MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.941
Misschien zijn wij niet gebouwd om te deadliften brah....

Ervoor gebouwd of niet gebouwd, 250 moet ooit wel eens lukken :D

Jammer van die Fail Rob! Respect dat je toch daarna nog even die 193.5kg lift...als ik fail ben ik er vaak klaar mee, maar zal het vandaag in gedachten houden!

Tja, gewoon heavy singles blijven pakken tot je er 5 hebt. Ik kies na mijn fail dan gewoon mijn 95%
lift. Dus eigenlijk mijn 1RM

Je doet wel veel volume op de assistence de laatste tijd man, zou je niet de volgende cycle daar iets in terug zakken (triumverate template of zo) zodat je meer focus op je main lifts hebt --> Pieken op Mp en DL?

• #23.943
Ik heb gisteren de computer van mijn fiets helemaal uit mekaar gehaald en eindelijk dat vervelende ding gevonden
wat heel de buurt wakker beepte als ik aan het fietsen was. Nu dus geruisloze fiets en moet ik mij geen zorgen maken
of mijn zoontje al dan niet wakker word van dat ding. Duuuuuus terug cardio :D

06u00 cardio

HIIT stationary bike

2min WU
15 rounds
20sec @ 190W
40sec @ 80W
1min CD

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

Je doet wel veel volume op de assistence de laatste tijd man, zou je niet de volgende cycle daar iets in terug zakken (triumverate template of zo) zodat je meer focus op je main lifts hebt --> Pieken op Mp en DL?

Veel volume? Tja, ipv 5x10 gewoon 50 reps nu. Maar ok, je hebt wel een punt. Deze 2 weken op 70%
is best wel heavy ja. Ik zal het komende 2 weken weten :) Dan zak ik weer naar 50% :)

Nog niet beu dat extra vroeg opstaan Robke? Chapeau man, ik zou het niet lang volhouden!

Ik heb gisteren de computer van mijn fiets helemaal uit mekaar gehaald en eindelijk dat vervelende ding gevonden
wat heel de buurt wakker beepte als ik aan het fietsen was. Nu dus geruisloze fiets en moet ik mij geen zorgen maken
of mijn zoontje al dan niet wakker word van dat ding. Duuuuuus terug cardio :D

06u00 cardio

HIIT stationary bike

2min WU
15 rounds
20sec @ 190W
40sec @ 80W
1min CD

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

Veel volume? Tja, ipv 5x10 gewoon 50 reps nu. Maar ok, je hebt wel een punt. Deze 2 weken op 70%
is best wel heavy ja. Ik zal het komende 2 weken weten :) Dan zak ik weer naar 50% :)
Met boring but big doe je vaak maar 1 grote oefening 5x10, jij doet er regelmatig 2 en dan nog 3x10 op wat kleiner spul. Met die SVR template, zonder af en toe een deload, bouw je fatigue op. Je ziet nu de laatste tijd vaker dat je minder haalt dan je dacht. Dat is een teken om iets gas terug te nemen zodat je maximaal PRs kan oogsten. :thumbup:

• #23.946
Nog niet beu dat extra vroeg opstaan Robke? Chapeau man, ik zou het niet lang volhouden!

Ik volg gewoon de shiften van mijn vrouw eigenlijk. Staat zij met de vroege, sta ik gewoon mee op.
Met de late idem. Dus sta niet altijd om 04u30/05u00 op hoor ;)

Met boring but big doe je vaak maar 1 grote oefening 5x10, jij doet er regelmatig 2 en dan nog 3x10 op wat kleiner spul. Met die SVR template, zonder af en toe een deload, bouw je fatigue op. Je ziet nu de laatste tijd vaker dat je minder haalt dan je dacht. Dat is een teken om iets gas terug te nemen zodat je maximaal PRs kan oogsten. :thumbup:

BBB doe je tussen je presses immers ook chins toch ;)

Maar inderdaad, je hebt wel een punt. Kan best zijn dat er wat fatigue is. Zeker op mijn lowerback.
Die gaf vorige week vrijdag al op tijdens mijn RDL's :o

beste cardiosessie bro, pffff

Know that feeling als je onverwacht kei hard failed op een deadlift. :(

lekkere cardiosessie bro!

neem je ook nog sups ervoor zodat je niet met slapende ogen erop zit?

• #23.950
beste cardiosessie bro, pffff

Ja nou :p

Know that feeling als je onverwacht kei hard failed op een deadlift. :(

Leuk is het niet :mad: Next time ....

lekkere cardiosessie bro!

neem je ook nog sups ervoor zodat je niet met slapende ogen erop zit?

Ja man. De gewoonlijke eca zooi icm Amino1 van MusclePharm. Nadien whey & creatine

lekker rob die deads - die rules of 50 hou je altijd 70 % aan - kan natuurlijk terugbladeren - lui he
mooi dat je weer aan het werk bent

Als ik je sups zo bekijk ben je inmiddels ook een grote Musclepharm fan geworden. :D
Ik ook. ;)

Had onlangs die pwo van MP getest, bwekkes man, krijg ik niet binnen hoor...

Junky boys... ;)

• #23.955
lekker rob die deads - die rules of 50 hou je altijd 70 % aan - kan natuurlijk terugbladeren - lui he
mooi dat je weer aan het werk bent

Nah, 2 weken @ 50%, 2 weken @ 60% en dan 2 weken @ 70%. Gewicht verhogen en terug naar 50%

Thanks

Als ik je sups zo bekijk ben je inmiddels ook een grote Musclepharm fan geworden. :D
Ik ook. ;)

Ja, al even eigenlijk. Het zijn gewoon goede producten in juiste dossisen.

Had onlangs die pwo van MP getest, bwekkes man, krijg ik niet binnen hoor...

Ik heb de oude pwo nog :) Die blijft lekker :)

Stiekem wil je ook gewoon meedoen :p

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

donderdagmorgen 05u00

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Z-Core PM (MP)
Not so legal supps: eca stackje: 48mg eph, 500mg caf, 1 cardio a

Trainingstijd: 74min
Bodyweight: 111

Comments: damn, had die 155 toch echt verwacht te pressen. Voelde me goed maar toch kwam die er niet uit.
Eerst poging was gewoon te moeilijk om te unracken, 2de poging ging dan wel weer maar strandde op
slappe penislengte van de lock out.

2zdumpw.jpg

Jammer man... :(

• #23.957
Even aanzien, maar gewoon volhouden Rob.
Komt wel goed :thumb:

Sterk bezig kerel, nog steeds bezig met "opschonen"

Tja, vrees dat ik eens moet gaan deloaden en dan een nieuw battle plan instellen. Maar langs de andere kant,
ik haal mijn target reps nog. Dus ja, ik weet het niet goed :)
Deloaden op assistence en kracht nog even doortrekken, als het goed is is dat voldoende.

Terug
Naar boven