MuscleMeat

Robke's trainingslog

Hell yeah beuken Robbie.
Waar blijven die commando cardio en krachttrainingen van je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
40 min cardio , ik ga wel effe hiitten 12 min hoop ik vandaag

• #2.685
ik heb het weer bij 10 min gehouden , is zwaar zat na mijn kracht-training

• #2.687
10 min - rustig aan beginnen ongeveer 3 min en dan voluit 30 sec - 30 sec rustig aan - 30 voluit etc..... tot ik bij de 10 min - drijfnatte shirtjes levert het mij op

ik vind het echt geweldig - dit is zwaar / kort en intensief - hier was ik naar op zoek
alleen bij benen sla ik over

Doe je het puur voor conditie? Of vetverbranding?

allebei - toen ik nog jj deed had ik echt een goeie conditie terwijl ik zwaarder woog , nu weeg ik minder en is mijn conditie slechter - niet veel meer aan gedaan de laatste tijd en dit is voor mij ideaal - in zeer korte tijd helemaal stuk gaan -

• #2.694
Training van gisteren

Sleep: 5u (jongens wat gaat dat weer bagger de laatste tijd)
Food: 1900kcal (250ei/100kh/50v)
Health: moe moe moe
Mentality: eindelijk nog eens in het ijzer

5min Steppen
warmup bb deadlifts/bor 20xbb 15xbb

t643mh.jpg

Trainingstijd: 96min
Polardata: 133avg hbpm - 168max hbpm - 1267kcal
Comments: die deadlift ging wel verdacht makkelijk de hoogte in. Vermoed omdat het al even geleden
was dat er nog getraind is geweest. Was nog eens leuk zo'n pull training ! Wel nog geen HIIT
interval, die hou ik voor een ander keertje.

Laatst bewerkt:
Goede workout bro toch!
t*ring zo vroeg trainen elke keer respect en ook nog zo zwaar.
Ik train het beste aan het einde van de middag. Maar wellicht lukt dit jou niet elke dag?

s6 beest

• #2.696
Goede workout bro toch!
t*ring zo vroeg trainen elke keer respect en ook nog zo zwaar.
Ik train het beste aan het einde van de middag. Maar wellicht lukt dit jou niet elke dag?

s6 beest

Zo vroeg? Nee hoor, dit is mijn training van gisteren ;) Begint meestal rond 15u.
Gedaan tussen 16u30 en 17u. Heb ik nog de rest van de avond om wat te relaxen en eten.

Zo vroeg? Nee hoor, dit is mijn training van gisteren ;) Begint meestal rond 15u.
Gedaan tussen 16u30 en 17u. Heb ik nog de rest van de avond om wat te relaxen en eten.

Slechte lezer ben ik staat erboven. Alleen jij post hem meestal s`ochtend vroeg? Mag je niet van je vrouwtje online s`avonds:D?
Dacht altijd dat jij om 5 uur s`ochtend als Rambo in de schuur van je te keer aan het gaan was. Merk je al een beetje dat de shizzle begint uit te werken?

• #2.698
Slechte lezer ben ik staat erboven. Alleen jij post hem meestal s`ochtend vroeg? Mag je niet van je vrouwtje online s`avonds:D?
Dacht altijd dat jij om 5 uur s`ochtend als Rambo in de schuur van je te keer aan het gaan was. Merk je al een beetje dat de shizzle begint uit te werken?

:roflol:

Bwah, zit al heel de dag achter pc, eens ik dan 's avond thuis ben heb ik er wel even genoeg van.
En ik zit dan ook liever onderuit gezakt te zappen eigenlijk of als er iets te doen is qua koken, poetsen
steek ik ook altijd een handje bij. Nee, enkel in het weekend duik ik gelijk na opstaan de training in.

En nope, voelde mijn shizzle eigenlijk niet werken en voel het nu ook niet minder werken. Enkel de
clen voel ik, maar die loopt nog gewoon door tot mijn potje op is. Wat ook nog maar anderhalf week
is ofzo.

Laatst bewerkt:
Pain in de muscle's rob na die rustdagen? :D

• #2.700
Terug
Naar boven