Fitness Seller

Robke's trainingslog

Jammer dat je squat niet ging zoals gehoopt, toch is er niets mis met 190 squat :O

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.863
Opzich goeie opbouw naar je max, iedereen is daar verschillend in.
Voor mezelf doe ik bij squat
4*60
4*80
4*100
2*120
2*140
2*160
2*180
1*200
1*220
1*240

Bij dl is dat dan weer totaal anders omdat ik episch inferieur ben daarop

• #25.872
Zal zorgen dat ie goed vol zit dan;)
Nog wensen??

Haha. Waar de brouwer is, moet de bakker niet zijn :p

Opzich goeie opbouw naar je max, iedereen is daar verschillend in.
Voor mezelf doe ik bij squat
4*60
4*80
4*100
2*120
2*140
2*160
2*180
1*200
1*220
1*240

Bij dl is dat dan weer totaal anders omdat ik episch inferieur ben daarop

Dus niet verlagen?

Tja, ik denk omdat ik verhoogd heb dat de aanloop daarom zwaarder was en ik idd zoals jij aangaf dan
de eerste week ofzo wat minder reps moet doen in die aanloop. Ik moet het gewoon even uitzoeken
dus. Wennen zo op gevoel trainen :p

Gaat prima op crack! Binnen 2 weken wil je geen cent meer aan eten uitgeven :D

Hahaha

Op je eigen gevoel trainen idd. Wat voor de ene werkt, hoeft niet persee bij u te werken.

Train ook totaal anders nu, helpt wel voor mij maar voor andere lijkt het dan weer nutteloos/belachelijk.

Omstandigheden doen veel. En je daarop aanpassen. Zoals je dus zei van het springkasteel, minder reps maar wel,verhogen dan gewoon.

Komt goed

Op je eigen gevoel trainen idd. Wat voor de ene werkt, hoeft niet persee bij u te werken.

Train ook totaal anders nu, helpt wel voor mij maar voor andere lijkt het dan weer nutteloos/belachelijk.

Omstandigheden doen veel. En je daarop aanpassen. Zoals je dus zei van het springkasteel, minder reps maar wel,verhogen dan gewoon.

Komt goed
Ik heb geen gevoel, hoe doe je dat dan?
Misschien iemand vragen of ik zijn/haar gevoel mag gebruiken?

• #25.875

Komt goed

Tja. Het is ook jezelf een beetje temperen h :p En dat is vaak moeilijk merk ik met dit schema. Vaak
wil ik gewoon altijd gewoon het meeste doen wat er op mijn papier staat. En liefst nog meer dan de keer ervoor :D

Ik heb nog wel iets waardoor je ergens een gevoel krijgt :eyebrow:
(no homer)

Precies omwille van zulke wezentjes train ik liever op mijn eige.

Do you even chick mister. Met je vieze zes pack. Ik heb tenminste een gut.

Precies omwille van zulke wezentjes train ik liever op mijn eige.

Do you even chick mister. Met je vieze zes pack. Ik heb tenminste een gut.
Ik lees dat jij veel gevoel hebt. Mag ik jou gevoel even lenen?

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Ik heb nog wel iets waardoor je ergens een gevoel krijgt :eyebrow:
(no homer)

Weet niet waarnaar je refereert maar ik voel niets. :sad:

Komt goed
gevoelens? die zijn toch voor de chickies??

ow w8....

herken trouwens wel wat Rob zegt: telkens zo'n heel schema willen volbrengen, ook de optionelen, en dan liefst nog meer dan de vorige keer. alleen daarom al zou dat "luisteren naar je gevoel"
:kots:
niets voor mij zijn vrees ik...

• #25.880
gevoelens? die zijn toch voor de chickies??

ow w8....

herken trouwens wel wat Rob zegt: telkens zo'n heel schema willen volbrengen, ook de optionelen, en dan liefst nog meer dan de vorige keer. alleen daarom al zou dat "luisteren naar je gevoel"
:kots:
niets voor mij zijn vrees ik...

Inderdaad... ik moet gewoon eens leren dat je niet altijd balls to the wall kan gaan

Terug
Naar boven