- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het echt wilt weten, Crakie komt van Crakdeala (crackdealer)
![]()
Jammer dat je squat niet ging zoals gehoopt, toch is er niets mis met 190 squat :O
Maar goed, 190 komt al aardig in de buurt 
Wel als je al enkele keren 200 heb gesquatMaar goed, 190 komt al aardig in de buurt
![]()

Ik hoop dat je een stevig slot hebt op je barkast dan![]()

Opzich goeie opbouw naar je max, iedereen is daar verschillend in.
Voor mezelf doe ik bij squat
4*60
4*80
4*100
2*120
2*140
2*160
2*180
1*200
1*220
1*240
Bij dl is dat dan weer totaal anders omdat ik episch inferieur ben daarop

Gaat prima op crack! Binnen 2 weken wil je geen cent meer aan eten uitgeven![]()
Ik heb geen gevoel, hoe doe je dat dan?Op je eigen gevoel trainen idd. Wat voor de ene werkt, hoeft niet persee bij u te werken.
Train ook totaal anders nu, helpt wel voor mij maar voor andere lijkt het dan weer nutteloos/belachelijk.
Omstandigheden doen veel. En je daarop aanpassen. Zoals je dus zei van het springkasteel, minder reps maar wel,verhogen dan gewoon.
Komt goed
Op je eigen gevoel trainen idd. Wat voor de ene werkt, hoeft niet persee bij u te werken.
Train ook totaal anders nu, helpt wel voor mij maar voor andere lijkt het dan weer nutteloos/belachelijk.
Omstandigheden doen veel. En je daarop aanpassen. Zoals je dus zei van het springkasteel, minder reps maar wel,verhogen dan gewoon.
Komt goed
En dat is vaak moeilijk merk ik met dit schema. Vaak
Ik heb geen gevoel, hoe doe je dat dan?
Misschien iemand vragen of ik zijn/haar gevoel mag gebruiken?

Ik heb geen gevoel, hoe doe je dat dan?
Misschien iemand vragen of ik zijn/haar gevoel mag gebruiken?
Ik lees dat jij veel gevoel hebt. Mag ik jou gevoel even lenen?Precies omwille van zulke wezentjes train ik liever op mijn eige.
Do you even chick mister. Met je vieze zes pack. Ik heb tenminste een gut.
Ik heb nog wel iets waardoor je ergens een gevoel krijgt
(no homer)

Weet niet waarnaar je refereert maar ik voel niets.![]()

gevoelens? die zijn toch voor de chickies??Op je eigen gevoel trainen idd. Wat voor de ene werkt, hoeft niet persee bij u te werken.
Komt goed

gevoelens? die zijn toch voor de chickies??
ow w8....
herken trouwens wel wat Rob zegt: telkens zo'n heel schema willen volbrengen, ook de optionelen, en dan liefst nog meer dan de vorige keer. alleen daarom al zou dat "luisteren naar je gevoel"niets voor mij zijn vrees ik...