XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Training van zojuist

Sleep: 6u
Food: 1900kcal
Health: all is wel
Mentality: Squats !

2hggy7p.jpg

Trainingstijd: 89min
Polardata: 136avg hbpm - 154max hbpm - 1042kcal
Comments: ging wel lekker. Heb wel de indruk dat ik te veel uit mijn rug lift als ik naar
boven kom. Zeker bij de +100 lifts. Zo lijkt het soms wel op een Goodmorning ipv een squat.

op zich toch niet onmiddellijk iets slecht he, train je je onderrug toch ook lekker ff mee

Lees 'es die sticky van Squat RX in het powerliftgedeelte... Eerste 2-3 filmpjes wordt daar van alles over gezegd.

• #2.624
op zich toch niet onmiddellijk iets slecht he, train je je onderrug toch ook lekker ff mee

Hehe, is wel waar, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling ;) En echt gezond voor
je rug is het ook niet.

Lees 'es die sticky van Squat RX in het powerliftgedeelte... Eerste 2-3 filmpjes wordt daar van alles over gezegd.

Mmm ... ik breng mijn heupen dus te snel naar boven volgens het filmpje. Damn ...
Dat wordt komende keren terug met de camera trainen.

Training van zojuist

Sleep: 6u
Food: 1900kcal
Health: all is wel
Mentality: Squats !

2hggy7p.jpg

Trainingstijd: 89min
Polardata: 136avg hbpm - 154max hbpm - 1042kcal
Comments: ging wel lekker. Heb wel de indruk dat ik te veel uit mijn rug lift als ik naar
boven kom. Zeker bij de +100 lifts. Zo lijkt het soms wel op een Goodmorning ipv een squat.

Goede training weer Robke!

Zoals gewoonlijk goed bezig!

maare.. 2 squat oefeningen? leg uit!:D

Enne.. ik ken het.. dat het soms meer een goodmorning lijkt!

Mmm ... ik breng mijn heupen dus te snel naar boven volgens het filmpje. Damn ...
Dat wordt komende keren terug met de camera trainen.
Dit heb ik ook wel eens bij de top squats. Ik focus mij nu eerst om mijn rug recht te houden of te brengen voodat mijn heupen omhoog komen want als je dat te vroeg doet moet je rug in een later stadium van de squat veel last dragen.

Goeie tip van Tjok

ik kan me herrineren van een vorig filmpje - correct me if i am wrong
, dat je met je bovenlichaam vrij ver naar voren hing , ik denk dat de bottlenek daar zit

• #2.628
Goede training weer Robke!

Zoals gewoonlijk goed bezig!

maare.. 2 squat oefeningen? leg uit!:D

Enne.. ik ken het.. dat het soms meer een goodmorning lijkt!

Tja, die 2 oefening is eigenlijk gewoon een volledige pyramide. Ben je wel even zoet mee :)

Dit heb ik ook wel eens bij de top squats. Ik focus mij nu eerst om mijn rug recht te houden of te brengen voodat mijn heupen omhoog komen want als je dat te vroeg doet moet je rug in een later stadium van de squat veel last dragen.

Goeie tip van Tjok

Ja, het is een beetje zoals Suriman zegt: ik leun te ver naar voren.

ik kan me herrineren van een vorig filmpje - correct me if i am wrong
, dat je met je bovenlichaam vrij ver naar voren hing , ik denk dat de bottlenek daar zit

Inderdaad. Te ver naar voor en heupen te snel naar boven. Ik bracht mijn borst
richting knie en dat mag niet. Ik moet zo recht mogelijk blijven en met mijn hoofd eigenlijk
de opwaartse beweging inzetten.

Goede tip van onze Tjokkie, die filmpjes zijn erg goed idd.
Cardio vandaag Robbie?

Ga volgende week ook weer filmpjes plaatsen

• #2.630
Goede tip van onze Tjokkie, die filmpjes zijn erg goed idd.
Cardio vandaag Robbie?

Ga volgende week ook weer filmpjes plaatsen

Pff, vandaag moet ik boomschors gaan halen. Een hele hoop zelfs. Dus met aanhangwagen
naar tuincentrum, volscheppen en dan hier over de tuin verdelen. Ik zal kijken hoe ik me voel daarna :o
Normaal nadien schouders, buik en cardio anders :p

Is ook cardio Robbie succes.

goede squat sessie man! Vooral die opbouw ook...wat lage hard rep sets en dan nog ff goed diepgaan op de hogere reps sets (ik krijg spierpijn bij de gedachte)

Pff, vandaag moet ik boomschors gaan halen. Een hele hoop zelfs. Dus met aanhangwagen
naar tuincentrum, volscheppen en dan hier over de tuin verdelen. Ik zal kijken hoe ik me voel daarna :o
Normaal nadien schouders, buik en cardio anders :p

hehehe

ik weet hoe het voelt robbie , ik ga zo even trainen , maar dan moet ik ook de tuin in

pfffffffffff - vrouwen

neem eens een paar kubieke meter meer mee en rijd eens langs antwerpen robke :p

Heb nog een goeie tip gekregen van een gast in mijn gym om tijden het uitduwen van de squat omhoog te kijken (plafond) deze houding van je hoofd helpt heel goed je bovenlichaam hoog te houden tijdens het uitduwen.

Mijn tuintje is al helemaal lenteklaar :D

• #2.636
Is ook cardio Robbie succes.

Hehe, ja, buikje krimp bij elke schop :D

goede squat sessie man! Vooral die opbouw ook...wat lage hard rep sets en dan nog ff goed diepgaan op de hogere reps sets (ik krijg spierpijn bij de gedachte)

;)

hehehe

ik weet hoe het voelt robbie , ik ga zo even trainen , maar dan moet ik ook de tuin in

pfffffffffff - vrouwen

Hehehe ... ach ja, nog één aanhangwagen te gaan en ik ben er vanaf. Nu kan
ik potverdorie wel nog mijn auto gaan wassen ook ... nog meer cardio.

Maar eerst middag pauze met kip, rijst en een dik verdiende appel

neem eens een paar kubieke meter meer mee en rijd eens langs antwerpen robke :p

Kom maar langs in Tessenderlo, je zit toch bij de deur ;) Ik schup uw koffer wel vol :D

Heb nog een goeie tip gekregen van een gast in mijn gym om tijden het uitduwen van de squat omhoog te kijken (plafond) deze houding van je hoofd helpt heel goed je bovenlichaam hoog te houden tijdens het uitduwen.

Mmm ... ga ik ook eens proberen.

Voor een bediende is tuinieren zwaar labeur. Krijg weer wat meer respect voor Sanca bv.
Die zit in de bouw en gaat na zijn uren nog trainen :p Ik ben gewoon niets gewend :p

• #2.638

Normaal ben ik het wel met je eens kip, maar als je bijv. de rippetoe squat FAQ leest.. dan legtie uit dat je juist niet omhoog moet kijken, en ook niet in de spiegel, maar gewoon een punt een paar meter voor je.. en daar op blijven focussen..

:roflol:

thanks for the trust ...

zo en nu back to work !

Is ook goede workout toch? beetje zand scheppen.. houtsnippers is dan wel weer wat meer.. :gay:..

j/k

Vind dat soort dingen vaak wel lekker als recovery hoor.. lekker kruiwagentje rijden, zand scheppen enz..

Goed bezig idd, als je je al verheugt op een appel:D

Moet ik me ook gaan aanleren..

K heb het momenteel erg zwaar.. overal paaseieren, taart, koekjes, toastjes.. k moet me nu echt zoooo inhouden:(

Terug
Naar boven