- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter? Wat is je PR op de MP inmiddels (je log is me te lang om doorheen te akkeren)? Ik vind 100kg al redelijk storend.

Dat zou goed kunnen natuurlijk.
Ah ja target halen is prima toch
Misschien volgende x weer kasteelbier als pre workout![]()
Vanaf nu enkel nog Jupiler
In de winter ga ik dan wel weer met 750mg test per week aan de 
Helaas pindakaas heb ik mijn anabool kasteelbier voor een tijdje afgezworenVanaf nu enkel nog Jupiler
en wat wijn van tijd tot tijd. Cut is nu weer wat strenger en ga hier en daar wat kcals wegdoen. Ik moet
per slot van rekening die 100 halenIn de winter ga ik dan wel weer met 750mg test per week aan de
slag om het spierverlies te compenseren![]()
100 is te licht voor jou man...dan kun je die 250 dl wel vergeten

That sucks100 is te licht voor jou man...dan kun je die 250 dl wel vergeten
Hmm 750mg test....i wish![]()
Dan zit ik zo weer terug rond
Hopelijk zonder al teveel vetjes 
Oh Rob, wanneer accepteer je mijn wijsheid nu eensVorige week ofzo was het nog van: oh nee, ik wil geen kracht verliezen. Ik doe rustig aan en sta in augustus op 100 kg zonder krachtverlies. En nu is het: oké, dan verlies ik toch maar kracht (die roids zijn je eigen idee)
![]()
Er is gewoon geen lijn in te trekken tegenwoordig.Ik weet er alles van, in de gym is er niks aan als je aan het cutten bent. Enige troost die ik kan bieden is dat het krachtverlies na verloop van tijd stabiliseerde bij. Er komt dus een punt dat je het ergste gehad hebt, ook al verlies je nog gewicht![]()
Haha, ach man, ik weet het ook niet meerEr is gewoon geen lijn in te trekken tegenwoordig.
Het ene moment krijg ik geen 90kg geMP'ed het andere moment pak ik +100. Idem met benchen. En dan
ging mijn LB eigenlijk gewoon goed en haalde ik alles, dan ineens krijg ik de 200 niet eens meer van de grond.
Benieuwd wat die squat weer op vrijdag gaat doen.

Jammer van je deadlift kerel. Je zit echt in een kracht schommel fase

Prima 1RM op je brench, probeer je met die 'Rule of ...' steeds in zo weinig mogelijk sets te doen.