Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
jij hebt nog nooit een dag in je leven aan cardio gedaan man
![]()
Stilte!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij hebt nog nooit een dag in je leven aan cardio gedaan man
![]()
Tuurlijk ken ik die wel!
LL Cool J staat voor Ladies Lover cool James afgekortHence ladies lover cool Rob (LL Cool Rob)
![]()

Niet zo een LL fan. Enkel die song staat tussen mijn playlist 
Nog een jaartje jongen. En dan begint het aftakelen. En als je eens +35 bent met kinderen, is het helemaal om zeep

obstakelbosHij bedoelt gewoon dat hij achter een boom gaat staan en dat zijn vrouwtje over zijn "obstakel" heen moet springen..
![]()

Als jullie hier offtopic blijven gaan, krijgt iedereen van mij een schop in zijn "obstakel"
ik doelde enkel op die faal van 204Ja, daar is zo'n Fit-o-Meter en klim en klouter tuigen. En natuurlijk paddestoelen zoeken en een biertje op
het terras drinken voor we naar huis gaan
Tja. Een faal zou ik het niet noemen. Heb het niet gehaald ok, maar ik voelde me een pak sterker op techniek
en onder de barbell. Dus er zit vooruitgang in. Die PR komt nog wel
l
faalhaas!

obstakelbosHij bedoelt gewoon dat hij achter een boom gaat staan en dat zijn vrouwtje over zijn "obstakel" heen moet springen..
![]()
....mooie blik van collega 
Nice benchGeen PR? En ga je de rest ook maxen binnenkort?

Nah, evenaring PR
SQ staat hier ook een paar pagina's terug. Ging voor PR van 204 maar fail. Wel de 196 gehaald.
De rest volgt idd morgen en overmorgen![]()
Zonde van die 204. Succes alvast voor morgen. OHP neem ik aan?
Tuurlijk ken ik die wel!
LL Cool J staat voor Ladies Lover cool James afgekortHence ladies lover cool Rob (LL Cool Rob)
![]()