Fitness Seller

Robke's trainingslog

Sterk Rob! biertje laten staan en cardio in de plaats :D

Biertje laten staan...... Wait whut

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.525
Sterk Rob! biertje laten staan en cardio in de plaats :D

Zaterdag BierBeQ !

Biertje laten staan...... Wait whut

:roflol: ik ga er niet omheen draaien, maar ik had het er best wel moeilijk mee :o

:roflol:

Goed bezig Rob! Ben trots op je!:D

Haha, thanks!

Da's karakter :)

• #24.527
Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 108kg

Comments: door die lage rep ranges herstelde ik wel sneller tussen de setjes waardoor er wat meer vaart in zat
zeg maar. Maar damn, die 45kg's boven je hoofd pressen is niet van de poes

14ctmjk.jpg

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

En goedkoper :p

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Vanmorgen om 06u00 mijn sexy loopbroekje aangedaan :)

Outdoor Running

3min warm up
4min Tabata
13min jog
5min cooldown (terug naar huis wandelen)

Done in 25min

rows na bench altijd lekkere pump :p

low reps for de slets.

• #24.531
Standing db presses, nog nooit geprobeerd maar dat moet ziek zwaar zijn kan ik me voorstellen.

Cardio ipv bier...
Je wordt nog eens een echte bber;)
Lekker nummer trouwens!

• #24.538
Standing db presses, nog nooit geprobeerd maar dat moet ziek zwaar zijn kan ik me voorstellen.

Ja, het is niet van de poes :) Maar als je links, rechts om en om pressed is het best nog wel te doen

Cardio ipv bier...
Je wordt nog eens een echte bber;)
Lekker nummer trouwens!

Haha, nou, afgelopen weekend was het wel een ander verhaal :p

Doe men db presses en mp ook altijd staand
vind dat juist beter gaan dan zittend
zal een gewoonte zijn misschien

Zittend is in principe zwaarder omdat je dan alle load op je schouders krijgt. Staand leun je vaak wat
en helpen de traps enzo ook wat mee ;)

Met barbell doe ik ook altijd staand. Maar met dumbells lijkt het me toch een stuk zwaarder dan zittend.

Moet wel zeggen dat ik powerhooks heb. Dus kan ze gewoon unracken ipv te cleanen ;)

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen), Bullet Proof

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 108kg

Comments: op zich niet slecht. Zeker gezien ik in de ochtend al 3km interval lopen erop had zitten :)

j8hzy0.jpg

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 109kg

Comments: vrij vermoeiend weekend gehad. Veel liggen schuppen in het gras. Duim ligt helemaal open
en rug was redelijk gaar. Ach ja...

jphmdz.jpg

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

05u00 ochtendtraining

Trainingstijd: 63min
Bodyweight: 110kg

Comments: ****in rot nacht gehad. Amper geslapen. In de schuur hing nul komma niks zuurstof. Bij mijn
eerste setje opwarming gutste het zweet al van me af... en dan nog poep deadliften altijd.

dpiura.jpg

SSB = ?
Sumo Standing Barbell? ofzoiets?

Terug
Naar boven