AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Suc6 ik ben in

I did have some sand in my vagina. Thanks for asking :p
Betaine, BCAA's en het serotonine verhaal, en er zitten nog een hoop leuke stofjes in. En daarbij is het lekker ook nog eens :p
Die ingrediënten enzo had ik inderdaad ook al gevonden, maar wat is nu precies het voordeel van het binnen krijgen van die stofjes tijdens je training? Kan het niet ook voor/ na je training met o.a voeding enzo?

Interessante log, ik ga je volgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.785
Die ingrediënten enzo had ik inderdaad ook al gevonden, maar wat is nu precies het voordeel van het binnen krijgen van die stofjes tijdens je training? Kan het niet ook voor/ na je training met o.a voeding enzo?

BCAA's tijdens het trainen zorgt voor uitgestelde vermoeidheid. Idem met taurine en betaine. Daarbij komt
erbij dat door de leucine erin, je eiwitsynthese sneller terug op gang komt na het trainen.

Kan het met voeding? Tja, uiteindelijk wel. Maar ik ben sowieso al vrij beperkt in kcals. Dus ja, dit is een
goede oplossing dan. En lekkerder als water

Interessante log, ik ga je volgen.

welcome ;)

BCAA's tijdens het trainen zorgt voor uitgestelde vermoeidheid. Idem met taurine en betaine. Daarbij komt
erbij dat door de leucine erin, je eiwitsynthese sneller terug op gang komt na het trainen.

Kan het met voeding? Tja, uiteindelijk wel. Maar ik ben sowieso al vrij beperkt in kcals. Dus ja, dit is een
goede oplossing dan. En lekkerder als water
Dat klinkt al een stuk beter ;) Wellicht interessant om voor mezelf ook eens uit te proberen bij m`n volgende bestelling bij Body & Fit.
Mérk je nou ook echt dat de vermoeidheid uitgesteld wordt? Ben gewoon een beetje sceptisch wat dat soort spul betreft, dus wil wat meer weten over het product voordat ik er daadwerkelijk geld aan ga uitgeven :P

Lekker bezig ouwe militair

• #24.788
Dat klinkt al een stuk beter ;) Wellicht interessant om voor mezelf ook eens uit te proberen bij m`n volgende bestelling bij Body & Fit.
Mérk je nou ook echt dat de vermoeidheid uitgesteld wordt? Ben gewoon een beetje sceptisch wat dat soort spul betreft, dus wil wat meer weten over het product voordat ik er daadwerkelijk geld aan ga uitgeven :P

Nou, ik moet zeggen, ik neem een dikke scoop op een halve liter water en begin ervan te sippen een 10-tal
minuten voor ik ga trainen. En inderdaad, je begint dan echt wel verschil te voelen.

salute!

Toch je oude mp kracht nog niet terug lees ik, blijft hoe dan ook sterk werk makker!

Nou, ik moet zeggen, ik neem een dikke scoop op een halve liter water en begin ervan te sippen een 10-tal
minuten voor ik ga trainen. En inderdaad, je begint dan echt wel verschil te voelen.
Duidelijk! Ik ga eens kijken of er ergens een sample verpakking te schooien valt, en anders bestel ik volgende keer een kleine verpakking.

• #24.791
Toch je oude mp kracht nog niet terug lees ik, blijft hoe dan ook sterk werk makker!

Nope. Ik sta ondertussen dan ook nog steeds 8kg lichter natuurlijk. En MP is gewoon een wijf van een oefening.
Volgende week nog eens kijken hoe ver ik raak ermee

Duidelijk! Ik ga eens kijken of er ergens een sample verpakking te schooien valt, en anders bestel ik volgende keer een kleine verpakking.

Staat nu in promo bij B&F man. 22eur voor een groot verpakking

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Cardio update

Gisteren avond

15min HIIT - stationary bike
3min wu
8 rounds
40sec sprint
60sec peddle

Vanmorgen
37min - Tabata + LIT
3min wu
8 rounds
20sec sprint
10sec peddle

15min - Powerstepper lvl 8
15min - stationary bike lvl 4

Laatst bewerkt:
Dat is aardig wat cardio Rob! Goed bezig:thumbs:

Werpt het ook zijn vruchten af?

• #24.793
Dat is aardig wat cardio Rob! Goed bezig:thumbs:

Werpt het ook zijn vruchten af?

