- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je mag me altijd vergezellen in mijn donkere kelder![]()

dat is waar , maar het verschil is bij de con curls dat je vanaf beneden begint met een draaiende beweging en met de scott curl is de beweging recht vanaf het begin tot het eind ( ik wil zooooooooooo graag gelijk hebben in deze discussie op hoog niveau )![]()
Arnold voerde deze curl ook altijd met een draaiing uit, zal toch wat doen lijkt me.Ik doe ze gewoon voorovergebogen met één hand op een bankje. Als ik het tegen mijn been houdt,
en ik zweet wat, wordt het erg slippery anders.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
als jij een staande curl doet draai je toch ook met je arm
Arnold voerde deze curl ook altijd met een draaiing uit, zal toch wat doen lijkt me.
je kan dat met een draaiende beweging doen maar dat kan je met scott curls ook. zelfde als gewone dumbbell curls, er zijn mensen die verkiezen vanboven naar buiten te draaien om meer nadruk te leggen op de piek, er zijn mensen die vanboven rechthouden. Of onderaan naar binnendraaien..

klopt big arnold deed hem ook zo
bij een barbell scott-curl hang je met je stang over een schuin staand bankje/kussen
de beweging is hier echt recht , idd met een db kan je suppineren

Anders volgen er misschien geen verdere trainingen meer 
Zo'n grote getrainde Surinamer met een APT!!!dat is waar , nou dan ga ik maar mijn pitbull uitlaten - hehehe

Boerenfoxjes en Jack Russels enzo hebben soms nog meer karakterdan een Rottweiler, en een ego dat eigelijk niet in zo'n lijfje past!mijn pitbull is een zo'n halfhoge boerenfox - af en toe, een k*tkeffer die denkt dat de wereld van hem is , maar hij is wel lief net zoals ik![]()

)(hij is alleen wel gespierder, en hij hoeft er alleen maar voor te slapen geloof ik...)

Ik zou het wel stoer vinden als ik van die geconcentreerde dumbbell curltjes zou kunnen doen met 42kg!!!!lekkere training robbie , jammer van de hiit , maar jou kennende gaat dat nog wel komen
netjes die 1 * 160 deadlift
sterke hammer curls - gisteren werd mij gevraagd hoe het kwam dat mijn concentrations curls lager waren dan mijn hammer curls , imo is dat altijd zo ( ik raakte zowiezo even in de war van de vraag )

Het is echt zo.
Allemaal spieren ripped to the bone brother!!! 
Boerenfoxjes en Jack Russels enzo hebben soms nog meer karakterdan een Rottweiler, en een ego dat eigelijk niet in zo'n lijfje past!
Ik heb zelf een Staffordshire Bull Terriërtje van 24kg, een echte "bully" net als z'n baasje!
(hij is alleen wel gespierder, en hij hoeft er alleen maar voor te slapen geloof ik...)