- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal wel. Tumor markers waren toch goed laag dus...Zaterdag strongman training @CF Hasselt ? Nicky komt ook![]()
7 reps is veel toch 
Was alles ok? Of weet je dat nog niet?
7x175kg deads zijn niet mis Rob!Neem je vitamine D bewust op rustdagen of wat is de reden dat je deze niet op Kt dagen pakt?

Lekker robbie! misschien wil ik wel een kusje op je innerquad geven!:$
Ik ga woensdag ook aan de slag met 175Don't worry, 7 reps ga ik niet halen
Maar ik kom toch wel akelig dicht in de buurt.

Niet enkel dat setje 
Jouw week repliceren? Nee sorry, ik train liever volgens schema's waar je sterker van wordt![]()

Integendeel. SterkER zei ik, en dat is gebeurd de laatste tijd. Heel goed zelfs. Kan jij bepaald niet zeggen![]()
En wacht nou maar tot ik nog eens ga maxen 

Jij hebt zeker wel betere repouts dan 7x175 gedaan! Kan het alleen niet terugzoeken omdat jij zo'n stom plaatje gebruikt om je training te laten zien.
nee man, geen idee wat er gebeurde toen. Deed een zooi HIIT cardio icm LIT cardio en low kcals.Zal vast je max niet zijn maar vind het evengoed een sterke repout man![]()

Komt wel goed kerel, hebben we allemaal wel eens. Kcals effe uppen - neem vanavond een lekker Kasteelbiertje extra ofzo![]()

Anders proef je alleen nog maar de amaretto natuurlijk 
20 l glühwein & 5 l amarettoAnders proef je alleen nog maar de amaretto natuurlijk
![]()