- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
toen waren er nog geen digitale camera's man 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen waren er nog geen digitale camera's man 
vroegah toen nam ik nog foto's met mijn magnetron, geen Iphones geen internet niks.
vroegah had mijn videorecorder nog een kabel tussen het toestel en de afstandsbediening 
vroegah had mijn videorecorder nog een kabel tussen het toestel en de afstandsbediening
![]()
vroegah toen nam ik nog foto's met mijn magnetron, geen Iphones geen internet niks.
Knap dat je zo vroeg kan opstaan voor cardio. Is echt het laatste wat ik zou willen doen als ik net wakker ben. Verklaart mss m'n slechte conditie
Voor wat staat Fasted 'LIT' cardio? Ben niet zo mee met die termen.
Heerlijk, cardio in de ochten. Wat eet jij zoal op een dag?

Squats zijn sterk indd, had ik gisteren blijkbaar over gelezen
En al maar goed dat er in die tijd nog geen digitale camera's bestonden denk ik dan maar, haha![]()

Goedemorgen Rob, waarin zal ik je vandaag eens schoolen?
Wat is nu net optimaal?Goedemorgen Cracker
Vandaag voel ik wel een interesse voor het hele heupen laag vs heupen hoog en de hoek van je been
tijdens het deadliftenWat is nu net optimaal?
Haha, moet ie net aan de slechtste deadlifter ter wereld vragen. Maar ik heb veel geprobeerd en voor mij is dicht bij de stang staan en dus heupen hoog echt het beste.

Kan ook nooit 2 reps hetzelfde liften
Dan zitten mijn heupen op knie hoogte, dan weer hoger... 
Volgens mij hangt het optimum altijd af van je lichaamsbouw. Ik doe het zoals dit meneertje in die fotoserie van vijf (conventional): http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-technique-how-to-deadlift/