AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Sterke press Rob!

Damn! Sterk presswerk weer Rob!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.303
Beter? Wat is je PR op de MP inmiddels (je log is me te lang om doorheen te akkeren)? Ik vind 100kg al redelijk storend ;).

Tijdje geleden 106 @ 115kg bw. Maar, ondertussen dus 10kg bw kwijt. Helaas ook kracht :(

Damn! Sterk presswerk weer Rob!:thumbs:

Thanks guys!

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 66min
Bodyweight: 107kg

Comments: haha, godver zeg, wat is dit nu weer. Kreeg gewoon niets getrokken +200. Normaal haal ik altijd nog
wel eens single of 2, 3 boven de 200 maar ineens niet meer.

qozxok.jpg

Klote van die DL...enig idee naar de oorzaak?

• #24.305
Klote van die DL...enig idee naar de oorzaak?

Rug is wel vrij ****ed van die DB rows en misschien nog niet hersteld van RDL van vrijdag. Geen idee anders.
Had gewoon geen schijn van kans. Nu ja, target is wel gehaald, maar voelde toch zuur dan ik niet +200
raakte.

Dat zou goed kunnen natuurlijk.
Ah ja target halen is prima toch;)
Misschien volgende x weer kasteelbier als pre workout ;)

• #24.307
Dat zou goed kunnen natuurlijk.
Ah ja target halen is prima toch;)
Misschien volgende x weer kasteelbier als pre workout ;)

Helaas pindakaas heb ik mijn anabool kasteelbier voor een tijdje afgezworen :( Vanaf nu enkel nog Jupiler
en wat wijn van tijd tot tijd. Cut is nu weer wat strenger en ga hier en daar wat kcals wegdoen. Ik moet
per slot van rekening die 100 halen :p In de winter ga ik dan wel weer met 750mg test per week aan de
slag om het spierverlies te compenseren :D

Helaas pindakaas heb ik mijn anabool kasteelbier voor een tijdje afgezworen :( Vanaf nu enkel nog Jupiler
en wat wijn van tijd tot tijd. Cut is nu weer wat strenger en ga hier en daar wat kcals wegdoen. Ik moet
per slot van rekening die 100 halen :p In de winter ga ik dan wel weer met 750mg test per week aan de
slag om het spierverlies te compenseren :D

That sucks :( 100 is te licht voor jou man...dan kun je die 250 dl wel vergeten:p
Hmm 750mg test....i wish :(

• #24.309
That sucks :( 100 is te licht voor jou man...dan kun je die 250 dl wel vergeten:p
Hmm 750mg test....i wish :(

Bwah, zodra ik onder de 100 duikel, dus 99,9, beloon ik mezelf met wat gear :D Dan zit ik zo weer terug rond
die 110 :) Hopelijk zonder al teveel vetjes :)

Oh Rob, wanneer accepteer je mijn wijsheid nu eens ;) Vorige week ofzo was het nog van: oh nee, ik wil geen kracht verliezen. Ik doe rustig aan en sta in augustus op 100 kg zonder krachtverlies. En nu is het: oké, dan verlies ik toch maar kracht (die roids zijn je eigen idee) :D

• #24.311
Oh Rob, wanneer accepteer je mijn wijsheid nu eens ;) Vorige week ofzo was het nog van: oh nee, ik wil geen kracht verliezen. Ik doe rustig aan en sta in augustus op 100 kg zonder krachtverlies. En nu is het: oké, dan verlies ik toch maar kracht (die roids zijn je eigen idee) :D

Haha, ach man, ik weet het ook niet meer :p Er is gewoon geen lijn in te trekken tegenwoordig.

Het ene moment krijg ik geen 90kg geMP'ed het andere moment pak ik +100. Idem met benchen. En dan
ging mijn LB eigenlijk gewoon goed en haalde ik alles, dan ineens krijg ik de 200 niet eens meer van de grond.
Benieuwd wat die squat weer op vrijdag gaat doen.

Ik weet er alles van, in de gym is er niks aan als je aan het cutten bent. Enige troost die ik kan bieden is dat het krachtverlies na verloop van tijd stabiliseerde bij. Er komt dus een punt dat je het ergste gehad hebt, ook al verlies je nog gewicht :)

• #24.313
Ik weet er alles van, in de gym is er niks aan als je aan het cutten bent. Enige troost die ik kan bieden is dat het krachtverlies na verloop van tijd stabiliseerde bij. Er komt dus een punt dat je het ergste gehad hebt, ook al verlies je nog gewicht :)

Niks aan zou ik niet zeggen. Mijn assistance gaat super op het moment. En ik haal mijn targets nog vrij goed.
Enkel de extra'tjes en PR's blijven weg. Misschien moet ik gewoon weer eens een andere Wendler variant doen

Shit happens, volgende keer beter ;).

Haha, ach man, ik weet het ook niet meer :p Er is gewoon geen lijn in te trekken tegenwoordig.

Het ene moment krijg ik geen 90kg geMP'ed het andere moment pak ik +100. Idem met benchen. En dan
ging mijn LB eigenlijk gewoon goed en haalde ik alles, dan ineens krijg ik de 200 niet eens meer van de grond.
Benieuwd wat die squat weer op vrijdag gaat doen.

bekend verhaal rob - :)

Jammer van je deadlift kerel. Je zit echt in een kracht schommel fase

• #24.318
Jammer van je deadlift kerel. Je zit echt in een kracht schommel fase

Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen zeker :)

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 107kg

Comments: goed en niet goed :p

14mqeyd.jpg

Prima 1RM op je brench, probeer je met die 'Rule of ...' steeds in zo weinig mogelijk sets te doen.

• #24.320
Prima 1RM op je brench, probeer je met die 'Rule of ...' steeds in zo weinig mogelijk sets te doen.

Yups

Gewoon 50 proberen te halen in zo weinig mogelijk sets. Maar ik doe niet meer meer dan 5 sets. Ik heb
gemerkt dat dat gewoon niet haalbaar is qua herstel nadien

Terug
Naar boven