Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg

Het is het een of het ander helaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice Rob! En dat op de vroege morgen!
Die zelf motivatie op de RDl's is natuurlijk epic!

Volgens mij kan ik best naar 100 zakken zonder al te veel krachtverlies. Maar ik moet er gewoon
Het is niet dat ik naar 10% cut ofzo. Dus echt spierverliesKracht is niet alleen een spierkwestie. Maar natuurlijk kun je het verlies minimaliseren door langzamer te gaan. De vraag is of het realistisch is om 20 weken te cutten. Zeker voor een smulpaap als jij![]()
Dus ja, als je hoog in vet% zit, is dat gewoon mogelijk hoor 
**** die cardio man, schoon gewoon je dieet op.
Die steady state cardio doet dan ook geen ruk voor mij. Dan moet ik weer rond de 30km per week gaan
hardlopen voordat ik daar iets van merk. Nu gewoon op de fiets, geen impact op de knieën en ik moet
minder lang bezig zijn om toch al een beetje resultaat te hebben. Moest ik ondervinden dat het tekort
schiet, kan ik nog altijd wat steady state erbij gaan doen.
En mijn cardio is altijd van mijn KT gescheidenDus heb ik tijd genoeg om iets te herstellen
Alle begin is makkelijkIk bookmark deze pagina voor de zekerheid. Om je mee om de oren te slaan als je het niet dreigt vol te houden
Ik heb nu misschien kracht verloren, maar ik pak een groot deel waarschijnlijk vrij makkelijk terug.
200, right.
Ik had gisteren epic struggle met de 100.
Lekker!
Cut gaat ook goed precies, ging het bij mij ook zo maar vlotjes![]()
Nee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
Cut gaat momenteel een beetje raar. Soms drop ik net onder de 110 maar standaard blijft even 111.
Dus ja, nu met de extra cardio zal er wel weer wat schot in de zaak komen. Tegen midden augustus
had ik toch graag op die 100kg gezeten.
Nee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
[/QUOTE]Tuurlijk nog even een 200 kilo squat eruit knallen, goed bezig man. Wat zijn je aankomende plannen dan kracht erbij pakken of "afvallen".

Bier en friet moet toch ook binnen een dieet passen? Als je gewoon vooraf incalculeert wat dat ongeveer aan kcals in zich heeft, kun je daar de rest van de dag toch een beetje naar aanpassen?
Als ik bier en friet neem mag ik van heel de week enkel nog proteine
Dan doe je dus iets niet goed.
Een kilootje water meer of minder heb je zo te pakken. Ik merk het ook op de weegschaal: vrijdag zit ik vaak nog ruim boven mijn laatste meetpunt, maar maandag heb ik toch winst gepakt.
How about NONee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
dan geen bier en friet meer
Dan heb je waarschijnlijk zo'n beetje voor niets op die fiets gezeten die dag.

Haha, tja, na tal van pogingen is dit weer een nieuwe manier![]()
Haevy morning squat bro.
4 kilo in 1 weekend, whaha masterlijk

Sorry, ik denk dat het weer niks wordt. Diep respect voor je bazige trainingen altijd, maar wat betreft vetverlies loop je om de hete brij heen.
Maar eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer zo heel erg
Ik vind het welletjes zo. Moest het
TrueMaar eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer zo heel erg
Ik vind het welletjes zo. Moest het minder worden, leuk. En anders blijft het gewoon zo. De jaren dat ik me druk maakte over een paar kilo meer of minder wegen zijn voorbij
![]()
Maar kwel jezelf dan ook niet zo met dat half-assed cutten 
Ene kant heb je ook gelijk, trainen moet leuk blijven en als je je goed voelt bij de rest dan who cares![]()

waarom laatste tijd zoveel singles till fail ? useless robje
Dat heb je in die laatste week. Gewoon nog een 3 a 5 heavy singles na je 95% setjeGroot gelijk man! Ik ben ook van die stempel, zoals je weetMaar kwel jezelf dan ook niet zo met dat half-assed cutten
![]()