XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.982
Nice Rob! En dat op de vroege morgen!

Die zelf motivatie op de RDl's is natuurlijk epic!

Ja man, misschien zat ik gewoon wat laag in kcals begin van de week dat het niet goed liep. Ofwel was het
het vooruitzicht dat dit de laatste dag 70% was :o

:janken:

Het is het een of het ander helaas.

Nou nee :p Volgens mij kan ik best naar 100 zakken zonder al te veel krachtverlies. Maar ik moet er gewoon
mijn tijd voor nemen en mijn cardio blijven doen ;) Het is niet dat ik naar 10% cut ofzo. Dus echt spierverlies
of krachtverlies kan je dan minimaal houden normaal

Kracht is niet alleen een spierkwestie. Maar natuurlijk kun je het verlies minimaliseren door langzamer te gaan. De vraag is of het realistisch is om 20 weken te cutten. Zeker voor een smulpaap als jij :P

• #23.984
Kracht is niet alleen een spierkwestie. Maar natuurlijk kun je het verlies minimaliseren door langzamer te gaan. De vraag is of het realistisch is om 20 weken te cutten. Zeker voor een smulpaap als jij :P

Use it or lose it bro'

Je moet ook niet cutten cutten, gewoon rustig aan doen en niet focussen op korte termijn resultaten.
Keep your eye on the prize. Ik ben in februari begonnen en ondertussen 6cm kwijt op mijn buik. En ik
heb ondertussen nog PR's gezet ;) Dus ja, als je hoog in vet% zit, is dat gewoon mogelijk hoor :)

Alle begin is makkelijk :P Ik bookmark deze pagina voor de zekerheid. Om je mee om de oren te slaan als je het niet dreigt vol te houden :D

Ik heb nu misschien kracht verloren, maar ik pak een groot deel waarschijnlijk vrij makkelijk terug.

200, right.

Ik had gisteren epic struggle met de 100.

Lekker!

Cut gaat ook goed precies, ging het bij mij ook zo maar vlotjes :mad::mad::mad::mad:

:(

Die steady state cardio doet dan ook geen ruk voor mij. Dan moet ik weer rond de 30km per week gaan
hardlopen voordat ik daar iets van merk. Nu gewoon op de fiets, geen impact op de knieën en ik moet
minder lang bezig zijn om toch al een beetje resultaat te hebben. Moest ik ondervinden dat het tekort
schiet, kan ik nog altijd wat steady state erbij gaan doen.

En mijn cardio is altijd van mijn KT gescheiden ;) Dus heb ik tijd genoeg om iets te herstellen
**** die cardio man, schoon gewoon je dieet op.

• #23.988
Alle begin is makkelijk :P Ik bookmark deze pagina voor de zekerheid. Om je mee om de oren te slaan als je het niet dreigt vol te houden :D

Ik heb nu misschien kracht verloren, maar ik pak een groot deel waarschijnlijk vrij makkelijk terug.

Alle begin? Mijn leven is 2/3 cutten :)

200, right.

Ik had gisteren epic struggle met de 100.

Lekker!

Cut gaat ook goed precies, ging het bij mij ook zo maar vlotjes :mad::mad::mad::mad:

Cut gaat momenteel een beetje raar. Soms drop ik net onder de 110 maar standaard blijft even 111.
Dus ja, nu met de extra cardio zal er wel weer wat schot in de zaak komen. Tegen midden augustus
had ik toch graag op die 100kg gezeten.

**** die cardio man, schoon gewoon je dieet op.

How about NO :p Nee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
dan geen bier en friet meer :p

Tuurlijk nog even een 200 kilo squat eruit knallen, goed bezig man. Wat zijn je aankomende plannen dan kracht erbij pakken of "afvallen".

Bier en friet moet toch ook binnen een dieet passen? Als je gewoon vooraf incalculeert wat dat ongeveer aan kcals in zich heeft, kun je daar de rest van de dag toch een beetje naar aanpassen?

Alle begin? Mijn leven is 2/3 cutten :)

Dan doe je dus iets niet goed.

Cut gaat momenteel een beetje raar. Soms drop ik net onder de 110 maar standaard blijft even 111.
Dus ja, nu met de extra cardio zal er wel weer wat schot in de zaak komen. Tegen midden augustus
had ik toch graag op die 100kg gezeten.

