ook wel durf te proberen.

Powercleanen ging ook lekker. Gestopt op 6 reps. Eten zat haast terug in mijn mond :o

ftdhki.jpg

t*ring die Squat!

Ik begin bijna weer verbanden te leggen tussen kleine hoeveelheden alcohol en goede traininingen!:rolleyes:

Ben benieuwd of je volgende cycle de 200kg weet te pakken! Zijn die squats ATG trouwens:eek:?

• #23.053

Haha, het voelde eigenlijk vrij licht aan :p Zat geen greintje grind op :p

Ik begin bijna weer verbanden te leggen tussen kleine hoeveelheden alcohol en goede traininingen!:rolleyes:

Ben benieuwd of je volgende cycle de 200kg weet te pakken! Zijn die squats ATG trouwens:eek:?

Zou best wel eens kunnen :D Dit weekend aan de gin gezeten dus vanavond weer epic PR's :roflol:

Nah, ATG niet. Zit wel beneden parallel en zo diep ik kan. Maar flexibel genoeg om echt ATG te gaan ben ik niet :o

Shit misschien moet ik toch ook maar aan de gin :roflol:
Sterk werk!

Echt een klassieker :D
Vanmiddag maar eens een whiskey achterover tikken als pw, kijken of het bij gewone stervelingen ook werkt :D

Sterkte training weer !

• #23.057
Lekkere squat man:thumbs:

Terug
Naar boven