MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.601
Had niet gekeken wat er in zit, alleen dat ie zonder stims was :)

Er zijn er maar een paar. NOxplode heb je ook zonder cafeine. Maar ben die ontploffende shakebeker een beetje beu aan het raken met
die NOxplode met ik nu heb :) Heb je nog Dymatize Xpand. Die ziet er wel ok uit. Maar voor de rest is het maar droef gesteld met leuke
stim vrije pre w/o. Of je moet al zelf gaan mengen. Zit je daar weer met 20 potjes

Er zijn er maar een paar. NOxplode heb je ook zonder cafeine. Maar ben die ontploffende shakebeker een beetje beu aan het raken met
die NOxplode met ik nu heb :) Heb je nog Dymatize Xpand. Die ziet er wel ok uit. Maar voor de rest is het maar droef gesteld met leuke
stim vrije pre w/o. Of je moet al zelf gaan mengen. Zit je daar weer met 20 potjes

En die nieuwe van XXL Fully Loaded?

• #26.603
herfst dipje

Nah, had ik 2 weken geleden ook al ;) Die kan je nemen zonder de rode cap (stims) en heb ik toch iets van
pre w/o zonder slaapverlies nadien. Valt wel tegen eigenlijk. Misschien net doordat ik de rode cap niet neem.
Die by the way zo maar even 500mg aan stims is :eek:

Volgende bestelling probeer ik die Dymatize Xpand V2 zonder caf eens

Ja, viel me zeker niet tegen na die beschamende double van vorige week :o

500 mg lekkah :meal:
Is die nu in de aanbieding bij B&F is niks? Push 10 ofzo van MT

Haha, ja nou, die knal ik er wel in voor mijn cardio op zondag ofzo :p

Push10? :roflol: Cheap ass arginine, suiker en wat beta alanine? Is toch geen 13 waard imo en amper een pre w/o te noemen.

EDIT: ja, ik ben kritisch op supps :o

Lol lekker hoor :D

Had niet gekeken wat er in zit, alleen dat ie zonder stims was :)

En terecht toch!

Pffff poeder boys. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #26.609
Ah nu snap ik het. Die supps zijn gewoon blingbling! Zo van: kijk mij eens geld over hebben en verbrassen aan nutteloze crap. Jonguh, geef dat geld aan Ebola-bestrijding of zo en drink gewoon een kop koffie voor de training.

• #26.611
Ah nu snap ik het. Die supps zijn gewoon blingbling! Zo van: kijk mij eens geld over hebben en verbrassen aan nutteloze crap. Jonguh, geef dat geld aan Ebola-bestrijding of zo en drink gewoon een kop koffie voor de training.

En hier heb je er nog zo eentje hoor :D

En ebola bestrijding kost geen drol man. Gewoon niemand meer binnen & buiten Afrika en het probleem lost
zich vanzelf op na een tijdje

En hier heb je er nog zo eentje hoor :D

En ebola bestrijding kost geen drol man. Gewoon niemand meer binnen & buiten Afrika en het probleem lost
zich vanzelf op na een tijdje

Wat een sociaal dier ben je toch.
Moet je niet weer ff wat poeders snuiven? :p

Lol @ azijnzeikers, laat ons lekker wat met supps klooien ;)

• #26.614
Wat een sociaal dier ben je toch.
Moet je niet weer ff wat poeders snuiven? :p

:D wat nou? Des te minder monden te voeden, des te minder geld er naar daar moet. We kunnen toch niet
blijven wachten op de volgende machete genocide toch?

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Lol @ azijnzeikers, laat ons lekker wat met supps klooien ;)

Zo is dat :p Je moet toch zoveel mogelijk halen uit zo weinig mogelijk kcals :)

Winny lekker :meal:

Denk dat een Ebola-kuurtje niet zou misstaan voor onze Rob. Komt-tie eindelijk onder de 20 procent :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Riep iemand mij?!?!

Terug
Naar boven