XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Denk dat jij wel toe bent aan meer volume, gezien jouw trainingservaring en niveau.
Verder sterk hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.082
Verspilde moeite jongens, Robke luistert toch niet! Hij eet niet eens fatsoenlijk :trollface:

• #26.085
:roflol: wat nou? Ik ga volgende week wel wat triples uit mijn hoed toveren hoor ;)

Oh ja, als zo'n dikke Zeelander het zegt, doe je het opeens wel!

*dikke zeeuw

• #26.088
Nee, wel doen joh. Volume pakken in de 80-90 procent lijkt me prima plan.

• #26.090
  • #26.092
Wacht nou gewoon eventjes jongens :p Heb een paar weken geleden nog die 201.5 gepakt. Dus kan gewoon even
een dipje zijn. Mijn cycle is nog niet voorbij. Als de cycle om is, maak ik pas een beslissing :)

Nee Rob, je moet het gewoon anders aanpakken, dit lijkt nergens naar ;)

Gaat 3 weken met vakantie, doet geen f**k en vreet en zuipt zich vol -> geen verlies van kracht
Is een tijdje weer lekker aan het trainen en vreet en zuipt zich nog steeds kapot -> verliest kracht

Hmmmm

jullie powerlifters/strongman (ik ken het verschil niet) zijn wel lief tegen elkaar :cute:

Kan nooit de training bij jou in je log vinden :trollface:

jullie powerlifters/strongman (ik ken het verschil niet) zijn wel lief tegen elkaar :cute:

Powerlifter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
squat, bench, deadlift

Strongman:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(lolz) veel gewichts ''proeven'' met oa stones, tapijt ed (verder geen verstand van, vind wel altijd super leuk om te kijken).

Kan nooit de training bij jou in je log vinden :trollface:

In het begin toen ik nog SL 5x5 deed was dat nog te doen, dus die staan er wel, nu met 5daag split schema niet echt meer... (of was dat op Rob?)

Verder is het ook een vetverlies log en geen trainingslog, niet dat er veel vet verloren wordt ook niet :)

Ik heb bij beyond ook al ondervonden dat je volume moet compenseren. Ms is een kijkje nemen bij wendler z'n 20 weken schema van beyond op Tnation. Ik heb met m'n eigen setup van beyond wel wat kracht gepakt, maar ik merk wel dat wendler z'n schema veel beter werkt. Moest je geinteresseert zijn:

http://www.t-nation.com/workouts/beyond-531-program-1-1

(deel 1 van de 4)

Terug
Naar boven