XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.501
Hier is december altijd juist super rustig :)

Wel tijd maken voor een goeie tren hoor :D

Ja, die eerste 2 weken van december zijn hell :p En dan ineens keldert dat :) Maar dan komt er een hele
resem van eindejaarsstocktelling. Dus hebben we dat weer. En daarbij wilt iedereen natuurlijk zo weinig
mogelijk stock hebben op het einde van het jaar, maar toch genoeg om ook in begin januari al te kunnen
leveren :p

En trennen doen we desnoods in het midden van de nacht :)

Pff, wat een benchgeweld weer! 6x128kg en dan vervolgens nog even 3x5x116kg op je gemakkie ;) Die chinups zijn ook erg sterk hoor Rob!:bow:

Thanks

Moet zeggen, die chins zijn me nog nooit zo goed afgegaan als de laatste tijd. Die zware DB rows hebben
precies toch wat carry over gehad.

tfw jouw 50% ohp rm is mijn max :(

Ook bijna je bw :D

Hier loopt het terug omdat niemand veel stock in December wil hebben. Op sales zit je net aan de andere kant van de medialle.

• #27.503
Hier loopt het terug omdat niemand veel stock in December wil hebben. Op sales zit je net aan de andere kant van de medialle.

Ik zit er net tussen in eigenlijk :p

Teveel stock krijg ik op mijn deksel van de Logistics manager omdat de stockvalue te hoog is
Te weinig stock krijg ik op mijn deksel van Sales & Customer Service omdat ze niet kunnen leveren.

En dat allemaal in combinatie met Russische klanten die zo onverspelbaar bestellen en orders wijzigen
dat het een feest word om uit wijs te komen :D

Haha lekker dan ;)

Oostblok klanten zijn echt een feest. Geen cent te makken en idiote eisen stellen :mad:

• #27.505
Haha lekker dan ;)

Oostblok klanten zijn echt een feest. Geen cent te makken en idiote eisen stellen :mad:

Idd zeg. Plus we hebben eigenlijk geen RU items op stock omdat deze speciale labels etc hebben. Dus ja,
alles is make to order en ze willen het allemaal gisteren al hebben :)

Idd zeg. Plus we hebben eigenlijk geen RU items op stock omdat deze speciale labels etc hebben. Dus ja,
alles is make to order en ze willen het allemaal gisteren al hebben :)

Herkenbaar :)
En dat steenkolen engels van hun klinkt ook altijd zo lekker :p

wat een jargon hier!

maar lekkere train kleine rob.

voor 50 % heb je wel nette cijfers zeg

• #27.508
Herkenbaar :)
En dat steenkolen engels van hun klinkt ook altijd zo lekker :p

Haha. Ze zijn wel gek op Belgisch bier in ieder geval. Een flesje Leffe bruin kost in Moscow blijkbaar 20eur.
Leuke bijverdienste zou dat zijn, een paar bakje bier per maand naar daar rijden :)

wat een jargon hier!

maar lekkere train kleine rob.

voor 50 % heb je wel nette cijfers zeg

Thanks sweety.

Ja, die 50% MP is jouw bw :p Ik kan jou 10 keer overhead reppen :D

Haha, zal blij zijn als ik terug in de 70% zit. Dit reppen is wel leuk voor wat te pompen, maar veel voldoening haal ik er niet uit.

Haha dat tikt lekker aan idd, 480 euro voor een krat :D

die backoff sets hakken er ook altijd wel in - welke reprange hou je aan in de drie weken rob uitgaande van 5 3 1

• #27.511
Haha dat tikt lekker aan idd, 480 euro voor een krat :D

Lichte vrachtwagen huren en samenleggen voor wat kratjes? :D

die backoff sets hakken er ook altijd wel in - welke reprange hou je aan in de drie weken rob uitgaande van 5 3 1

Op het moment doe ik eigenlijk beat the book & form of the day. Ik denk eigenlijk niet meer in termen aan 5 3 1.

30, 40, 50 & 60% is gewoon 5jes en niet meer als een warm up
70, 80% zijn gewoon triples. Hier doe ik eventueel mijn belt, wrist wraps voor om
rep out is gewoon all out de eerste week, de 2de & 3de week met 1 a 2 grind reps erbij

Back off sets voel ik aan. Meestal weet ik bij dat eerste setje al gelijk welke reps ik voor de andere sets
kan pakken. De weken nadien probeer ik dan hier en daar een repje extra te pakken eventueel ook met grinds.

Assistance is idem. Reppen tot een bepaald rep aantal waarvan je denkt 5 sets te kunnen pakken, de weken
nadien proberen reps meer te scoren eventueel ook met grinds, negatives, cheats, etc...

Mooie trainingen. Kan het voorlopig nog niet opbrengen om veel/lang te trainen.
23 jaar en de slaap nodig van een baby....

Kan de drukte op het werk alleen maar bevestigen. Alles moet voor het einde van de maand buiten. Precies dat iedereen voor nieuwjaar zijn prothese of tandbruggen nodig heeft ???

Was je maar mijn papa, dan konde we elkaar opjutten (heb geen papa meer dus is perfect te regelen)

• #27.514

:roflol:

Mooie trainingen. Kan het voorlopig nog niet opbrengen om veel/lang te trainen.
23 jaar en de slaap nodig van een baby....

Kan de drukte op het werk alleen maar bevestigen. Alles moet voor het einde van de maand buiten. Precies dat iedereen voor nieuwjaar zijn prothese of tandbruggen nodig heeft ???

Was je maar mijn papa, dan konde we elkaar opjutten (heb geen papa meer dus is perfect te regelen)

Haha.

Kan geregeld worden voor een mooie vergoeding :p

daddy-alimony ;)

Huh Bulck, als ik je stats bekijk ben je in ieder geval echt een echte zoon van je "vader" :roflol:

Huh Bulck, als ik je stats bekijk ben je in ieder geval echt een echte zoon van je "vader" :roflol:

Klopt. Maar ik ben alleen vitaler. En vriendelijker. En sexier. En sterker.

Rob wilt het niet inzien, maar hij wenst iets zoals ik.

• #27.519
Lichte vrachtwagen huren en samenleggen voor wat kratjes? :D Op het moment doe ik eigenlijk beat the book & form of the day. Ik denk eigenlijk niet meer in termen aan 5 3 1. 30, 40, 50 & 60% is gewoon 5jes en niet meer als een warm up 70, 80% zijn gewoon triples. Hier doe ik eventueel mijn belt, wrist wraps voor om rep out is gewoon all out de eerste week, de 2de & 3de week met 1 a 2 grind reps erbij Back off sets voel ik aan. Meestal weet ik bij dat eerste setje al gelijk welke reps ik voor de andere sets kan pakken. De weken nadien probeer ik dan hier en daar een repje extra te pakken eventueel ook met grinds. Assistance is idem. Reppen tot een bepaald rep aantal waarvan je denkt 5 sets te kunnen pakken, de weken nadien proberen reps meer te scoren eventueel ook met grinds, negatives, cheats, etc...

531 is bij mij nog wel de basis maar die back up setjes zijn interesting :)

Terug
Naar boven