Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha gewoon rustig doorgaan
Is zo'n eca stack een aanrader?
Zucht..ik had ook graag Yohimbine gehad, maar kon er op korte termijn niet aan komen. Volgende keer beter!![]()
In potjes en flat packedI know, maar er werd me verteld dat de levertijd circa twee weken zou zijn en toen kon ik vrij makkelijk T5 krijgen en ben ik daarvoor gegaan.Wat nou? Kan je toch gewoon online bestellen manIn potjes en flat packed

I know, maar er werd me verteld dat de levertijd circa twee weken zou zijn en toen kon ik vrij makkelijk T5 krijgen en ben ik daarvoor gegaan.![]()
Planning is everything 

Dat is inderdaad best een nuttig artikel ja! Zeker zijn visie op het "duim onder de bar" houden. Ik krijg hier in de gym steeds vaker te horen dat mijn handpalmen plat liggen onder de bar (wat je dus krijgt als je je duim ónder de bar hebt), terwijl hij juist zegt dat je dan sterker kunt pressen.Nee, mijn zoontje had hem zelf nodig
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
staan best wel een paar goede tips tussen
http://www.t-nation.com/training/nailing-the-overhead-press
T-Nation is voor mij 1 van de weinige sites m.b.t. BB waar je echt wat aan hebt..

True, maar genoeg artikelen waar je echt wat aan hebtZeker t.o.v. bijvoorbeeld Flex Online echt een verademing
![]()
Ik zit alleen op T-nation omdat Jim Wendler daar wel eens goede dingen post. De restFlex Online?Ik zit alleen op T-nation omdat Jim Wendler daar wel eens goede dingen post. De rest
boeit me eigenlijk niet zo. Af en toe komt er dan nog wel iets uit de bus zoals vandaag die MP.

Jaja met deze pose verberg je je buik!!
grapje vriend, je bent sexy
---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------
Ik zie tegenwoordig alleen maar artikelen voorbij komen over hoe geweldig sprinten is
na 1 artikel snapte ik het al

Thumbless pressen is wel wennen.
Ik doe het vooral als ik reps wil maken.
Raar dat de klokovs en triceps extensions niet noemen