Een kilootje water meer of minder heb je zo te pakken. Ik merk het ook op de weegschaal: vrijdag zit ik vaak nog ruim boven mijn laatste meetpunt, maar maandag heb ik toch winst gepakt.

[/quote]How about NO :p Nee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
dan geen bier en friet meer :p[/QUOTE]

Dan heb je waarschijnlijk zo'n beetje voor niets op die fiets gezeten die dag.

• #23.992
Tuurlijk nog even een 200 kilo squat eruit knallen, goed bezig man. Wat zijn je aankomende plannen dan kracht erbij pakken of "afvallen".

Allebei :D

Bier en friet moet toch ook binnen een dieet passen? Als je gewoon vooraf incalculeert wat dat ongeveer aan kcals in zich heeft, kun je daar de rest van de dag toch een beetje naar aanpassen?

Niet met mijn metabolisme/instelling hoor ;) Als ik bier en friet neem mag ik van heel de week enkel nog proteine
eten ofzo :p

Dan doe je dus iets niet goed.

Een kilootje water meer of minder heb je zo te pakken. Ik merk het ook op de weegschaal: vrijdag zit ik vaak nog ruim boven mijn laatste meetpunt, maar maandag heb ik toch winst gepakt.

How about NO :p Nee man, dat trek ik niet. Liever een uur op de fiets en nadien lekker bier & friet
dan geen bier en friet meer :p

Dan heb je waarschijnlijk zo'n beetje voor niets op die fiets gezeten die dag.

Haha, tja, na tal van pogingen is dit weer een nieuwe manier :)

Een kilootje? lolz ... ik ben op vrijdag avond al het weekend ingegaan op 110 en maandag op 114 uitgekomen :)

En nee hoor, voor niets heb ik dan niet op die fiets gezeten. Ik heb een aantal van die kcals verbrand
die ik sowieso toch zou eten en ik blijf een beetje meer tevreden achter omdat ik het heb kunnen eten :)

Haevy morning squat bro.

4 kilo in 1 weekend, whaha masterlijk

• #23.995
Haevy morning squat bro.

4 kilo in 1 weekend, whaha masterlijk

Ja man... soms moet je gewoon even door eten en drinken :p

Sorry, ik denk dat het weer niks wordt. Diep respect voor je bazige trainingen altijd, maar wat betreft vetverlies loop je om de hete brij heen.

True :p Maar eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer zo heel erg :p Ik vind het welletjes zo. Moest het
minder worden, leuk. En anders blijft het gewoon zo. De jaren dat ik me druk maakte over een paar kilo meer of
minder wegen zijn voorbij ;)

Ene kant heb je ook gelijk, trainen moet leuk blijven en als je je goed voelt bij de rest dan who cares ;)

waarom laatste tijd zoveel singles till fail ? useless robje

True :p Maar eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer zo heel erg :p Ik vind het welletjes zo. Moest het minder worden, leuk. En anders blijft het gewoon zo. De jaren dat ik me druk maakte over een paar kilo meer of minder wegen zijn voorbij ;)

Groot gelijk man! Ik ben ook van die stempel, zoals je weet :D Maar kwel jezelf dan ook niet zo met dat half-assed cutten :P

• #23.999
Ene kant heb je ook gelijk, trainen moet leuk blijven en als je je goed voelt bij de rest dan who cares ;)

Ja, het is niet zo dat ik niet wil cutten, het is gewoon dat ik het nut niet meer ervan inzie. Het komt er nadien
toch haast allemaal terug bij en ondertussen raak ik ook weer kracht kwijt. Dus ja, het lijkt allemaal een nul
operatie gewoon zo.

En nee, eigenlijk heel eerlijk wil ik eigenlijk toch niet cutten :p

waarom laatste tijd zoveel singles till fail ? useless robje

SVR man ;) Dat heb je in die laatste week. Gewoon nog een 3 a 5 heavy singles na je 95% setje

Groot gelijk man! Ik ben ook van die stempel, zoals je weet :D Maar kwel jezelf dan ook niet zo met dat half-assed cutten :P

Als ik niet half assed cut, weeg ik binnen de kortste keren 150kg ofzo :p

owja svr

Terug
Naar boven