MuscleMeat

Robke's trainingslog

goede gewichten man...die curl oefening zonder rust...gruwelijk!

Was toch een sterke training hoor Rob.
De shrugs en de curls enzo...
Deadlift was ook goed!
Ik zeg: vergeet al die klerezooi die je gebruikt als het op is, wees tevreden met je nieuwe lage lichaamsgewicht, en ga d'r weer maar flink tegenaan met je trainingen!
Keep on buffeling! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
goede gewichten man...die curl oefening zonder rust...gruwelijk!

Uppumpen yah

En heb je vandaag je slaap beetje ingehaald of had je al weer maar 5 uurtjes geslapen?

Ach nee, ik weet niet wat het is ... ik denk dat ik mijn slaapmoment mis. Als ik in bed kom ben ik
klaarwakker en steevast om 3u gaan mijn ogen al terug open. Dan nog wat draaien en keren en om
4u30 dan de verlossing met het opstaan

Was toch een sterke training hoor Rob.
De shrugs en de curls enzo...
Deadlift was ook goed!
Ik zeg: vergeet al die klerezooi die je gebruikt als het op is, wees tevreden met je nieuwe lage lichaamsgewicht, en ga d'r weer maar flink tegenaan met je trainingen!
Keep on buffeling! :thumb:

Ik ben erover aan het twijfelen kerel. Die middeltjes zijn reuze handig. Als je nu eens uit de bocht
gaat op je eetschema is er niets aan de hand. Doe je dat als naturel, is er 2 weken cutten om zeep.
Plus ik behoud gewoon lekker al mijn massa. Ondanks de cut.

Ach, ik weet het ook allemaal niet. Ik blijf gewoon knallen nu zonder middelen. Gaat dat niet naar
behoren, ga ik terug aan de planning tafel zitten ;)

lekkere training robbie , jammer van de hiit , maar jou kennende gaat dat nog wel komen
netjes die 1 * 160 deadlift

sterke hammer curls - gisteren werd mij gevraagd hoe het kwam dat mijn concentrations curls lager waren dan mijn hammer curls , imo is dat altijd zo ( ik raakte zowiezo even in de war van de vraag )

• #2.705
lekkere training robbie , jammer van de hiit , maar jou kennende gaat dat nog wel komen
netjes die 1 * 160 deadlift

sterke hammer curls - gisteren werd mij gevraagd hoe het kwam dat mijn concentrations curls lager waren dan mijn hammer curls , imo is dat altijd zo ( ik raakte zowiezo even in de war van de vraag )

Ja, die HIIT hou ik voor komende week. Als de trainingen terug zijn normale gang gaat.

Inderdaad ... lijkt me sterk iemand die meer op zijn concentration pakt dan op zijn hammer.

Ja, die HIIT hou ik voor komende week. Als de trainingen terug zijn normale gang gaat.

Inderdaad ... lijkt me sterk iemand die meer op zijn concentration pakt dan op zijn hammer.

tja dat had ik ook die gedachte - ik ga altijd zitten - arm tegen de binnenkant van het been , en dan met een suppinerende beweging omhoog brengen - ik weet eigenlijk geen andere manier

• #2.707
tja dat had ik ook die gedachte - ik ga altijd zitten - arm tegen de binnenkant van het been , en dan met een suppinerende beweging omhoog brengen - ik weet eigenlijk geen andere manier

Ik doe ze gewoon voorovergebogen met één hand op een bankje. Als ik het tegen mijn been houdt,
en ik zweet wat, wordt het erg slippery anders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja , dat is waar kan ook - maar dan ga je denk ik op een gegeven ogenblijk weer gebruik maken van de zwaai-beweging - zittend isoleer je meer denk ik zomaar op deze vroege ochtend

ik doen ze soms op het preacher curl bankje, dan kan je wel iets zwaarder in gewicht gaan maar nog altijd niet zwaarder dan hammer curls

• #2.710
ja , dat is waar kan ook - maar dan ga je denk ik op een gegeven ogenblijk weer gebruik maken van de zwaai-beweging - zittend isoleer je meer denk ik zomaar op deze vroege ochtend

Tja, je moet een beetje discipline hebben om het niet te doen :p

ik doen ze soms op het preacher curl bankje, dan kan je wel iets zwaarder in gewicht gaan maar nog altijd niet zwaarder dan hammer curls

True, goede evenaring van een concentration curl is imo een scott curl. Heb je ook geen ruimte om
te cheaten.

Keihard trainen op low carb met weinig slaap is killing,
jij hebt je rustdag dubbel en dwars verdiend!

....tenzij er vandaag weer met cement en zand moet worden getraind!
Tussen het poetsen door dan natuurlijk, hè.;)

• #2.712
Keihard trainen op low carb met weinig slaap is killing,
jij hebt je rustdag dubbel en dwars verdiend!

....tenzij er vandaag weer met cement en zand moet worden getraind!
Tussen het poetsen door dan natuurlijk, hè.;)

Haha ... nee, vandaag is het push training en dan poetsen ... morgen benen, abs & onderarmen
en vrijdag mag ik uitrusten in de kelder met zand en cement :p

Blijven gaan !

Haha ... nee, vandaag is het push training en dan poetsen ... morgen benen, abs & onderarmen
en vrijdag mag ik uitrusten in de kelder met zand en cement :p

Blijven gaan !

Jij wordt toch maar flink verwend met zulke rustdagen.
je moet er dan ook echt alles uithalen hoor, geniet ze alvast, hihi...

...en terwijl je rust verbrandt je ook nog eens een zootje kcal.,
wat wil je nog meer?
Behalve vakantie dan:D

• #2.714
Jij wordt toch maar flink verwend met zulke rustdagen.
je moet er dan ook echt alles uithalen hoor, geniet ze alvast, hihi...

...en terwijl je rust verbrandt je ook nog eens een zootje kcal.,
wat wil je nog meer?
Behalve vakantie dan:D

inderdaad :D

eerlijk gezegd is dat wel een motivatie, hoe meer ik beweeg, hoe meer ik afval :p

Ik doe ze gewoon voorovergebogen met één hand op een bankje. Als ik het tegen mijn been houdt,
en ik zweet wat, wordt het erg slippery anders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe ze ook altijd zo. En voor diegenen die zeggen dat je zo makkelijk cheat, daar is een makkelijke remedie voor: gewoon niet cheaten!

• #2.716

Ik doe ze ook altijd zo. En voor diegenen die zeggen dat je zo makkelijk cheat, daar is een makkelijke remedie voor: gewoon niet cheaten!

je hebt gelijk willem ;)

Tja, je moet een beetje discipline hebben om het niet te doen :p

True, goede evenaring van een concentration curl is imo een scott curl. Heb je ook geen ruimte om
te cheaten.

de scott curl vind ik toch meer een rechte beweging , is toch iets anders dan de conc curl ( ik ben toch geen zeikerd aan het worden he rob ):D

• #2.719
de scott curl vind ik toch meer een rechte beweging , is toch iets anders dan de conc curl ( ik ben toch geen zeikerd aan het worden he rob ):D

Mmm, principe is hetzelfde hoor, je bovenarm blijft stil tegen een statisch iets,
en je bicep zorgt voor de opwaartse beweging van je onderarm. (als we toch gaan muggeziften :D)

Terug
Naar boven