- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede gewichten man...die curl oefening zonder rust...gruwelijk!
En heb je vandaag je slaap beetje ingehaald of had je al weer maar 5 uurtjes geslapen?
Was toch een sterke training hoor Rob.
De shrugs en de curls enzo...
Deadlift was ook goed!
Ik zeg: vergeet al die klerezooi die je gebruikt als het op is, wees tevreden met je nieuwe lage lichaamsgewicht, en ga d'r weer maar flink tegenaan met je trainingen!
Keep on buffeling!![]()

lekkere training robbie , jammer van de hiit , maar jou kennende gaat dat nog wel komen
netjes die 1 * 160 deadlift
sterke hammer curls - gisteren werd mij gevraagd hoe het kwam dat mijn concentrations curls lager waren dan mijn hammer curls , imo is dat altijd zo ( ik raakte zowiezo even in de war van de vraag )
Ja, die HIIT hou ik voor komende week. Als de trainingen terug zijn normale gang gaat.
Inderdaad ... lijkt me sterk iemand die meer op zijn concentration pakt dan op zijn hammer.
tja dat had ik ook die gedachte - ik ga altijd zitten - arm tegen de binnenkant van het been , en dan met een suppinerende beweging omhoog brengen - ik weet eigenlijk geen andere manier
ja , dat is waar kan ook - maar dan ga je denk ik op een gegeven ogenblijk weer gebruik maken van de zwaai-beweging - zittend isoleer je meer denk ik zomaar op deze vroege ochtend

ik doen ze soms op het preacher curl bankje, dan kan je wel iets zwaarder in gewicht gaan maar nog altijd niet zwaarder dan hammer curls
Keihard trainen op low carb met weinig slaap is killing,
jij hebt je rustdag dubbel en dwars verdiend!
....tenzij er vandaag weer met cement en zand moet worden getraind!
Tussen het poetsen door dan natuurlijk, hè.![]()

Haha ... nee, vandaag is het push training en dan poetsen ... morgen benen, abs & onderarmen
en vrijdag mag ik uitrusten in de kelder met zand en cement
Blijven gaan !

Jij wordt toch maar flink verwend met zulke rustdagen.
je moet er dan ook echt alles uithalen hoor, geniet ze alvast, hihi...
...en terwijl je rust verbrandt je ook nog eens een zootje kcal.,
wat wil je nog meer?
Behalve vakantie dan![]()

Ik doe ze gewoon voorovergebogen met één hand op een bankje. Als ik het tegen mijn been houdt,
en ik zweet wat, wordt het erg slippery anders.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik doe ze ook altijd zo. En voor diegenen die zeggen dat je zo makkelijk cheat, daar is een makkelijke remedie voor: gewoon niet cheaten!

Ja, die HIIT hou ik voor komende week. Als de trainingen terug zijn normale gang gaat.
Inderdaad ... lijkt me sterk iemand die meer op zijn concentration pakt dan op zijn hammer.
Ik doe ze ook altijd zo. En voor diegenen die zeggen dat je zo makkelijk cheat, daar is een makkelijke remedie voor: gewoon niet cheaten!

Tja, je moet een beetje discipline hebben om het niet te doen
True, goede evenaring van een concentration curl is imo een scott curl. Heb je ook geen ruimte om
te cheaten.

de scott curl vind ik toch meer een rechte beweging , is toch iets anders dan de conc curl ( ik ben toch geen zeikerd aan het worden he rob )![]()
)