XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.862
mooie squats rob -sterk weer
die 3 setjes daarna maken de boel helemaal af man

• #27.867
Laatst bewerkt:
Ik las op de vorige pagina wat over pre-workouts. Blijft helaas altijd lastig inteschatten hoeveel effect zoiets heeft, lijkt ook nog eens van persoon tot persoon te verschillen. Dat is ook de reen dat ik het nooit koop, lijkt me klote om een hele pot van iets te hebben waar je niks van merkt.

Ik heb nog 2 potten noxi pro, maar daar merk ik juist te veel van om savonds te nemen. En train nu altijd savonds :p

• #27.870
Ik las op de vorige pagina wat over pre-workouts. Blijft helaas altijd lastig inteschatten hoeveel effect zoiets heeft, lijkt ook nog eens van persoon tot persoon te verschillen. Dat is ook de reen dat ik het nooit koop, lijkt me klote om een hele pot van iets te hebben waar je niks van merkt.

Bwah. Er zitten ook gewoon de standaard dingen zoals cafeïne, creatine, beta alanine en BCAA's in. Dat is
natuurlijk nooit weg gegooid.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Ik heb nog 2 potten noxi pro, maar daar merk ik juist te veel van om savonds te nemen. En train nu altijd savonds :p

De goede oude tijd toen er nog gewoon efedrine in zat. Dat ging altijd wel lekker. En heel de nacht plafond bewaking

Vanaf nu ga ik geld vragen voor mijn adviezen! :mad:

Nee jou blijf ik gewoon uitlachen. :p

De gehele PL community jankt om dit principe anders was het wilks punten systeem nooit uitgevonden!

• #27.879
De gehele PL community jankt om dit principe anders was het wilks punten systeem nooit uitgevonden!

Hahaha. Owh boo hoo hoo. Dat wilks gedoe rammelt ook. Een kleine kabouter van 1m70 aan 100kg is bv nog
een heel verschil met een lange wapper van 2m ook aan 100kg

Juist het zou beter zijn het punten systeem aan een bmi moeten koppelen ipv het lichaamsgewicht.
Huh wacht ik mag het niet met je eens zijn. :(

Terug
Naar boven