MuscleMeat

Robke's trainingslog

:roflol:

Heb je mijn bestelling al verzonden Stunna?

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.622
Denk dat een Ebola-kuurtje niet zou misstaan voor onze Rob. Komt-tie eindelijk onder de 20 procent :trollface:

Denk dat een pre w/o of cafeine supp kuurtje jou niet zou mistaan... Geraak je misschien eindelijk eens wat
wat betere trainingen met mannelijkere gewichten :trollface:

:roflol: waar bleef je zo lang? Volgens mij heb je een zoekfunctie geprogrammeerd die iedere x aantal seconden
een scan doet op alles wat roids & drugs aan gaan :D

Moest even aan t werk ;)

Denk dat een pre w/o of cafeine supp kuurtje jou niet zou mistaan... Geraak je misschien eindelijk eens wat wat betere trainingen met mannelijkere gewichten :trollface:
Neem een flinke bak koffie voor de training, en verder zelden dus ik ben lekker gevoelig voor de caf. En die gewichten... over een jaar ben ik sterker én lichter dan jij, wedden? Jij hebt altijd zulke prutschema's, dat moet lukken :trollface:

• #26.625
Neem een flinke bak koffie voor de training, en verder zelden dus ik ben lekker gevoelig voor de caf. En die gewichten... over een jaar ben ik sterker én lichter dan jij, wedden? Jij hebt altijd zulke prutschema's, dat moet lukken :trollface:

:roflol: ik wil helemaal niet lichter zijn man... -100kg ben je gewoon een meisje. En meisjes zijn nooit sterker
dan mannen :trollface:

Dus moet ik sowieso een weekje even 'deloaden' door te maxen :D

U-WOT-M8.jpg

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Verder ben je onder de 91kg een vrouw, niet 100kg

vraag maar aan mark

Laatst bewerkt:
Onder de 110 ben je een vrouw.

• #26.630
200 solid ass pounds

• #26.632
Onder de 110 ben je een vrouw.

Ja, maar jij bent wel 7m lang... als je geen vvm zou hebben woog je nog steeds 110 :D

wat een onzin zo oud wordt bijna niemand

:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

use the metric system bro... en dan is 100kg een mooi streven :p oftewel 220 pounds

Ik ben nog in dubio aangezien mark rippetoe en het metrische systeem allebei baas zijn.

Weeg soon vast wel 100 dus dan is er niks meer aan de hand.

maar voor nu word jij eruit gedeadlift door een vrouw :'(

• #26.635
En robbe is natty.
Natty>vrouw

vrouw + robke = semihomer

Onder de 100 kg een vrouw? Zegt de 'man' die zo dik is, dat al zijn test in oest wordt omgezet :trollface:

Terug
Naar boven