Fitness Seller

Robke's trainingslog

dat is waar , maar het verschil is bij de con curls dat je vanaf beneden begint met een draaiende beweging en met de scott curl is de beweging recht vanaf het begin tot het eind ( ik wil zooooooooooo graag gelijk hebben in deze discussie op hoog niveau ):D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
dat is waar , maar het verschil is bij de con curls dat je vanaf beneden begint met een draaiende beweging en met de scott curl is de beweging recht vanaf het begin tot het eind ( ik wil zooooooooooo graag gelijk hebben in deze discussie op hoog niveau ):D

je hebt toch geen draaiende beweging in je curl?

als jij een staande curl doet draai je toch ook met je arm

• #2.726
je kan dat met een draaiende beweging doen maar dat kan je met scott curls ook. zelfde als gewone dumbbell curls, er zijn mensen die verkiezen vanboven naar buiten te draaien om meer nadruk te leggen op de piek, er zijn mensen die vanboven rechthouden. Of onderaan naar binnendraaien..

is me eigenlijk nog nooit opgevallen ...

klopt big arnold deed hem ook zo

je kan dat met een draaiende beweging doen maar dat kan je met scott curls ook. zelfde als gewone dumbbell curls, er zijn mensen die verkiezen vanboven naar buiten te draaien om meer nadruk te leggen op de piek, er zijn mensen die vanboven rechthouden. Of onderaan naar binnendraaien..

bij een barbell scott-curl hang je met je stang over een schuin staand bankje/kussen:D
de beweging is hier echt recht , idd met een db kan je suppineren

• #2.729
he gelukkig , ik begon me al zorgen te maken buddy:D

laten we curlen tot we erbij neervallen;)

dat is waar , nou dan ga ik maar mijn pitbull uitlaten - hehehe

mijn pitbull is een zo'n halfhoge boerenfox - af en toe, een k*tkeffer die denkt dat de wereld van hem is , maar hij is wel lief net zoals ik:D

mijn pitbull is een zo'n halfhoge boerenfox - af en toe, een k*tkeffer die denkt dat de wereld van hem is , maar hij is wel lief net zoals ik:D
Boerenfoxjes en Jack Russels enzo hebben soms nog meer karakterdan een Rottweiler, en een ego dat eigelijk niet in zo'n lijfje past! ;)
Ik heb zelf een Staffordshire Bull Terriërtje van 24kg, een echte "bully" net als z'n baasje! :D
(hij is alleen wel gespierder, en hij hoeft er alleen maar voor te slapen geloof ik... :rolleyes: )

• #2.736
lekkere training robbie , jammer van de hiit , maar jou kennende gaat dat nog wel komen
netjes die 1 * 160 deadlift

sterke hammer curls - gisteren werd mij gevraagd hoe het kwam dat mijn concentrations curls lager waren dan mijn hammer curls , imo is dat altijd zo ( ik raakte zowiezo even in de war van de vraag )
Ik zou het wel stoer vinden als ik van die geconcentreerde dumbbell curltjes zou kunnen doen met 42kg!!!! :D
Dan zou ik ze niet doen hoor...
Dan deed ik nog steeds alleen Hammer curls, maar dan wel met 80kg!!!! ;)

Boerenfoxjes en Jack Russels enzo hebben soms nog meer karakterdan een Rottweiler, en een ego dat eigelijk niet in zo'n lijfje past! ;)
Ik heb zelf een Staffordshire Bull Terriërtje van 24kg, een echte "bully" net als z'n baasje! :D
(hij is alleen wel gespierder, en hij hoeft er alleen maar voor te slapen geloof ik... :rolleyes: )

Bedoel je zo'n amerikaanse stafford? of een bull terrier?

Maakt niet uit trouwens.. zijn allebei echt ontzettend cool:D:D:D

Een "Staffordshire Bull Terriër" ;)
Dat is eigenlijk een beetje het originele ras waaruit de "American Staffordshire Terriër" en de "American PittBull Terriër" is ontstaan.
Het zijn hele felle vechthondjes die enrm lief en aanhankelijk naar mensen toe zijn.
In Engeland worden ze ook wel "the nanny dog" genoemd, omdat ze zo goed zijn met kinderen.
Maar even on topic weer!

Hé Rob!
Goede training man! :thumb: :D ;)

Terug
Naar boven