Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ik vind het ook wat matig :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.942

Geen idee :) Normaal wel. Tumor markers waren toch goed laag dus...

Zaterdag strongman training @CF Hasselt ? Nicky komt ook :D

Zaterdag? Nee, heb ik al iets opstaan...

matige deadlift voor jou doen :p

:( 7 reps is veel toch :(

Was alles ok? Of weet je dat nog niet?

7x175kg deads zijn niet mis Rob!:thumbs: Neem je vitamine D bewust op rustdagen of wat is de reden dat je deze niet op Kt dagen pakt?

Vermoed van wel ;)

Nah, vit D gewoon niet alle dagen. Zo kan ik het beter onthouden :p

me no have tren powah :(

Lekker robbie! misschien wil ik wel een kusje op je innerquad geven!:$

Ik ga woensdag ook aan de slag met 175 :) Don't worry, 7 reps ga ik niet halen ;) Maar ik kom toch wel akelig dicht in de buurt.

• #26.946
Ik ga woensdag ook aan de slag met 175 :) Don't worry, 7 reps ga ik niet halen ;) Maar ik kom toch wel akelig dicht in de buurt.

Not even worried :p

Je moet wel de hele week doen wil je hetzelfde resultaat repliceren :p Niet enkel dat setje :p

Jouw week repliceren? Nee sorry, ik train liever volgens schema's waar je sterker van wordt :P

• #26.948
  • #26.950
Integendeel. SterkER zei ik, en dat is gebeurd de laatste tijd. Heel goed zelfs. Kan jij bepaald niet zeggen :trollface:

Haha. Wat nou... volgens mij heb ik nog nooit 7 reps gepakt met 175. Dus ja, ik begin wel beter te kunnen
reppen :) En wacht nou maar tot ik nog eens ga maxen :)

EDIT: even terug gekeken in mijn Excel en een 5je met 173.5 is ongeveer het enige wat ik terug vind. Dus ja, ik ben wel sterker geworden :p

Jij hebt zeker wel betere repouts dan 7x175 gedaan! Kan het alleen niet terugzoeken omdat jij zo'n stom plaatje gebruikt om je training te laten zien.

• #26.952
Jij hebt zeker wel betere repouts dan 7x175 gedaan! Kan het alleen niet terugzoeken omdat jij zo'n stom plaatje gebruikt om je training te laten zien.

Damn idd, voor mijn 'crash' in het begin van het jaar stond het er beter voor... daar staat nog een 6x 185...

Zit je in je PCT of zo? :D

• #26.954

:roflol: nee man, geen idee wat er gebeurde toen. Deed een zooi HIIT cardio icm LIT cardio en low kcals.
Plus nog wat eca enzo. En toen ineens gecrashed. Kracht weg, energie weg, etc... duurde een maandje
of 2 voor ik me iets of wat terug ok voelde.

Zal vast je max niet zijn maar vind het evengoed een sterke repout man :)

Komt wel goed kerel, hebben we allemaal wel eens. Kcals effe uppen - neem vanavond een lekker Kasteelbiertje extra ofzo :D

• #26.957
Definieer "drupje" :D

Terug
Naar boven