- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat een Ebola-kuurtje niet zou misstaan voor onze Rob. Komt-tie eindelijk onder de 20 procent![]()

waar bleef je zo lang? Volgens mij heb je een zoekfunctie geprogrammeerd die iedere x aantal seconden
Neem een flinke bak koffie voor de training, en verder zelden dus ik ben lekker gevoelig voor de caf. En die gewichten... over een jaar ben ik sterker én lichter dan jij, wedden? Jij hebt altijd zulke prutschema's, dat moet lukkenDenk dat een pre w/o of cafeine supp kuurtje jou niet zou mistaan... Geraak je misschien eindelijk eens wat wat betere trainingen met mannelijkere gewichten![]()

Neem een flinke bak koffie voor de training, en verder zelden dus ik ben lekker gevoelig voor de caf. En die gewichten... over een jaar ben ik sterker én lichter dan jij, wedden? Jij hebt altijd zulke prutschema's, dat moet lukken![]()
ik wil helemaal niet lichter zijn man... -100kg ben je gewoon een meisje. En meisjes zijn nooit sterker
Dus moet ik sowieso een weekje even 'deloaden' door te maxen![]()
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/010/334/U-WOT-M8.jpg
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
Verder ben je onder de 91kg een vrouw, niet 100kg
vraag maar aan jim
man. Kan je gaan maxen en als het dan niet lukt, noem je het een deload 

oftewel 220 poundsJa, maar jij bent wel 7m lang... als je geen vvm zou hebben woog je nog steeds 110
![]()

maar voor nu word jij eruit gedeadlift door een vrouw :'(

Nou nou, het is niet dat ik nu ineens 250kg zou DL hoor
aww nu ben ik bij voorbaat al teleurgesteld...