XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.082
Tsss wist je dat niet eens? :o

• #27.085
cool dat obstakelbos! zonde van je faal btw

obstakelbos :eyebrow: Hij bedoelt gewoon dat hij achter een boom gaat staan en dat zijn vrouwtje over zijn "obstakel" heen moet springen.. :rolleyes:

Als jullie hier offtopic blijven gaan, krijgt iedereen van mij een schop in zijn "obstakel"

• #27.090
cool dat obstakelbos! zonde van je faal btw

Ja, daar is zo'n Fit-o-Meter en klim en klouter tuigen. En natuurlijk paddestoelen zoeken en een biertje op
het terras drinken voor we naar huis gaan :)

Tja. Een faal zou ik het niet noemen. Heb het niet gehaald ok, maar ik voelde me een pak sterker op techniek
en onder de barbell. Dus er zit vooruitgang in. Die PR komt nog wel ;)

obstakelbos :eyebrow: Hij bedoelt gewoon dat hij achter een boom gaat staan en dat zijn vrouwtje over zijn "obstakel" heen moet springen.. :rolleyes:

Over springen? Liever op :p

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Als jullie hier offtopic blijven gaan, krijgt iedereen van mij een schop in zijn "obstakel"

wat ben jij toch een obstakel

Dat zei mn moeder ook altijd tegen me:(

Ja, daar is zo'n Fit-o-Meter en klim en klouter tuigen. En natuurlijk paddestoelen zoeken en een biertje op
het terras drinken voor we naar huis gaan :)

Tja. Een faal zou ik het niet noemen. Heb het niet gehaald ok, maar ik voelde me een pak sterker op techniek
en onder de barbell. Dus er zit vooruitgang in. Die PR komt nog wel ;)

l
ik doelde enkel op die faal van 204 ;) faalhaas!

• #27.094
Nice bench :D Geen PR? En ga je de rest ook maxen binnenkort?

• #27.096
Terug
Naar boven