kvs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die ingrediënten enzo had ik inderdaad ook al gevonden, maar wat is nu precies het voordeel van het binnen krijgen van die stofjes tijdens je training? Kan het niet ook voor/ na je training met o.a voeding enzo?I did have some sand in my vagina. Thanks for asking
Betaine, BCAA's en het serotonine verhaal, en er zitten nog een hoop leuke stofjes in. En daarbij is het lekker ook nog eens![]()
Die ingrediënten enzo had ik inderdaad ook al gevonden, maar wat is nu precies het voordeel van het binnen krijgen van die stofjes tijdens je training? Kan het niet ook voor/ na je training met o.a voeding enzo?

Dat klinkt al een stuk beterBCAA's tijdens het trainen zorgt voor uitgestelde vermoeidheid. Idem met taurine en betaine. Daarbij komt
erbij dat door de leucine erin, je eiwitsynthese sneller terug op gang komt na het trainen.
Kan het met voeding? Tja, uiteindelijk wel. Maar ik ben sowieso al vrij beperkt in kcals. Dus ja, dit is een
goede oplossing dan. En lekkerder als water
Wellicht interessant om voor mezelf ook eens uit te proberen bij m`n volgende bestelling bij Body & Fit.
Dat klinkt al een stuk beterWellicht interessant om voor mezelf ook eens uit te proberen bij m`n volgende bestelling bij Body & Fit.
Mérk je nou ook echt dat de vermoeidheid uitgesteld wordt? Ben gewoon een beetje sceptisch wat dat soort spul betreft, dus wil wat meer weten over het product voordat ik er daadwerkelijk geld aan ga uitgeven![]()
Duidelijk! Ik ga eens kijken of er ergens een sample verpakking te schooien valt, en anders bestel ik volgende keer een kleine verpakking.Nou, ik moet zeggen, ik neem een dikke scoop op een halve liter water en begin ervan te sippen een 10-tal
minuten voor ik ga trainen. En inderdaad, je begint dan echt wel verschil te voelen.

Toch je oude mp kracht nog niet terug lees ik, blijft hoe dan ook sterk werk makker!
Duidelijk! Ik ga eens kijken of er ergens een sample verpakking te schooien valt, en anders bestel ik volgende keer een kleine verpakking.
Thanks![]()
Dat is aardig wat cardio Rob! Goed bezig
Werpt het ook zijn vruchten af?

8 kilo lichter is natuurlijk super en ik verlies ook altijd kracht als ik afval. Tis net wat je zelf wilt, ik ga ook voor afvallen volgende maand, wil richting de 115-120 kg toe

Kijk aan Rob! Dat is goed om te horen! Ben benieuwd waar je staat over een week of 6!Ben er deze week mee begonnen icm een ecay stack. Vanmorgen voor het eerst sinds tijden de 106 op de
schaal gekregen. Toegegeven, 106.9 maar het is al geen 108 of 107 meer.
Het is nog 6 weken tot mijn vakantie. Dus planning is nu eens 6 weken echt te cutten. Met enkel op zaterdag
avond nog wat troep en alcohol. 6 weken moet toch lukken
Ik ga geen lange HIIT meer doen. Gezien ik in het begin van het jaar een aardige bots heb gekregen. En ik
vermoed dat dat gewoon teveel en te lang was icm KT en low kcal. Dus nu meerdere korte sessie en 2 LIT
sessies. Ga zoveel mogelijk proberen varieren in tijd opzet en cardio toestellen / outdoor dingen
Het blijft ondanks dat je de reden mogelijk weet (cardio) toch klote om dergelijke trainingen neer te zetten. Het resultaat is overigens nog meer dan prima (ondanks de gemiste target)...echter het gevoel wat je er zelf bij had was minder!Tja ... al die cardio zal ook wel zijn effect hebben gehad op mijn SQ power. Maar eerlijk gezegd boeit het
me niet meer zo. SQ & BP heb ik gehaald wat ik wilde halen (zijnde 200kg SQ & 150kg BP) Dus echt
nog een target heb ik niet meer erop. Enkel de DL en MP staat nog open.
Kijk aan Rob! Dat is goed om te horen! Ben benieuwd waar je staat over een week of 6!
Het blijft ondanks dat je de reden mogelijk weet (cardio) toch klote om dergelijke trainingen neer te zetten. Het resultaat is overigens nog meer dan prima (ondanks de gemiste target)...echter het gevoel wat je er zelf bij had was minder!
Dus ja, alle hens aan dek nu