Ben er deze week mee begonnen icm een ecay stack. Vanmorgen voor het eerst sinds tijden de 106 op de
schaal gekregen. Toegegeven, 106.9 maar het is al geen 108 of 107 meer.

Het is nog 6 weken tot mijn vakantie. Dus planning is nu eens 6 weken echt te cutten. Met enkel op zaterdag
avond nog wat troep en alcohol. 6 weken moet toch lukken :)

Ik ga geen lange HIIT meer doen. Gezien ik in het begin van het jaar een aardige bots heb gekregen. En ik
vermoed dat dat gewoon teveel en te lang was icm KT en low kcal. Dus nu meerdere korte sessie en 2 LIT
sessies. Ga zoveel mogelijk proberen varieren in tijd opzet en cardio toestellen / outdoor dingen

8 kilo lichter is natuurlijk super en ik verlies ook altijd kracht als ik afval. Tis net wat je zelf wilt, ik ga ook voor afvallen volgende maand, wil richting de 115-120 kg toe

• #24.795
8 kilo lichter is natuurlijk super en ik verlies ook altijd kracht als ik afval. Tis net wat je zelf wilt, ik ga ook voor afvallen volgende maand, wil richting de 115-120 kg toe

Tja, ik denk niet zo zeer het gebrek aan bodyweight, maar eerder omdat ik minder kan eten om mijn bw
lager te houden. Ik wil die -100 terug op de schaal. 99 dus. En dan knal ik er 12 weken 750mg Test in :D

• #24.796
05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (New formula - 1sc)
Intra w/o Supps: Amino1; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (4gr), D3 (5000iu), Crea (5gr op rustdagen)

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 107kg

Comments: pff ... totaal geen fut en er nul komma niks zuurstof in de lucht. Zelfs de opwarming van het squatten
voelde al zwaar aan. Rep out setje ook gelijk de eerste rep een grind. Hier viel geen eer te halen vandaag.

2rdalxc.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Better luck next time beer ;)

• #24.798

Tja ... al die cardio zal ook wel zijn effect hebben gehad op mijn SQ power. Maar eerlijk gezegd boeit het
me niet meer zo. SQ & BP heb ik gehaald wat ik wilde halen (zijnde 200kg SQ & 150kg BP) Dus echt
nog een target heb ik niet meer erop. Enkel de DL en MP staat nog open.

Ben er deze week mee begonnen icm een ecay stack. Vanmorgen voor het eerst sinds tijden de 106 op de
schaal gekregen. Toegegeven, 106.9 maar het is al geen 108 of 107 meer.

Het is nog 6 weken tot mijn vakantie. Dus planning is nu eens 6 weken echt te cutten. Met enkel op zaterdag
avond nog wat troep en alcohol. 6 weken moet toch lukken :)

Ik ga geen lange HIIT meer doen. Gezien ik in het begin van het jaar een aardige bots heb gekregen. En ik
vermoed dat dat gewoon teveel en te lang was icm KT en low kcal. Dus nu meerdere korte sessie en 2 LIT
sessies. Ga zoveel mogelijk proberen varieren in tijd opzet en cardio toestellen / outdoor dingen
Kijk aan Rob! Dat is goed om te horen! Ben benieuwd waar je staat over een week of 6!:thumbs:

Tja ... al die cardio zal ook wel zijn effect hebben gehad op mijn SQ power. Maar eerlijk gezegd boeit het
me niet meer zo. SQ & BP heb ik gehaald wat ik wilde halen (zijnde 200kg SQ & 150kg BP) Dus echt
nog een target heb ik niet meer erop. Enkel de DL en MP staat nog open.
Het blijft ondanks dat je de reden mogelijk weet (cardio) toch klote om dergelijke trainingen neer te zetten. Het resultaat is overigens nog meer dan prima (ondanks de gemiste target)...echter het gevoel wat je er zelf bij had was minder!

• #24.800
Kijk aan Rob! Dat is goed om te horen! Ben benieuwd waar je staat over een week of 6!:thumbs:

Het blijft ondanks dat je de reden mogelijk weet (cardio) toch klote om dergelijke trainingen neer te zetten. Het resultaat is overigens nog meer dan prima (ondanks de gemiste target)...echter het gevoel wat je er zelf bij had was minder!

Ja nou, ik wil toch nog snel even de 100 aantikken :p Dus ja, alle hens aan dek nu :p

En tja, dat was te verwachten. Ik moet gewoon even niet te hard nadenken erover of ik ga weer vreten :D

Terug
Naar boven