XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Powerlifter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
squat, bench, deadlift

Strongman:

(lolz) veel gewichts ''proeven'' met oa stones, tapijt ed (verder geen verstand van, vind wel altijd super leuk om te kijken).

mjum, lekkere hammetjes hoor
baconnnnnnnnnnnnnnnnn
damnd die armen van die strongman, mjummie

In het begin toen ik nog SL 5x5 deed was dat nog te doen, dus die staan er wel, nu met 5daag split schema niet echt meer... (of was dat op Rob?) Verder is het ook een vetverlies log en geen trainingslog, niet dat er veel vet verloren wordt ook niet :)
Doelde niet op jou :D

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

het schijnt dus dat hij een linkje in zijn sig heeft waarmee je die tevoorschijn kan toveren De eersten tillen heel zwaar en de anderen zijn erg sterk
dom van me broeder :o

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

het schijnt dus dat hij een linkje in zijn sig heeft waarmee je die tevoorschijn kan toveren De eersten tillen heel zwaar en de anderen zijn erg sterk
dom van me broeder :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.105
Nee Rob, je moet het gewoon anders aanpakken, dit lijkt nergens naar ;)

Haha

Gaat 3 weken met vakantie, doet geen f**k en vreet en zuipt zich vol -> geen verlies van kracht
Is een tijdje weer lekker aan het trainen en vreet en zuipt zich nog steeds kapot -> verliest kracht

Hmmmm

Ja chick man, je hebt helemaal gelijk. Ocharm 1 PR van 107.5 op mijn MP deze week :( Waar moet het
heen met me :(

Zoals ik al zei, volgens mij ligt het aan de intensiteit van de cardio van de dag voordien. Daarom ga ik
vanaf volgende week dus wat met mijn dagen schuiven

jullie powerlifters/strongman (ik ken het verschil niet) zijn wel lief tegen elkaar :cute:

Hahaha. Let the testo run free

Kan nooit de training bij jou in je log vinden :trollface:

Ik train ook helemaal niet :p

Powerlifter:

squat, bench, deadlift

Strongman:

(lolz) veel gewichts ''proeven'' met oa stones, tapijt ed (verder geen verstand van, vind wel altijd super leuk om te kijken).

En wat ben ik dan :(

In het begin toen ik nog SL 5x5 deed was dat nog te doen, dus die staan er wel, nu met 5daag split schema niet echt meer... (of was dat op Rob?)

Verder is het ook een vetverlies log en geen trainingslog, niet dat er veel vet verloren wordt ook niet :)

Ik doe ook gewoon maar vanalles wat man ;)

Ik heb bij beyond ook al ondervonden dat je volume moet compenseren. Ms is een kijkje nemen bij wendler z'n 20 weken schema van beyond op Tnation. Ik heb met m'n eigen setup van beyond wel wat kracht gepakt, maar ik merk wel dat wendler z'n schema veel beter werkt. Moest je geinteresseert zijn:

http://www.t-nation.com/workouts/beyond-531-program-1-1

(deel 1 van de 4)

Mmmm... zal er eens naar kijken. Thanks

het schijnt dus dat hij een linkje in zijn sig heeft waarmee je die tevoorschijn kan toveren

De eersten tillen heel zwaar en de anderen zijn erg sterk

:cool:

mjum, lekkere hammetjes hoor
baconnnnnnnnnnnnnnnnn
damnd die armen van die strongman, mjummie

doe maar lekker wild worden ja

wil je eens aan de mijne voelen? :eyebrow:

Wat doe je nou man!? Gaat Rob direct die supps kopen!

Ik heb geen plaats meer in mijn kast :(

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

05u00 training

Pre w/o Supp: Animal Pak; NOxplode; Agmatine (750mg); Beta Alanine (1gr); L-Carni Tart. (2gr)
Intra w/o Supps: Amino1; L-Carni Tart. (1gr); Beta Alanine (1gr)
Other Supps: Crea (5gr); 5000IU D3

Trainingstijd: 64min
Bodyweight: 111kg (blijft lekker constant, dus zit nu op onderhoud)

Comments: rustig aan gedaan vandaag want maandag doe ik dit opnieuw :)

dzjb6g.jpg

Planning?

Ga mijn lifts resetten en het programma wat tweaken. Ook UB vanaf nu op maandag en donderdag wegens cardio
op zondag en woensdag. Verder eventueel nog extra setjes @ 80prct bij DL en SQ

Lekker man die 150 BP Sterk!

Goed plan! en prima tren!

• #26.108
De bench blijf je toch consitent op presteren Rob!:thumbs:

Erg goed bezig!:thumbs:

• #26.110
Vandaag geen enkele post in dit topic? :eek:
Ben je ziek?

Volgens mij heeft Robke alleen maar internet op zijn werk, productie zal hoog liggen. :D

Wanneer kom je buurten bij CF Hasselt ?!

Terug
Naar boven